Част 1

443 25 12
                                    

Здравейте, казвам се Алисън Арджънт, 17 години от ЛА и наскоро със семейството ми се преместихме в Бийкън Хилс. Нашите ме записаха да уча в гимназия Бийкън Хилс, въпреки че аз мразя постоянното ни местене, което значи ново училище и нови хора. Няма какво повече да кажа за себе си, определено живота ми е скучен. Бийкън Хилс е приятно място за живеене, но дочувам че имало свръхестествени същества. Е първи ден в новото училище, и в новия град. Пътувам към училище, и както винаги баща ми трябва да ме закара. Бях страшно притеснена, чудех се как ще се впиша, дали ще си намеря приятели, и за капак на всичко закъснявах за час , имах химия а аз стоя отдвън и се чудя как да влезна. Е престраших се, намерих кабинета по химия, влязох и за нещастие всички погледи бяха в мен.

- А вие сигурно сте госпожица Арджънт, първи ден а закъснявате. - смъмри ме господина

- Здравейте и на вас. - казах аз с леко раздразнителен тон. - Съжелявам за закъснението.

- Хайде сядайте, но нека ви е за последно това закъснения. Нека първо ви представя. -Ученици това е новата ни ученичка Алисън Арджънт. Седнете госпожице Арджънт при господин Стилински, единствения който е с гръб към мен и не слуша какво говоря. - каза господина като посочи този Стилински. Той се беше обърнал с гръб към нас и си говореше с някакво момче.

- СТИЛИНСКИ спрете да си говорите с Маккол иначе ще получите насазание и двамата, и започвайте с екперимента. - нареди им Г-н Гейл

- Извинете господине. -казаха в един тон и двамата. Беше сладък, с рошава коса и не спираше да ме гледа. Поздравих всички и седнах при него

- Здравей аз съм Стайлс. - подаде ми ръка с една сладка усмивка

-Приятно ми е Стайлс, аз съм Алисън. -отвърнах със срамежлив глас а той леко се усмихна и започна работа по екперимента който правеха.

- Така, искам всички да направите проекти по двойки за другия час. - каза г-н Гейл.

Започна да разпределя двойките и стигна до мен и Стайлс. Явно ще правя проект с него. Денят започна изненадващо добре като за първи ден в новото училище. Вече минаха няколко часа, отправих се към шкафчето си за да оставя част от учебниците си, и когато затворих шкафчето и видях Стайлс да идва към мен.

Stiles and Allison: One Love StoryWhere stories live. Discover now