Ziua asta a decurs bine. Dar tot nu-mi place meseria mea. Am iesit pe poarta scolii si cu pasi mici ma indreptam spre casa. Drumul mi se parea nesfarsit.
Am ajuns in fata blocului. Cand sa intru era sa-l lovesc pe un om in cap cu usa. Mi-am cerut scuze apoi am urcat la etajul trei. Am luat corespondenta si am intrat in apartament. Am incuiat usa sa nu am surprize si am mers in dormitor. M-am dezbracat de rochie apoi am intrat la baie. Mi-am facut un dus rapid, am imbracat niste haine mai lejere. Mi-am facut niste cartofi prajiti cu un ou, am mancat iar cand sa spal vasele mi-o sunat telefonul. M-am sters repede pe maini si am raspuns.
-Da? am intrebat putin nesigura
-Hei Nina.
-Hei domnule care nu se prezinta. l-am luat in ras pe respectiv, desi aveam o banuiala cine poate fii.
-Is Zayn. Acum...am o rugaminte...vi sa-mi deschizi usa?
-Cee? Esti la usa mea?
-Da. Acum vii?
Am inchis telefonul si am fugit sa deschis.
-O Doamne! Esti ud leoarca.
-Da, da. Dar mai important ii ca-mi explodeaza vezica...unde-i baia?
-Prima pe dreapta.
A fugit la baie de parca era la maraton. Am scos un chicot vazand ca mi-o facut urme. Am asteptat sa iasa din baie apoi am luat mopul si am sters. Si-a cerut scuze pentru urmele facute.
-Pai...vad ca nu prea ai chef de vizite, asa ca...plec.
-Nuu. Stai. Nu pleca. Dar...de unde ai stiut unde stau.
-Arhiva scolii.
-Dar nu ai voie sa intrii acolo.
-Era o cauza nobila.
Capetele noastre erau la cativa centimetri distanta. Ii puteam simtii respiratia greoaie. Am luat contactul vizual inainte sa se intample ceva.
-Ahm...pai...scuze...am o tarta in cuptor. Ma intor imediat. ma balbaiam eu
Am fugit in bucatarie si am scos tarta din cuptor. Putin arsa dar nu i-o sta in gat. Am lasat-o putin sa se raceasca apoi am taiat doua felii, le-am pus pe cate o farfurie, doua lingurite, iar apoi am mers in sufragerie.
-Yamii, tarta cu cirese, preferata mea. spuse Zayn. I-am zambit, aratandu-mi gropitele. Delicioasa. Te pricepi nu gluma.
-Nu eu am facut-o. Ii cumparata. am inceput sa rad
-Eh...tot ii buna.
Am luat farfuriile, si le-am dus la bucatarie. M-am apucat sa spal si in ce mancasem pranzul. Am simtit doua mainii pe solsuriile mele. M-am intors si l-am observat pe Zayn. Buzele noastre erau la cativa centimetrii distanta asa ca am intors repede capul. Mi-a dat un sarut umed pe gat apoi mi-a soptit la ureche "Te vreau". Am oprit apa si m-am sters repede cu un prosop. M-a prins de coapse si m-a ridicat pe blatul de la masa. Vroiam sa reactionez dar nu puteam sa-mi misc niciun muschi. Buzele noastre au facut contact. Din nou nu am putut reactiona. Am reusit sa spun ceva doar cand a inceput sa-mi ridice usor, usor maieul. L-am impins, mi-am lasat tricoul in jos apoi am tipat la el din toti rarunchii:
-Iesi din casa mea!
A percutat repede apoi am mers in urma lui sa inchid usa, cine stie ce psihopati mai umbla pe aici. M-am uitat la ceas si deja era ora 21:39. Am mers in dormitor. M-am schimbat in pijamale si m-am pus in pat, nu inainte sa intru pe Facebook.
WOW. 33 de cereri de prieteni. Toate de la elevi. Le-am acceptat apoi m-am mai uitat cine ce a postat. Se facuse ora 23 asa ca am inchis laptopul si m-am culcat.
CITEȘTI
Lesson of Love. [Zayn Malik]
ФанфикNina White, profesoara la cel mai renumit liceu de muzica din Londra. De cum a intrat in scoala au inceput peripetiile. A fost confundata cu o eleva de catre un profesor apoi Directorul i-a dat detentie crezand ca este o eleva. Isi ura meseria, o fa...