Galiba Seviyorum

23 3 2
                                    

Yine sıradan bir gündü.Ahmet okula gitmek için hazırlanıyordu,annesi Ahmet'e
"Ahmet babanla konuştum,taşınıyoruz burdan"dedi.
Ahmet ise annesine hiç bir cevap vermeden evden çıktı.Annesi Ahmet'in neden cevap vermediğini anlayamadı,galiba Ahmet taşınmak istemiyordu ama annesi ve babası Ahmet'e kararını bile sormadılar.
Annesi bu duruma çok üzülmüştü.
Ama Ahmet'e akşam sorucaktı neden gitmek istemediğini.Ahmet okula gidince canından çok sevdiği Fatmayı görünce  yüzünün ifadesi değişti.
Ahmet galiba seviyordu Fatmayı ama açılamıyordu Fatmaya korkuyordu.Ama neden korkuyordu Ahmet kimse bilmiyordu en yakın arkadaşı Emreye bile söyleyemiyordu.
Ama Ahmet bu sevgiyi uzun süre içinde tutamayacaktı.
Ama korkması ona engel oluyordu.
Ahmet neyden korkuyordu,kendi bile anlamış deyildi.Ahmet her yerde Fatmayı görüyordu sınıfta,evde her yerde nereye giderse gitsin Fatma'da onunla beraber geliyordu.Ahmet taşınmalarına üzgün olması,taşınacakları yeri sevmemesi deyil,Fatmayı görememesiydi o yüzden taşınmak istemiyordu Ahmet.
Ahmet okuldan çıkınca sahile gitti.Belki temiz hava ona iyi gelecekti,Ahmet oturdu ve düşünmeye başladı.
Ben Fatmayı mı seviyorum?
Neden taşınmak istemiyorum?
Fatma beni sevmezsse ne olucak arkadaşlığımız bozulacak mı?
Ahmetin kafasında bir sürü sorular vardı.Ahmet bu soruları nasıl cevaplandıracağını bilmiyordu.
Ve evin yolunu tuttu Ahmet.Eve gidince kapıyı çaldı,babası açtı kapıyı Ahmet babasına hiç bir şey demeden odasına çıktı.Babası Ahmet'in neyi olduğunu anlayamadı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Galiba SeviyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin