We Found Love In A Hopeless Place ∞ Niall Horan Fanfic. Tek Bölümlük ∞

793 27 2
                                    

#NiallHoranİleTekBölümlükHikaye

We found love in a hopeless place 

Biz aşkı umutsuz bir yerde bulduk 

(Bunu dinleyerek okuyun : Rihanna - We Found Love )

Siz hiç umutsuz bir aşk yaşadınız mı? Ben yaşadım,yaşıyorum. Ona aşığım,deliler gibi. Tapıyorum ama o...bilmiyor. Beni tanımıyor bile. Çok ünlü bir grubun üyesi. Herkes ona "SarıCivciv" diyor. Evet,bildiniz. O Niall Horan. Mas mavi gözleri ile insanları büyüleyen o çocuk. Bugün,evleniyor. Canım yanıyor. Çok değişti. Diş telleri olan,saç dipleri kahverengi,çok yemek yiyen o çocuk yok karşımız da artık. Ama ben ona yine de aşığım. Kiminle mi evleniyor? Sürtük Amy denen kız ile. Hayır,ben sürtük demiyorum,başkaları diyor. Ben insanları aşağılamayı sevmem. 

(Şimdide bunu : Rihanna - California King Bed )

Clara : Emily! Em!! HEY!

Emily : Hı-efendim Clara?

Clara : İki saattir sana sesleniyorum,tanrı aşkına ne diye o lanet postere bakıp daldın yine!? 

Emily : Clara!

Clara : Emily ba-

Emily : Dinlemek istemiyorum Clara! 

Clara : Em!

Emily : Clara! ÇIK DIŞARI! TEK KELİME ETMEDEN! HEMEN!

Clara çıkar çıkmaz,hıçkırarak ağlamaya başladı genç kız. Canı yanıyordu. Çok,çok fazla. Sevdiği adam bugün başkasının olacaktı. Sevgilisi için hayranlarını görmezden geldiği yetmiyormuş gibi. Emily,ona aşıktı. Bağlıydı. Rüyalarında,her yerde onu görür olmuştu. Amy ile sevgili olmasını kaldırabilirdi. Ama evlenmesi... Buna dayanamazdı işte. Yapamazdı,kalbi kaldıramazdı. Ve yapması gereken sonuncu ve kötü şeyi seçti,en uygunu olarak. İntihar. İntihar edecekti. Ölmesi sadece biricik kuzeni Clara'yı üzerdi. Ailesini küçükken kaybetmişti. 3 yıldır her şeyini Niall'a adamıştı. Konserlerine bile gidememişti. Ama üzülmemişti. Posterleri vardı. Fakat artık buna gerek bile yok. Kalemi eline alıp mektup yazmaya başladı. Ara da gözyaşları ile ıslanıyordu kağıt ama umursamıyordu. Mektubunu yazdıktan sonra özenle katlayıp zarfın içine koydu. Yanına da bir yonca. Niall'a. Yoncaları uğurlu bulurdu çünkü. Zarfı kapattı. Şifonyerinin üstüne koyup hazırlanmaya başladı. Kot pantolonunu ve İrlanda manzaralı t-shirt'ünü giydi. Beyaz renkli vansları giyerek,zarfı cebine koyarak kapısını açtı. Son kez baktı odasına ve posterlerine. Ah,posterini almayı unutmuştu. Koşarak Niall posterini alarak aşağıya indi. Clara'nın konuşmasına izin vermeyerek sarıldı ve kendine iyi bakmasını söyledi. Ağlayarak attı kendini dışarı.

Emily'in Ağzından;

(Şimdi ki şarkı - biterse başa sarın - Ed Sheeran - Give Me Love )

Cadde tıklım tıklımdı. Trafik vardı. Koşuşturan kızlar. Hepsinin elinde Niall'ın posterleri vardı. Hepsi ağlıyordu ama belli bir yöne koşarak. Bir tanesi bana çarptı ve yüzüme bakarak,sarıldı. 

X : Üzülme,o sürtük ile evlenmesine izin vermeyeceğiz. Niall,sadece bizim. Lütfen ağlama.

Ağlıyordum,farketmeden. Ve o böyle söyleyince daha da ağlamaya başladım. Tanımadığım ama güven duyduğum kızın omzunda ağlamayı kesip yanağını öperek oradan uzaklaştım.

İstediğim otelin önüne geldim ve yukarı baktım. 35 katlıydı ve oradan atlayacaktım,çatısından.

İçeri girdim,asansöre çıktım. En son katta indim. Çatıya çıktım. Aşağıya baktım. Buradan her yer görünüyordu. Düğün yeri bile. Harika ve olağan üstüydü yer. Tüm ünlüler gelecek diye duydum. Niall gösterişleri sevmezdi ama bu düğün gösterişin bile ötesindeydi. Amy istemiştir. Yargılamıyorum,zevkler farklıdır.

We Found Love In A Hopeless Place ∞ Niall Horan Fanfic. Tek Bölümlük ∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin