Capitolul 2-Revederea

524 29 0
                                    

Ryan P.O.V.
-Băieți!Plecam in zece minute! -spune eu cu voce tare.
Dacă vă întrebați cine sunt,ma numesc Ryan Stark(dar lumea din afara S.H.I.E.L.D. mă stie ca Ryan Hamming ),sunt fiul lui Tony Stark si al lui Pepper Potts;fratele lui Rosie, am 22 de ani si sunt geniul ciberneticii in cadrul echipei mele.Dacă vă întrebați cine se află in aceasta,ei bine, îl avem pe Issac (a.k.a.Issac Trouble)fiul lui Thor de 21 de ani;Mason Benner(a.k.a.Mason Sailors),bio-chimistul echipei si fiul doctorului Bruce Benner,de 23 de ani;Matthew Barton (a.k.a.Matthew Crowford)de 22 de ani,fiul lui Clint Barton,arcasul,strateg si cel mai bun prieten al meu si Troy Rogers (a.k.a.Troy Rembrance)de 23 de ani ,este liderul echipei(cel mai afurisit lider de echipa).Cred că v-am plictisit,asa că. ....
Mă îndrept spre avionul cu reactie a S.H.I.E.L.D ,mă asez pe scaunul pieptului si trec două minute până când apar si ceilalți.
-De ce mergem in Los Angeles? -se plânge Issac asezandu-se pe locul sau.
-Tu nu citesti dosarele?-il întreabă Troy exasperat.
-Nu!Normal că nu.-raspunde Mason in locul lui Issac.
-Hei!Calmati-vă băieți,ne lămurește Ryan.-spune Matthew închizând usa avionului pentru a putea decola.
-Mulțumesc! Păi. ...mergem in L.A. pentru o reuniune de familie. -spun pornind avionul si decoland.
-O reuniune de familie? -întreabă sarcastic Issac.
-Sora mea mai mică, Rosie,vrea să devină agent de teren.Stă intr-o vilă de pe plajă împreună cu Shay. -spun concentrat.
-Shay?-întreabă băieții la unison confuzi.
-Shailley Roberts. 19 ani,brunetă, ochi căprui,ca a doua soră mai mică pentru mine.
-Ok...si stie de S.H.I.E.L.D?-întreabă Matthew curios.
-Nu,nu stie.Asta este problema mea,problema noastră. Shay stie că sunt student împreună cu voi la Cibernetic University din New Jersey si că va merge cu Rosie la facultate în toamnă. -spun oftand la sfarsit.
Shailley P.O.V.
-După patru ani în care nu l-am vazut,mă anunță că vine în două ore cu încă patru tipi,asta este cumva o glumă? !-vorbesc singură în timp ce iau ultima pernă si o trântesc pe unul dintre paturi.
-Calmează-te Shailley. -spune Rosie din usă.
-Nici măcar nu-i cunosc!-spun serioasă.
-Da,dar Ryan îi cunoaşte si eu am încredere în el.-spune pe un ton calm.
-Ok,dar dacă mi se par pentru o singură secundă dubioși, îi dau afară. -spun uitandu-mă la Rosie.
-Este casa ta!-spune şi îşi ridică mâinile în semn de pace.
....Ding-dong....
-Mă duc eu!!!!-strigă roşcata deja de la baza scărilor.
-Şi eu sunt disperata în casa asta!-spun pentru mine îndreptându-mă spre scări.
-Shailley!!!-strigă Rosie.
-Vin acum!!!Sunt dubioși? -întreb zâmbind si coborând scările. Ajung jos si dau peste patru tipi scoşi parcă din țiplă.
-Nu cred că suntem dubioși. Mason Sailors.Încântat! -îmi spune un băiat cu ochi verzi şi păr brunet.
-Issac Trouble.-spune blondul cu ochii aurii încrezut.
-Matthew Crowford. -îmi spune zâmbind tipul cu părul negru tăciune si ochii albaştri.
-Iar eu sunt Troy Rembrance .-spune băiatul cu ochii negri şi păr brunet.
-Okeyyyy.....um...,Shailley Roberts. Unde este Ryan?
-Aici!-spune roşcatul apărând de pe terasă. -Vino aici,bruneto!-şi mă ia intr-o imbratisare de urs.
-Ryan,Ryan!-protestez când nu mai pot să respir si îl împing încruntată.
-Ți-a fost dor de mine,nu-i aşa? mă întreabă mândru.
-Ai vrea tu,cap de rosie stricată...of...veniți să vă arăt camerele.-spun urcând înapoi.
-Eşti ostilă! E cam ostilă, si-a luat medicamentele?-o întreabă Ryan pe Rosie.
-Nu am nevoie de calmante !-spun si arunc cu un măr în el.
-Au!Vezi? Despre asta vorbesc! -spune în timp ce mă ajunge din urmă împreună cu ceilalți.
-Astea sunt!-spun arătând spre două usi suficient de mari pentru ei cinci.
-Ai facut cursuri de stewardeză moracanoasă,Shay?-întreabă Ryan.
-Tu ai făcut cursuri de "Cum să demonstrez că sunt un idiot",Ryan?-întreb prefăcîndu -Mă impresionată si obțin niste râsete pe înfundate de la ceilalți -Mă duc jos,dacă aveți nevoie de ceva. ...
-Cum ar fi scuzele?-întreabă Ryan.
-Cum ar fi lucruri materiale sau chestii care chiar o să se întâmple,Ryan.-spun coborând scările.

S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum