1 BÖLÜM

221 13 4
                                    

"- Nehir kalk kızım sabah seni uyandımamı soyledin"
"- Tamam anne kalkıyorum"
"-Alper kapıda bekliyor haberin olsun" Onun adını duyunca yataktan düştüm ah bu çoçuk beni heycanlandırıyor. Neyse bu düşüncelerden sıyrılıp kalkıp hazırlandım spor çantama eşofman altımı ve rahat bir tişört koydum.
Üzerimede spor kot gömlek ve siyah pantolonumu giydim saçımıda salaş bir at kuyruğu yaptım ve evden çıktım.Ay kıyamam sevgilim beni bekliyor Alper benim sevgilim 8 ay önce sevgili olduk .Tabi benim sevgilim odun olduğu için bana farklı süpriz yapmış barda çok içmiş tabi kimse baş edemiyormuş sadece benim gitmem gerekiyormuş. Tabi kalkip gittim yerlerde cam şişelerin parçaları alper de barın taburesinde oturmuş ya bu çocuk sarhoşken bile çekici diye içimden geçiriyorken Mert' in sesiyle düşüncelerimden çıkıp Alperin yanina gittim. Beni görünce sevindi sonra hemen elimi tuttu ve " benim ol hayatim boyunca beni bırakma ben ilk defa bunu söyliycem ve bir daha zor duyarsin"." Nehir seni seviyorum" dedi tabi ben şokk geçirdim beklemiyodum sonra onu sinir etmek icin " ya senin olmazsam" dedim . O da hemen sinirlenip " vazgeçtim sormuyorum artik benimsin diyorum "dedi .Tam sevgilimden beklenen hareket neyse o zaman ' dan beri birlikteyiz.
"- Merhaba sevgilim şimdiden söyleyim ben ve çocuklar bügün salona gelmiycez sen kızlarla gideceksin. Biraz işimiz var ama çıkışta seni alirim"dedi.
"- Kızlar bügün gelmiycek. Ama anlaştık" dedim. Sanki anlaşmasak desem benim dedigim olacakta
"Tüh gercekten önemli işim var ,yoksa seni yalnız bırakmam".
"Tamam biliyorum" dedim.Neyse geldik ." Çikişta seni ararım "dedi bende " tamam " dedim ve yanagından öptüm arbadan indim. Soyunma odasına gittim kızlara selam verip kabine girdim kıyafetlerimi giydim çıktım. Kızlar konuşurken duydum bizim gibi bir grup gelecekmiş. Acaba çok mu gıcıklar diye düşündüm aman banane ben niye düşünüyorum. Tarık ı gördüm Tarık uzun boylu yakışıklı ve kaslı biri.Hemen gidip selam verdim vermez olaydım. Neden mi anlatıyorum simdi;
"Meraba Tarık"dedim o da elini uzatıp " Meraba nehir" dedi bende elini sıktım. Ondan sonra ben "Ayyy" diye çiğlik attim çünkü elimi çok sıkmıştı .Tarık bana " Ne oldu nehir? " diye sordu ve ben daha cok sinirlendim."Elim, hayvan o nasıl sıkmaktır cok acıyor incindi galiba" dedim."Ya kusura bakma nehir alışkanlık neyse gel elini saralım". "Tamam önemli degil" dedim.Elimi sardık ondan sonra hoca geldi.
"Hocam bugün ne çalışacasz"diye sordu pelin."Bugün voleybol çalışacaz ikişerlik grup olacaksınız. Bugün baya eksiğiz ama neyse. Sonra kapı açıldı içeriye uzun boylu yeşil gözlü kehribar rengi saçları çok güzel ha bu arada cocuk vücut çalışıyor galiba çünkü kaslı biri.Tabi kızlar agızları açık çocuğuu izliyorlar çocuğun içine düşecekler nerdeyse. Hocanın sesiyle dikkatimi hocaya verdim;
"Bu yeni arkadaşınız Tunay "dedi çocuk basıyla selam verdi.
"Nehir sen bugün Tunayla eşsin" dedi.
"Ama hocam benim eşim Alper " dedim."Ama bugün alper yok ve sende Tunayla eşsin. Hem senin bugün eşin yok" dedi. Kızlar hemen
" Hocam benim eşim yok" diye bağirmaya basladılar. Hoca " Tamam hadi susun" dedi.Oynamaya başladık ama elim incindiği için düzgün oynayamıyorum. Tunay beyde " Madem oynamayı bilmiyorsun neden geliyorsun" dedi.
"Salak eğer oynamayı bilmiyorsam öğrenmeye geldim bu bir.Sana üzücü bir haberim var ben oynamayı biliyorum bu da iki.Sen kör müsün elim sargıda ve hala ağrısı var o yüzden düzgün oynayamıyorum bu da üç" dedim."-Madem elin acıyor niye oynuyorsun alık mısın?.
"Sen çok mu alıkla takıldın ki bana alık diyorsun" dedim." Şuan senle oynadığma göre" dedi ya bu çocuğu öldürecem ya ,ukala,egolu,kendini beğenmiş. Sonra ona sinirli bir bakiş atıp oynamaya devam ettik. Herkez yavaş yavaş gidiyorlar en son biz kalmiştik ve ben çok yoruldum ve yere oturdum oda karşıma geçip oturdu sonra suyuma el atacaktım ama bittiğni gördüm. Ve Tunay birden ayağa kalktı bana dönüp."Ben su alacam istiyor musun?." Evet istiyorum" dedim. O suyu almaya gittiğinde telefonum çaldı arayan Alper di telefonu elime alıp açtım.
"Ben geldim seni bekliyorum" dedi."Tamam hazırlanıp geliyorum " dedim telefonu kapatip iceriye geçtim.Eşofmanımı çıkarıp kot gömleğimi ve pantolonumu giydim elimi yüzümü yıkayıp çıktım.

Megoloman ÇiftHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin