40

377 28 0
                                    

ji hyo : oppa ! good morninggg !!

jungkook : ji hyo ahh . morning too !

kwangsoo: aku ?

ji hyo : Good morning kwangsooo !!

rm:hahahahaha

Pd : baiklah ! Memandangkan Krismas semakin hampir mendatang.  harini tema kita krismas . so , masing masing sedia okay . pengurus masing masing ada sediakan baju . so sekarang kamu pergi bersiap . harini ramai tetamu. 

rm : okay !

skip //

jaesuk : baiklah tetamu tetamu kita akan keluar di balik tirai .

tiba tiba ikon dan aoa keluar .

seolhyun , bobby dan hanbin keluar dengan senyuman lebar .

mereka semua bertanding seperti biasa . dan si seolhyun tergedik gedik dengan gary dan hanbin .

~seolhyun melanggar bahu ji hyo,~,

ji hyo : Aish !

seolhyun : omaigud . sorry unnie *senyum senget *

ji hyo : it okay sotong . ehh , s s s seolhyun  

seolhyun hanya menahan kemarahan nya dan menggengam tangannya .

ji hyo : sorry awak . tak sengaja .

game diakhiri dengan permainan 'betul' dimana game ini lawan akan menanyakan soalan dan harus menjawab nya 'betul' atau 'ya' lawan harus menanyakan soalan dimana pihak lain tidak dapat menjawab nya

sampai di giliran seolhyun dan hanbin. mereka tersipu malu . manakala jihyo geram !

jaesuk : hana deul set ! start !

hanbin : awak , awak sayang saya bukan ?

rm : wuuuu~,

seolhyun: ye. 

rm :wuuuuu~~

seolhyun: awak , awak comel . boleh jadi yeojachingu awak ?'

rm : wuuuuuuu!!

hanbin : boleh .

rm :wuuuu~~~

hanbin : awak , saya tak suka awak . kita putus okay ?'

ji hyo ketawa berdekah dekah . dan rm yg lain turut ketawa . manakala seoulhyun menutup malu dengan ketawa terpaksa   .kini seolhyun pula menyerang balas .

seolhyun: awak benci ji hyo kan ?

ji hyo terkaku mendengar soalan seolhyun . hanbin tetap diam hingga seolhyun menang . kini . seolhyun dan ji hyo pula bertarung .

seolhyun : saya dengar awak dan suga couple betulke ?'

seolhyun hanya tersenyum senget melihat reaksi ji hyo .ji hyo memandang hanbin , tapi hanbin mengangguk tanda setuju .

ji hyo : yes .

rm : wuuuuu! ji hyo tak bagitau !

ji hyo : kau tau kau banyak haters ? nk tau kenapa ? sebab kau gedik ? betulka?

semua terkaku termasuklah hanbin .

bobby : weyh hanbin , berani gila omma . hahahah

hanbin: itulah pasal

seolhyun: errrrr . betul !

jihyo : pengakuan yg sangat berani .

semua terkaku lagi . dan yoo jae suk menepuk tangan bagi mengcover situasi .

skipp//

ji hyo : argh penat !

seolhyun:eh perempuan !*tarik rambut ji hyo *

ji hyo : yah kau nk apa sotong !*pusing dan menarik rambut seolhyun *

slhyun: yah ! sakit la sial !

jhyo: tau pun! siapa suruh cari pasal .

seolhyun : kau tengok esok ! bila parti esok aku berkepit dengan hanbin! biar kau jeles !

jihyo: waa . takut nyaaaaaaa. kur kur .

seolhyun menghempas pintu bilik rehat dan menuju pulang ke dorm nya dengan perasaaan yg sangat marah !

seolhyun:sial kau ! kau ingat kau boleh menang! kau tengok esok !kau tengok!

skip ke majliss /

RED CARPET NOW YUHUUU

semua peminat mengelilingi red carpet untuk menunggu idol kesayangan mereka . terdapat  banyak sepanduk bertuliskan nama kesayangan merekaaa .

di mulakan dengan pasangan pasangan idol yg telah ditetapkan dalam surat . sepasang demi sepasang pasangan keluar dri kereta . akhirnyaa  seolhyun dan hanbin keluar . seolhyun memakai gaun pendek berwarna kuning mnakala hanbin segak memakai tuksedo hitam . ramai yg sukaa dengan pasangan ini namun lebih ramai yg tak sukaa .

lastly , Song ji hyo dan bts °

song ji hyo berpasangan dengan  sugaa . kelihatan pasangan yg sangat sempurnaa .Begitu ramai yg ship mereka . Ji hyo yg memakai gaun hitam[tengok media] yg sangat  cantikk sekali manakala suga yg memakai sut tuksedo hitam kelihatan begitu segakk sekali .

tbc~

vote and comment need !

sorry late updatee!commet need pliss

My Heart Belongs To You·김한빈·Kim Hanbin· [Complete]Where stories live. Discover now