Mr.Styles pov*
Giliai kvėpuodamas atsisėdau erdvioje savo lovoje. Prieš akis vis dar regėjosi miglotas Anastasijos veidas.
Net per sapnus aš jos geidžiu ir noriu nubausti.
Atgalia ranka persibraukiau per savo garbanotus, nuo miego susivėlusius plaukus ir kelis kartus sumirksėjau. Pažvelgęs į ant sienos kabantį laikrodį, susiraukiau ir nusukau savo žvilgsnį į lango pusę.
Už lango buvo tamsu ir kartkartėmis dangų nušviesdavo žaibo blyksniai. Lietaus lašai tyliai barbeno į manojo miegamojo langą, ir po akimirkos nekeldami jokio garso ritosi juo.
Niekada nemėgau šitokio bjauraus oro. Jis tarsi atspindėdavo mane.
Mano šlykštų ir šaltą vidų.
Tokiomis lietingomis dienomis, dažniausiai tūnodavau užsidaręs savo kabinete prie įvairiausių dokumentų arba sportuodamas salėje. Sportas ir kitų žmonių, ypač merginų baudimas suteikia man neapsakomą pasitenkinimą ir malonumą.
Kai girdi kitų žmonių maldavimus, pasijauti kaip karalius, nuo kurio valios priklauso visų žmonių likimas. Jie turi paklusti tau arba būti nubausti atitinkama bausme. Nedovanotinai pasielgus - laukdavo žiauri, pilna kančios ir begalinio skausmo mirtis.
Pakilęs iš savo lovos, vien su pižaminėmis juodomis kelnėmis, basas išėjau iš savojo miegamojo. Namuose skendėjo mirtina tyla, kas man patiko.
Niekada nemėgau triukšmingų vakarėlių ir didelės kompanijos. Mieliau būčiau kiaurą parą sporto salėje, nei kokioje nuobodžioje šventėje kurioje susirinkę verslininkai norintys pasidalinti nuobodžiomis kalbomis.
Nusileidęs laiptais į antrą aukštą, per daug negalvodamas patraukiau ilgu, tamsiu koridoriumi Anastasijos miegamojo link.
Žinojau, kad nebegalėsiu daugiau užmigti, o sėdėti savo kabinete yra per daug nuobodu. Miegančios Anastasijos ramus veidas šiuo metu yra pats geriausias užsiėmimas.
Priėjęs merginos miegamąjį, uždėjau ranką ant durų rankenos ir lėtai pasukęs ją, įžengiau į kambarį. Tyliai uždaręs duris, atsisukau į lovos pusę ir nejučia mano veide atsirado pasitenkinimo šypsena.
Priėjęs erdvę lovą, šiek tiek mažesnę už mano, atsisėdau ant jos ir akimis nužvelgiau lovos viduryje miegančią smulkutę būtybę.
Jos ilgi, rudi plaukai buvo išsidraikę po visą pagalvę ir kelios neklusnios sruogos, užkritusios jai ant veido. Lėtai ištiesęs ranką, pirštais švelniai perbraukia jai per skruostą ir mano pirštams užkabinus plaukų sruogą, nubraukiau jai nuo veido.
Anastasija staiga sujudo, suraukė savo nosį, bet nepabudo.
Kambaryje galėjau užuosti švelnų levandų kvapą susimaišiusį su šalaviju. Iš tiesu tai buvo geras derinys, nes šis kvapas buvo malonus uoslei.
Giliai įkvėpęs jo, lėtai išleidau susikaupusį orą plaučiuose ir toliau žvelgiau į Anastasija.
Anastasijos pov*
Staigiai krūptelėjau pajutusi švelnius, šaltus vyriškus pirštus perbraukiant man per skruostą. Šiek tiek pramerkusi akis, pastebėjau, kad ant mano lovos sėdi Mr.Styles ir spokso į mane.
Nesupratu kas čia vyksta?
Juk negali būti, kad viską sapnavau....
Lėtai užmerkusi akis, nusprendžiau apsimesti vis dar miegančia, apsiverčiau į kitą pusę ir su krūtinėje esančiu nerimu, laukiau kas įvyks toliau.
Galbūt jau praėjo pusvalandis, kai Mr.Styles sėdi mano kambaryje ant lovos. Tikėjausi, kad jis imsis žadinti mane, bet nustebau, nes jis tyliai, vos girdimai prakalbo:
- Žinau, kad tu kietai miegi ir negirdėsi visiškai nieko ką ketinu pasakyti. Ir iš dalies tai yra gerai. - vaikinas trumpam nutilo. - Man buvo devyneri jai tėvas mane ir mano maną paliko. Turėjome vienaaukštį, medinį namelį paliktą mamos močiutės. Mama sunkiai dirbo, kad įstengtų susimokėti už mokesčius, nupirkti maisto ir pasirūpinti manimi. Iš tikrųjų nežinau, kodėl tėvas mus paliko. Atrodė, kad viskas yra gerai. - Mr.Styles atsidudo. - Po metų mama susirado naują vyrą, kuris iš pradžių man labai patiko. Mamai uždraudė dirbti, ją lepindavo mielais dalykėliais, ko tėvas niekada nedarydavo, man pirkdavo daug įvairiausių žaislų, kartu žaisdavome futbolą. Bet vieną vakarą viskas tarsi apsivertė aukštyn kojom.
Mr.Styles staiga nutilo.
Tyla tesėsi vieną minute, penkias, dešimt, ir aš ėmiau abejoti ar jis tęs savo pasakojimą toliau.
------------------------------------------
PIEVA, PIEVA PIEVA.... :3
BINABASA MO ANG
The Only Answer - Innocent |STYLES|
FanfictionHighest rank #1 in Fanfiction Cover made by - @mimieran {2015 - 2017}