Selam canolar yukarıdaki fotoğraf bar gittikleri bar yani:)) neyse bölüme başlayacağım vote ve yorum istiyorum artık. -.- neyse size iyi okumalar.♥♥
"Bana kimse yaşamak isteyip istemediğimi sormadı o halde kimse nasıl yaşamam gerektiğine karışmasın...."
XxXxXxXxXXxX.....XxXxXxXxXx....
Bardan içeri girdiğimizde o tanıdık kokuyla karşılaştım ne kadar alışmış olsamda ister istemez yüzümü buruşturdum. Asyayla avımıza doğru giderken ikimizinde yüzünde sahte bi sırıtış vardı.
Asya'nın soru sorduğunu duyar gibi oldum fakat yüksek sesten dolayı anlamadım ve bu sefer ben ona bağırdım.
"Birşey mi sordunn!!!"
"Evet diyorum ki biz bu adamı iyice bi içirelim!!"
Asya'nın fikri benimde aklımda olan bir soruydu o yüzden gitmeden önce bar tezgahının önüne gidip barmenle konuşup ağır bi kaç içki isteyip elimdekilerle Asyanın yanına gittim.
Asya birini alıp içti ve yüzünü buruşturdu. Asya bana göre daha zayıf bi kızdı fakat en az benim kadarda iyi idi.Asyanın bana doğru dönmesiyle birşey söyleyeceğini anladım.
"Lan bunlar çok ağır adamı direk bayıltır. Bardan sağlam çıkarmak lazım."
Asyanın dediği doğruydu o yüzden direk diğerlerine göre daha hafif ama yinede sert olan bi şiseyi aldım ve Emirin yanına doğru yürümeye başladık.
Emir bizi görünce dahada çok sırıtmaya başladı yanına gittiğimizde sarhoş olduğunu anladım bu iş sandığımdanda kolay olacaktı.Asya'ya baktığımda onunda bunu düşündüğünü yüzündeki gülümsemeden anladım.
Bu arada Asya ile Emir'in konuşmalarını dinlemeye başladım.
"Selam boşsa oturabilir miyiz."
Asyanın cilveyle konuşması karşısında sırıttım bu kız bu işleri benden daha çok biliyor olduğunu anlamamak için kör olmak lazım.
"Tabiki bayanlar buyrun."
Emire baktığımda konuşmalarında dili arada sürttüğünü anladım ama onun dışında pekte bir şey yoktu.
Asya ile Emir sıkı bir sohbet kurmuş konuşurken bende laf arasında hem Emire içki içirip hemde kendi içkimi az az yudumluyordum.
Yarım saatlik aranın ardından Emiri kör kütük sarhoş bir halde bardan çıkarıp arabaya bindirdik.
Emiri sanırım yarım saattir bekliyoruz ama bi türlü ayıltamadık.
Asya ile değişik yöntemler denedik ama yok nuh diyo peygamber demiyo bey efendi. Bunca uğraştan sonrada birşeyler anlatmazsa direk kafasına sıkarım ben bunun Asya' da benle aynı şeyi düşünmüş olacak ki yüz ifadesinden den soru soracağını anladım."Sor hadi ne sorucaksan."
"Ya Arya bu adamın pek birşey bildiğini düşünmüyorum ben."
"Aslına bakarsan bende pek bir şey bildiğini düşünmüyorum. Beklemek zorundayız anlaşılan,ulan bunun gibi bi adamla bu kadar uğraştığıma inananmıyorum lan."
"Hayır biz bu işi kabul ederken hangi kafadaydık ajanmıyız lan biz bizim işimiz bi kişilik onu öldür bitsin gitsin."
"Bende aynı fikirdeyim ama artık bulaştık bi işe eğer yapmazsak sonuçlarını sende biliyorsun bir yıl boyunca hiç iş almayız kimse güvenmez bize buda bizi fazlasıyla zedeler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMDEN SONRA
Novela JuvenilKapağı kadar karanlık bir kitap değil. Korkma aç oku. 2 delikanlı ama güzel kız intikam almaya çalışırken başına feci belalar açsada er yada geç o intikamı alacaklardır. Arya'nın ailesine suikast düzenleyenleri bulup intikamlarını alabileceklermi...