3. Benim Babam

3.3K 271 147
                                    

Tek Bir Umut final olduğuna göre, biraz da buraların tozunu attıralım ama değil mi? 😂

Şöyle küçük bir soru sorup bölüme geçmek istiyorum; Ali Selin'den 1 yaş büyük olduğu için daha erken okula başlayacak.

Yani şu an 6 yaşında fakat ben bu konuları hep karıştırdığım için kaç yaşında okula başlanıldığını pek bilmiyorum 😂 ama ben 7 yaşında başladığım için Ali içinde aynı şeyi uygulayacağım.

Size sormak istediğim: Ali'nin okul zamanlarını biraz önünüze sereyim mi, yoksa o sahneleri sizlerle paylaşmadan büyüme aşamalarına mı geçeyim?

Ama şunu söylemeliyim ki, ben küçüklüklerini yazarken çok eğleniyorum ve emin olun Ali'nin o 'okula başladım, senden büyüğüm' tarzındaki hâlleri hoşunuza gidecek.

Yine de sizlere danışayım, cevaplarsanız çok mutlu olurum! 🙏

Multimedya: Küçük Selin 😂

Keyifli okumalar.. 🙋

---

Önündeki köfteden bir tanesini daha ağzına atarak annesine baktı Ali.

"Hemen mi gideceksin?" Elindeki bardağı masaya bırakarak ona döndü.

"Sanırım yarın akşam, ama çok kalmam. Gelirim hemen, söz." Derince nefes aldı.

"Gelirken bana oyuncak getir ama." Gülümseyerek elini tuttu Ali'nin.

"Bi' kucak dolusu hemde, sen iste yeter ki!"

Her ne kadar işin ucunda oyuncak da olsa, annesinin defile işleri nedeniyle Paris'e gitmesini istemiyordu.

"Tek başıma mı yatıcam yani?"

"Babanla yatarsın kuzum, yapma böyle." İstemeye istemeye başını salladı.

"Bir sürü oyuncak getir ama."

"Söz dedim ya." Çalan telefon ile Ali'nin yanından kalktı ve masadaki telefonunu eline aldı. "Geliyorum hemen."

Annesi salona ilerlerken oflayarak sandalyesinden kalktı ve kendi odasına yöneldi.

Oyuncak falan istemiyordu, annesine düşkündü ve onunla olmak istiyordu sadece.

Odanın kapısını kapatarak yatağına oturdu ve ellerini önünde birleştirdi.

"Gitme işte." Rengi mavinin en açık tonuna ev sahipliği yapan gözlerinden iki damla yaş süzüldüğünde başını eğdi.

"Gitme.."

🍭

İki yandan toplanan saçlarının başını ağrıttığını hissettiğinde gözlerini televizyon ekranından ayırdı Selin.

"Anne, tokalar kafamı acıtıyor."

"Çıkar kızım o zaman." Elindeki kumandayı bırakarak saçındaki tokayı çekti.

"Ama çıkmıyor." Annesi mutfaktan ellerini pantolonuna silerek çıktı ve yanına geldi.

"Geç oldu hem artık, hadi yat." Tokaları çıkararak masaya koydu ve elini uzattı. Selin televizyona son bir bakış atarak uzattığı elini tuttu ve koltuktan kalktı.

"Kitap okusana bana."

"Okurum tabii."

"Yatıyor musun prenses?" Babası dizleri üzerine eğilerek onunla aynı hizaya geldiğinde, Selin yanağına kocaman bir öpücük kondurdu.

Pamuk Şeker Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin