Aşka Devam 1. Bölüm

968 32 8
                                    

İyi okumalar..

Ezgi, Barutçuları çok özlediği için İstanbul'a bir kaç günlüğüne dönmüştür.
Sürpriz yapmak istiyordur ama sadece Defne'ye geleceği saati söylemiştir. Bunun üzerine Defne ve Yeşim plan kurmuştur. Defne Deniz'i arayıp;

Dfn: Deniz bu gün Leyla'lara gelsene Yeşim seni çok özledi, hiç dışarı
çıkası da yok sen gel

Dnz: tamam. Ne zaman geliyim?

(Defne Deniz'e Ezgi'nin geleceği saatin yarim saat öncesini vermiştir. Deniz söylenen saatte eve gelmiş olacaklardan habersiz kahvesini içiyordur. Kapı çalar kapıyı Leyla açar)

E: sürpriiiiizz!

L: Ezgi hoş geldin ablacım geç hadi içeri

(Ezgi içeri girer, herkese sarıldıktan sonra hala aşık olduğu kişiyi, yani Deniz'i görür. Ezgi Leyla'ya sonra konuşacaklarını söyler, kendi evine çıkar. Defne evde pusuda bekliyodur. Defnenin planı tıkır tıkır işliyordur. Ezgi eve girer. Deniz de arkasından girmiştir. Ezgi eve girer girmez odasına geçer. Deniz de Ezgi'nin arkasından odaya girer. Defne gizlendiği yerden yerden çıkar ve kapıyı üstlerine kilitler ve "Barışmadan çıkamazsınızzz" der ve gider. Deniz yatağa oturmuş Ezgi ise kapıyı yumrukluyordur.)

D: Ezgi gitmiş işte belli boşuna uğraşma

E: haklısın sanırım

D: Ezgi biraz konuşa bilirmiyiz? Lütfen

(Ezgi Deniz'e kıyamaz ve kabul eder)

D: Ezgi çok özür dilerim. O gün yani Yeşim'in kınasının olduğu gün, dediklerim için çok özür dilerim... Sen hiçbirini haketmiyosun. Ben seni çook seviyorum Ezgi. Hatırlıyormusun sana bir gün anneme anlatmak istediğim tek kızsın demiştim.

E: unutulu mu?

D: Ezgi ben seni anneme anlattım, ama büyük bir parça eksik

E: neymiş o?

D: sensin Ezgi'm

(Ezgi'nin gözünden yaşlar süzülür)

D: Ezgi senin beni hala sevdiğini biliyorum. Biliyorum ben seni çok üzdüm, çok büyük eşeklik ettim. Hadi Ezgi. Affet beni. Defne'yi arayalım bizi burdan çıkarsın, anneme gidelim hı?

E: ...

Gerisi bidahaki bölümeee.. Nasıl olmuşş canlarıım?? Yorumlarınızı bekliyorum, öpüldünüzzz😘😙

Aşka DevamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin