Chapter 09

756 46 9
                                    

,,..Martina'' pokrčila jsem jen rameny, jako by se nic nestalo. Někdo si odfrkl, ale nevím, kdo to byl, protože jsem se dívala na lahev vodky, po které jsem se po chvilce natáhla a odpila si z ní. Následně jsem s zatočila s flaškou, která stále ležela mezi námi. Padlo to na Honzu. Zákeřně jsem se usmála.

,,Tak?''

,,Co tak? Jasně že úkol, nejsem přece srab, jako ty'' zasmál se, na což jsem se na něj zamračila.

,,S jedním z těchto dvou si vlez pod peřinu a dvě minuty předstírejte sex'' ušklíbla jsem se nad mou tvořivostí.

,,Cože? To neudělám! Prostě ne! Chci fant'' založil si ruce na hrudi.

,,Ale my na fant nehrajeme'' potutelně jsem se na něj usmála.

,,Aghrg, ale já nechcii'' zakňučel.

,,Smůla.''

,,Fajn, jde do toho někdo dobrovolně?'' Odpovědí mu bylo jen mlčení.

,,Tak zatoč s flaškou a na koho to spadne, tak s tím půjdeš'' domluvila jsem a podala mu flašku. On s ní hodně zatočil a pak si zakryl oči. I Kovy si je zakryl.

,,Neeeeeeeeee'' zakřičel Martin a Kovy si ještě se zavřenýma očima oddychl. Ale byl to jen prank. Flaška totiž směřovala na Kovyho a Martin se, hned jak Kovy otevřel oči, začal smát hrozně nakažlivým smíchem.

,,To si ze mě děláš! Martine! Ty hovado!'' naštvaně po něm hodil polštář, na kterém seděl. Potom se hodil na postel. ,,Tak pojď, chci to mít už z krku'' zasmál se a kopl do sebe panák vodky. ,,A ty si to vypiješ'' široce se na mě usmál a vlezl si pod peřinu a Honza chvíli za ním. Nejdříve tam bylo slyšet mírné šeptání, přičemž jsem si vytáhla mobil a zapla stopky. Začaly se odtamtud ozývat zvuky, při kterých se prostě nešlo nesmát, když jste si uvědomili, kdo je vydává. Dokonce se začala nadzvedávat i peřina a všimla jsem si, že to Martin začal nahrávat. Když jsem spatřila, že na stopkách už jsou dvě minuty a pár vteřin, řekla jsem jim, že to mají splněné. Martin je pořád natáčel a až když vylezli z pod peřiny, tak to stopnul.

,,To mi musíš poslat'' oznámila jsem naprosto vážně Martinovi a on kývl a doširoka se usmál.

,,Co ti musí poslat?'' zamračil se udýchaný Honza. To si to tam jako fakt rozdali, že je tak udýchanej? Mírně jsem se uchechtla nad svojí myšlenkou a odpověděla mu, že nic.

,,Ale něco ti poslat měl'' zamračil se ještě víc.

,,Dobře, dobře, ukazoval mi jeden vtipný obrázek, stačí?''

,,Taky ho chci vidět.''

,,Tady'' zvedl Martin mobil k Honzovu obličeji a Honza se po pár vteřinách zasmál.

,,Ten mi-''

,,Jdeme už hrát?'' zeptal se podrážděně Kovy a já kývla na náznak souhlasu. Honza se ještě napil z lahve a následně roztočil flašku od vína. Padla na mě a Martina.

,,Prosila bych úkol.''

,,Dej mi pusu.''

,,Cože??'' zeptala jsem se, jestli to myslí vážně. Nevypadal, že by si dělal srandu a to moje ‚cože' nevypovídalo úplně o tom, že jsem s tím úplně v pohodě. Pár panáků už jsem v sobě měla, tak jsem se k němu natáhla a chtěla mu dát pusu na tvář, ale on uhnul, takže nebyla na tvář, ale na rty. ,,Mmmh'' zamrmlala jsem a odtáhla se. Martin vypadal spokojeně a já jsem mezitím do sebe kopla panáka.

,,Kdo točí? Já?'' zeptala jsem se, a aniž bych čekala odpověď, roztočila jsem flašku. ,,Ó můj bože, proč musím být zase já? A ještě k tomu musím plnit úkol'' plácla jsem se do čela a čekala, než mi Kovy něco vymyslí.

,,Tak co chceš?'' zeptal se a já protočila očima.

,,Vždyť už jsem to řekla.''

,,A kdy jako?''

,, Ó můj bože, proč musím být zase já? A ještě k tomu musím plnit úkol'' zopakovala jsem svůj mini proslov a dala důraz na posledních pár slov.

,,Dobře, dobře'' zvedl ruce na obranu a pak sáhl po mobilu, na který se po nevelké chvíli usmál.

,,Našel jsem tu jeden super úkol'' ušklíbl se. ,,Honzo přečti to prosím'' podal mobil Honzovi a ukázal na displeji, co má přečíst. Honza na mě zvedl hlavu a smutně se usmál, ale pak se úsměv změnil v zákeřný.

,,Musíš jít s tím, který ti zadává tenhle úkol vedle do nějaké místnosti a musíš dělat to, co bude chtít a jak dlouho dotyčný bude chtít'' vykulila jsem na něj oči.

,,Já s ním nikam nejdu!''

,,Musíš, ale neboj, bude se ti to líbit'' skousl si Kovy ret a já po něm hodila vražedný pohled, no, nebyla jsem sama.

,,Donuť mě'' ironicky jsem se zasmála a překřížila si ruce na hrudi.

,,Jak myslíš'' zvedl se Kovy a chvilku na to mě vytáhl za ruce nahoru. Vzpírala jsem se, ale byl silnější. Fakt nechápu, však je jak párátko.. Chytl mě pod koleny a na zádech a zvedl mě do vzduchu.

,,Noták, Honzo pomoz mi'' kopala jsem kolem sebe, zatímco mě Kovy vynášel ven.

,,Promiň'' usmál se a začal si povídat s Martinem.

Přestala jsem kopat a bouchat do Kovyho hrudi, protože jsem zjistila, že to nemělo žádný účinek. Když jsme se ocitli na chodbě, vešel hned do vedlejších dveří a nohou je zabouchl. Byli jsme v koupelně, která byla sladěna do zelené barvy. Zamkl a založil si ruce na hrudi.

,,Takže'' odmlčela jsem se. ,,Co mám udělat?''

Kovy mi neodpověděl, ale rychlostí světa se mi přilepil na rty. Snažila jsem se ho odstrčit, ale nešlo to. Takže když už jsem v jedný místnosti s hezkým klukem, proč toho nevyužít. Zapojila jsem se do polibku a Kovy překvapeně vydechl. Prohloubil polibek ještě víc a za chvíli měl prsty pod lemem mého trička. Rychle jsem je odstrčila a vykroutila se z jeho paží. Přeběhla jsem ke dveřím a odemkla je, vypadla jsem na chodbu jak střela a schovala se za roh. Dveře se otevřely a z nich vystoupil Kovy, který si mlátil pěstí do čela.

,,Kurva'' sykl a vešel do Honzova pokoje. Já vběhla do koupelny a vypláchla jsem si pusu a umyla obličej. Měla jsem jen řasenku, která zrovna tvořila lem mých očí. Smyla jsem ji a už jsem vypadala normálně. Pomalým krokem jsem se blížila ke dveřím do velice známé zelené místnosti a následně jsem je otevřela. Vešla jsem dovnitř a zabouchla za sebou.

,,Tak kdo to teď pěkně schytá?''

Irritating [Kovy]Kde žijí příběhy. Začni objevovat