çileli günler

16 3 0
                                    

Dünyanın en güzel yerinde dünyaya gelmek tabiki güzel. Fakat insanlar doğarken  ne ailesini ne de akrabalarını  seçemez tabiki. Yakup  yoksul bir ailenin  dördüncü  çocukları  olarak  hayata gözlerini  açtı  çok  çalışkan  bir annesi bir okadarda vurdum duymaz umursuz  bir babası vardı.Yakup beşikde iken annesi yakubu alir tarlaya bahçeye  çalışmaya giderdi. Günler  böyle  geçerken Yakup üç  yaşına  gelmişti  sıcak bir yaz gününde  kendi yaşıtı  olan amcasının oğlu  Emin ile evin bahçesinde oynarken daha çocuk yaşta  ablasi evde  yemek yapıyordu.  Babaannesinin evine birşey  almaya  gitti geri döndüğünde  birde ve görsün ev yanıyordu.  Yakup.un ablası çok korkmuştu. Çünkü Yakup ve Emin en son evde  oynuyorlardı. Eski bir köy evi olan ev birden alevlere  teslim  oldu. O dönemlerde  şimdiki  imkanlar  yok telefon yok televizyon bile yok. Yakubun annesi başka  birinin tarlasında çalışıyordu  evinin yandığını  duyunca büyük  bir korku ile evine  koştu. Çocukları  evdeydi gelir gelmez  yakubu ve zehrayi aradı  gözleri  zehrayi gördü fakat yakup  ortada  yoktu. Yakup her şeyden habersiz komşunun evinin  önünde oynuyordu. Yakubun annesi feryat  figan yakup için  ağlarken  aşağıdan  yukarı  komşunun onyedi  yaşındaki oğlu tacettin  yakubu kucağına almış aşağıdan  yukarı geliyordu yangından  uzaklaştırmak için  almıştı  yakubu anne yakubu  görünce  sarıp ağlamaya başlamış  ve o anda  oracıkta  bayılmıştı. Komşular evi söndürmeye  çalışıyordu ama nafile  sadece bir tane yatak ve bir tane  yorgandan başka  hiç birşey  kurtarılması mümkün olmadı. Yakubun  ailesi  çok  kalabalıktı  altı  tane  amcası  üç tane  halasi  vardı. Yemek zamanı  geldiğinde  üç bazen dört  yer sofrası kurulurdu. Evsiz  kalan yakup ve ailesi  artık  ortada kalmıştı. Annesi babası abisi ve ablaları çok  üzgündü herşeylerini kaybetmişlerdi. Biraz  dedelerinin evinde kaldıktan  sonra başka  bir şehre taşındılar.  Yakubun  dedesi çok  sert görünümlü ve ìri yarı  bir adamdı. Köyde  herkes onu severdi  oda torunlarini oğlunu  ve  gelinini düşünürdü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gerçekler acı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin