Een nieuw schooljaar

26 1 3
                                    

Hey Tamara riep Emily, Tamara deed alsof ze haar niet hoorde. Weer een afwijzing dacht Emily verbaast me niks. Gaat het ooit ophouden ik krijg er helemaal genoeg van. Sofie liep voorbij, ze negeerde haar compleet en ging direct naar Tamara. Emily wou haar roepen maar wist dat het toch geen zin zou hebben. Zoals altijd zat ze alleen op een bankje. Ik word volgende maand 17, wat moet ik dacht ze. Er kwam een nieuwe jongen bij haar zitten. Laurens was zijn naam. Ze begonnen te praten tot dat een paar jongens hem meetrekten. Ze zeiden dat hij niet met Emily moest omgaan. Alweer voelde ze zich buitengesloten. Thuis en op reis was ze een volkomen typische puber behalve op school. Een paar uur later was school uit. Zoals altijd kwam ze huilend thuis en ging naar haar kamer. Haar ouders vonden het ook niet meer normaal. Ze dachten op de 1ste schooldag al huilend thuiskomen is echt niet meer normaal. De volgende dag kwam ze Laurens tegen. Hey Emily, zei hij. Hij vroeg samen iets samen te gaan doen. Natuurlijk zei Emily ja. Dit was haar kans dacht ze. S'avonds belde Laurens om te zeggen dag het niet doorging. Om de stomme reden hij ging chillen met zijn vrienden. Ze dacht nu moet ik veranderen, ik laat me niet meer doen, ik verf men haar, kom voor mezelf op gewoon zoals ik thuis ook doe. Ja nu doe ik het echt zei de tegen haar zelf.

I want to be the badgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu