9.Kapitola

55 3 0
                                    

Už jen tři měsíce a pojedu s brachou na tábor moc se na něj těším ale hlavně na své kámoše , jsem radostí někde úplně jinde. Dokonce tam bude i David ale už naposledy protože mu bude 18 let a ten tábor je jen do 18 let to mě velmi mrzí . Ale určitě si to tam všichni užijeme, musíme ! Ale teď do přítomnosti příští rok jdu do 9 . třídy a pak půjdu na střední školu . Jak jste ne tom vy ? Já marně vůbec nevím na co jít ale moc velký výběr nemám a proč protože známky jsou na nic chtěla bych jít na fotografku je to můj sen . Můj první sen byl stát se zpěvačkou možná že někdy něco složím ale to nikdo neví ani já . Když jsem se zeptala kámošky na co bude chtít jít tak mi řekla že chce jít na kuchaře a číšníka čím dál si všímám že skoro každý na tento obor chce jít a já si říkám proč ? co je na tom tak zajímavého . No co s tím nic nenadělám ale protože nemám moc na výběr tak přemýšlím že půjdu na zahradnici a potom až ji ukončím tak možná půjdu na tu fotografku to ještě uvidím . Nejdřív si musím zlepšit známky jinak to u mě doma bude pohroma nejhůř ze všech předmětů mi nejde matika,němčina a angličtina možná to máte stejný ale nejvíc asi matika vůbec ji nemám v oblibě a vůbec nechápu lidi který mi řeknou že mají matiku rádi z toho mám husí kůži. Abych nezapomněla tak ještě místo zpěvu jsem chtěla být tanečnicí dokonce jsem i chodila na tancování i mě to bavilo ale pak jsem si vzala do hlavy že ty choregrafie mě nebaví a chtěla jsem si vymýšlet svoje . Jednou s kámarádkou (Terkou) jsme jednu vymysleli dokonce jsme ji uměly na zpaměť ta choregrafie byla podle mě úžasná . Ale s tou kamarádkou jsme se pohádaly takže s toho nic nebylo a teď si ji ani nepamatuju což mě dost mrzí .Mám i pěkné vzpomínky abyste si nemysleli že mám jen takové smutné. No dost o mých vzpomínkách na střední školu půjdu stejně až za rok takže času dost.

Doufám že se vám bude tato 9.kapitola líbit. A moc se omlouvám že mi to trvalo tak dlouho bohužel jsem neměla žádné nápady. Děkuju.

Nemocná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat