Capitolul 3-Cearta

374 26 9
                                    

Ryan P.O.V.
După ce Shailley şi Rosie au plecat la parter,eu şi băieții am împărțit camerele;eu si Matt intr-o camera şi Issac,Troy si Mason în cealaltă.
-Ce părere ai de fete?-îl întreb sincer curios pe Matthew în timp ce ne aranjam lucrurile prin cameră.
-Sunt okey...sora ta pare simpatică, iar Shailley....trebuie să recunosc că ştie să te controleze.-spune râzând la sfârsit.
-Ba nu!-spun indignat şi obțin o privire de la el ce mă face să aprob.Shailley a stiut mereu ce să facă pentru a mă constrânge.
Shailley P.O.V.
-Cum ți se par băieții?- mă întreabă muscând dintr-un măr în timp ce stă pe blatul din bucătărie.
-Cel puțin nu sunt dubioși. -spun storcând niste portocale.
-Nu sunt dubioși?!Atât ai de spus?-întreabă şocată .
-Ce ai vrea să spun?-o întreb sprijinindu-mă de storcatorul de fructe.
-Păi, ai putea spune ceva,nu ti-a fost dor de Ryan,ceva acolo?-întreabă revoltată.
-O,Doamne!Nu începe cu morala! -spun exasperată si îi vad pe băieți pe terasă.
....ring....
-Alo, da?
-Hei,Shailley! Rosie este pe acolo?
-On,bună Daniel!Ti-o dau acum la telefon. -spun înmânându-i telefonul roşcatei si îndreptându-mă spre terasă.
****
-Unde-i Rosie?-mă întreabă Ryan.
-Bună si ție! -spun așezându-mă lângă Mason.
-Shailley! -spune Ryan nerăbdător.
-Vorbește cu un prieten.-spun indiferentă.
-Poftim! ?-exclamă si se ridică de pe balansoar.
-Hei,frate!Calmează-te !-îi cere Mason de lângă mine.
-Hei,va-ți instalat deja?-întreabă Rosie apărând pe terasă.
-Da,nu-i evident? -întreabă Issac superior.
-Da,bine.Shay,vezi că lipsesc vreo două ore.-spune strîngîndu-si niste schițe.
-Ok.-spun dandu-i geanta.
-Sti Rosie,eu sunt fratele tău. -spune Ryan încă revoltat.
-Mă lasi să merg cu un prieten la Muzeul de Arte? -intreaba curioasă.
-Este fată?
-Nu.-spune repede roscata.
-Atunci nu!-spune categoric Ryan.
-Ok...pa Shailley! !-spune repede şi fuge pe trotuar.
-Ce?Stai! Rosie Hamming! -spune Ryan dând să fugă după ea.
-O,nu,nu,nu!Tu rămâi aici!-spun ridicandu-mă şi arătându -i palma.
-Shailley. Dă -te din fața mea.-spune încercând să se calmeze.
-Nu.-spun simplu uitandu-mă la fel de urât ca el.
-Okeeyyy...Ryan,poți să te calmezi?-întreabă Mason.
-Eu chiar vreau să văd cum se termină ceartă asta.-spune Issac asezandu-se mai comod.
-Eu nu!-spune Troy.
-Ryan,chiar ar trebui să te calmezi amice!-intervine Matthew hotărât.
-Nu,nu ar trebui! -spune roscatul şi apoi mă ia pe un umăr şi mă duce în bucătărie.
***
-Esti nebună? -mă întreabă scos din minți.
-Tu esti tâmpit? -îl întreb nervoasă.
-Esti inconstientă! E clar!
-Ne-ai lăsat patru ani singure să avem grijă una de alta!Si nu cred că am pățit vreuna ceva!!-țip scoasă din sărite.
-Am fost la facultate! -se apără.
-La care facultate?Pentru ca Cibernetic University în New Jersey nu există!
-Există!
-Dovedeste-o!
-Nu pot!
-Ryan,recunoaste,n-ai fost la nicio facultate in New Jersey şi baietii nici atât! -spun mult mai calmă de data asta.
-Bine,recunosc.-spune si el calm.
-Atunci unde ai fost?-întreb curioasă.
-Nu pot sa-ti spun.
-Atunci anunță -mă când vei putea!-spun în timp ce îmi iau cheile de la masină si plec.

S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum