Orta Doğu Operasyonu

239 30 2
                                    


     Uzun yollar gittiler, ağaçlar bitti ve çöle benzer vadiler geçtiler, adamımız arapça çalan radyo kanalından sıkılmıştı ama çaresi yoktu. Uzun bir süre daha yolculuk ettikten sonra geniş bir vahay geldiler,burada ilk bakışta gördükleri büyük çadırlar ve yerde bulunan büyük kapılar idi.

     Bir barikata geldiler ve durdular,irtibatçı barikattaki silahlı kişilerle(ki silahları AK47 idi) bozuk bir arapçayla birşeyler konuştu,barikat açıldı ve irtibatçı "İlerleyelim" dedi.İlerlediler,bir çatala geldiler. Sol taraflarında birkaç yüz metrelik bir poligon vardı sağ taraflarında ise iki katlı bir ev.

     Evin arka tarafında birkaç yüz metre geride ağaçlar vardı. İrtibatçı "Sağdan" dedi. Sağ döndüler ve evin arka tarafına araçlarını bıraktılar. Araçtan iner inmez birkaç kişilik silahlı bir ekip daha geldi yanlarına koşar adım ve görüşecekleri kişinin onları beklediğini söyledi.

     Silahlı adamların arkasından yürüyerek eve girdiler,giriş katında oldukça güzel bayanlarla karşılaştılar ve duvarlarda bir şerefsizin fotoğraflarıyla. Burayı yakıp yımak için adamımız kendisini zor tutuyordu. Üst kata çıktılar.

     Üst katta merdivenin hemen karşısındaki odaya doğru yöneldiler ve kapıyı çaldılar,içeriden birisi

     "Gir"

     dedi. Girdiler. Adamımız,irtibatçı ve birkaç silahlı adam. Adamımız odayı inceledi hemen, perdelere varana kadar malum renklerde idi oda, odanın tavanında çokı büyük bir avize vardı, duvarlar poster ve bayraklar ile doluydu,tam karşılarında ise büyük bir çalışma masası ve arkasında bir adam boyunda bir kasa.

     Muhtemelen parayı buraya koyuyor olmalılar diye düşündü kendi kendine. Karşılarındaki adam konuşmaya başlayacaktıki artık adamımız dayanamadı.

      Elini paltosunun iç tarafından beline götürdü tabancasının kabzasını kavradı. Hızlıca tabancasını çıkardı ve yanında duran irtibat.ıyı önüne alıp boğazından sıkıca kavrayıp silahı başına dayadı. İrtibatçı,silahlı adamlar ve ev sahibi adam bağırmaya başlamışlardı. Adamımız çok kısa bir süreliğine gözlerini kapattı ve bu bağırışların etraftan iyice duyulmasını istedi.

     Çünkü burada öldürebildiği kadar çok insan öldürmek istiyordu. Ardından birisinin ona nişan aldığını hissetti ve gözünü açıp dört fişekte dört silahlı adamı alınlarının çatlaarına birer çekirdek göndererek öldürdü. Bunu çok hızlı yapmıştı.

     Bu sırada kalbi çok hızlı atıyor ama dışarıdan görse birisi kesinlikle heyecanlı veya adrenalinin yüksek olduğunu anlayamazdı. O sadece bunu seviyordu.

     Sevdiği için ve gerçekten iyi yaptığı için bu işi yapıyordu. Silahını ev sahibi çirkin adama doğru döndürdü,bu sırada şahıs çalışma masasının çekmecesinden Bir şey,muhtemelen tabanca, almaya çalışıyordu. Ve onunda alnının çatına tek kurşun gönderdi.

     Ve yine ani bir refleks ile silahını rehin aldığı irtibatçının kafasına dayayıp tetiği çekti. Bu kadar çok ses herkesi alarma geçirmiş olmalıdır. Sakince üzerini düzeltti,irtibatçıdan üzerine biraz kan sıçramıştı, gördü ve sessizce gülümsedi. Kendisini iyi hissediyordu.

     Şimdi aşağıdaki kata inip ilgilileri öldürmeye karar verdi. Bir terör örgütünün kampındaki herkes ölmeyi hakediyordu ona göre ve kesinlikle bunda haklı idi.

     Kapıyı açtı,odadan çıktı ve merdivenlere doğruldu. Aşağıdan hiçbir ses gelmiyordu,muhtemelen aşağıdaki kadınlar sesleri duyduktan sonra panikle diğer teröristleri alarma geçirmiş ve aşağıda bir pusu kurulmuştu.


Bir Komandonun AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin