Aklına birçok şey geldi yapabileceği ama en hızlısını tercih etti. Bulunduğu üst katta bir banyo aradı ve buldu. Banyoda küvet vardı ve aradığı şey tam olarak bu idi. Küvete uzanacaktı. Etrafta bulduğu şampuanları banyo kapısının arkasına ve küvetin etrafına sıkıp boşalttı.
Küvete uzandı,"Keşke üzerimi kapatabileceğim dayanıklı bir malzeme olsaydı" diye düşündü. Cebinden uzaktan kumandayı çıkardı ve arabanın bagajında bulunan bombayı aktif hale getirdi. Şuanda binanın etrafında ve içinde bir çok terörist olmalıydı.
Bombanın infilak etmesi için fünyenin erimesi gerekmekteydi ve hazırladığı patlayıcıda bu birkaç saniye sürecekti. Önce kulaklarına şarjöründen aldığı iki adet fişeği sıkıştırdı,düğmeye bastıktan sonra gözlerini kapattı ve nefesini tuttu.
Bomba o kadar büyük bir basınçla ve gürültüyle patladıki tarifi imkansız. Sanki çok büyük bir deprem olmuştu. Gözlerini açmadı ve nefesini bırakmadı,bir süre daha tozun yere çökmesini bekleyecekti ve tabikii etraftaki sesleri dinleyecekti.
Kulaklarındaki fişekleri çıkardı ve etrafı dinlemeye başladı. Etrafta bir çok çığlık sesi duyuluyordu. Bir yerden büyük bir .çatırdama sesi geldi. Çığlıklar gittikçe artıyordu ve "Yaralılar" olabilir diye düşündü. Yer sallandı bir kere daha. Bir deprem olabilir miydi?
Zannetmiyordu.. Peki bu neydi? Bir anda içinde yatıyor olduğu küvet bir alt kata doğru düştü ve yere çakıldı. Gözlerini açmıştı. Beli ve kolları çok acımıştı. Gözlerini açtığında bütün evin yıkılmakta olduğunu gördü. Zaten ilk anda yıkılmaması mucize idi adeta.
Başına ince bir sızı girdi. Lütfen bu hastalığın ağrısı olmasındı. Küvetten çıktı ve ağaçlara doğru koşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Komandonun Anıları
AdventureBir Genç Adam ve Bir Dünya Güzeli, bu kirlenmiş dünyada mutluluğu bulabilecekler mi? Burayı takipte kalın. Sivilleşmiş bir özel kuvvet görevlisinin yaşadığı inanılmaz maceralar. birkomando.blogspot.com.tr enestayfur@outlook.com