Emily:
Se uita prin jurul incaperii in care se afla cand dintr-o data o suna cineva. Era Luke, fratele ei mai mic. Ii spunea ca vine cu un model la ea. Asta a bucurat-o foarte mult, in sfarsit isi revedea fratele care a facut atatea pentru ea, ba chiar i-a deschis acest sediu de fotografieri cu banii pe care ii primea din afacerea sa. Chiar si asa mereu o ingrijora afacerea in care lucra...
Au ajuns in cateva minute la ea si l-a imbratisat strans pe Luke, iar pe roscata cu care venise a strans-o de mana prieteneste.
Luke a plecat rapid, spunand ca are ceva de facut, si a lasat-o in mainile ei pe roscata, al carei nume era Britney. Un sentiment neplacut i-a acoperit inima atunci cand Luke a spus ca "are ceva de rezolvat", dar nu s-a concentrat chiar asa de mult asupra acestui lucru.
A inceput sedinta foto cu Britney, care poza linistita in fata ei.
La un moment dat, la scurt timp dupa ce a inceput sedinta, a auzit motoarele a mai multor masini sport de afara. Imediat a stiu ca nu e un semn bun si s-a dus sa idi caute pistoalele. I-a spus lui Britney sa se fereasca de ferestre sau de usi.
"In ce o fi intrat Luke? Sper ca e bine!"
A gasit pistoalele, iar pe unul dintre ele i l-a dat lui Britney.
-Daca esti in pericol, trage! Stiu ca te vei descurca! Ii spune ea si o trage de mana pana la usa ascunsa din spate. A iesit afara, pe o alee mai putin traversata si a mers pana la un bloc aflat in constructii, unde a ascuns-o pe Britney. Apoi s-a intors inapoi. Cand a deschis iar usa, o rafala de fum a iesit. Intregul interior luase foc. A intrat inauntru, riscandu-se si a inceput sa impuste pe orice intrus. Din fericire nu a fost nimerita, dar din nefericire i se terminasera gloantele, iar usile se blocasera.
Acum, inauntru, mai era doar ea, unii intrusi si focul ce se reflecta in ochii ei verzi.Jacklin:
E sefa de mult timp in mafie. S-a obisnuit sa vada sange peste tot si cadavre. Poarta in permanenta la ea pistolul, in caz de orice. O' fi ea mica, dar e data dracu. Ise spune des asta. Uraste de moarte familia lui Luke, de cand s-au aliat cu familia ei si la final, i-a omorat . Nu si-a iertat-o nici acum ca nu a ajuns la timp inainte de incident. Si-a promis ca o sa omoare familia aia intr-o zi, cu propriile ei mainii.
Ziua aia , era chiar azi. A facut planurii, peste planurii, a testat limitele angajatiilor ei, a facut rost de cele mai bune arme posibile. Totul , ca sa iasa ca la carte. La 12:00 noaptea, se infiltra in sediul lui Emily . Nu o sufera pe fata aia.12:00 in fata la depozit.
Le face semn agentilor ei sa se asigure daca e cineva. Unul din ei, ii face semn ca e cale libera.
- Incepe distractia. Isi zice ea in minte.
-Pe pozitii! Nu trebuie sa riscam, sa fim prinsi.
Cu astea spuse, intra incet, implanteaza o bomba cu ceas in sediu si iese, de parca nimic nu s-ar fii intamplat. Le-a dat ordine agentilor, sa omoare tot ce le iese in cale. Zis si facut. Mai ramanea decat sa mearga sa faca ce si-a propus de mult. Ce-i mai bun la final, nu?
Deschide usa si vede cum ambii parinti, impreuna cu fetita lor cea scumpa , stau si mananca linistiti. Sa speram ca au mancat bine...pentru ultima oara.
Dintr-o lovitura, ii nimereste pe toti trei, fara sa observe. De cand astepta momentul asta. Nu a trait momentul victorios prea mult timp, ca telefonul incepu sa ii bazaie in buzunarul blugilor, semn ca trebuie sa se miste repede.Alearga cu o viteza uriasa prin fumul des din incapere. Si-au facut bine treaba ofiterii ei. I-a pus pe doi dintre ei, sa dea foc cladirii . Ceasul de la mana ii spunea ca nu mai ae mult timp pana cand tot ce este aici, o sa fie scrum. Se baga repede in masina ferita de ochii curiosilor, si admira munca sa.
Ma apropii rapid de usa si observ ca este blocata. Imi folosesc toata furia pe care o aveam in acele momente, iar usa cade farmitata in fata mea. Intru imediat si o iau la fuga pe coridor, in cautarea fetelor. O gasesc pe Emily in spatele unor bucati desprinse din tavan care luasera foc. Cativa oameni inarmati se apropiau de ea. Imi incarc pistolul si ii secer imediat din fata ei. Imi fac loc printre daramaturi si o scot cu grija, asezand-o pe umerii mei.
- Sunt mandru de tine, ai reusit sa le rezisti pana am ajuns eu. Asta e surioara mea! spun lasandu-i pe frunte un micut sarut. Iesim rapid din cladirea ce fusese cuprinsa in totalitate de flacari. Dupa ce imi povesteste unde a ascuns-o pe Britney ma indrept rapid spre ea ca sa o salvez. Se pare ca fusese descoperita. In jurul blocului in care se afla erau o multime de oameni inarmati. Se auzeau impuscaturi.
Ma ascund in spatele unui perete si ii impusc pe toti, apoi alerg spre ea ca sa vad daca este ranita. Cum intru in scara blocului un glont suiera pe langa mine, aproape perforandu-ma.
- Britney, nu mai trage! Sunt eu!
Raman surprins cand o vad pe roscata iesind cu arma in mana. Reusise sa le tina piept? Impuscase atatia? Daca era prima oara cand trasese cu arma, cu siguranta avea un talent innascut. Nu stau prea mult pe ganduri. Fug si o imbratisez. Ma bucuram atat de mult ca este in viata, incat nu ma pot abtine si o sarut.
Apoi o duc in masina unde o lasasem pe Emily si pornim spre un loc in care sa fim in siguranta.
CITEȘTI
Ingerul Iubirii
RomanceLuke, un tip in care sa ai incredere sau nu? Britney, o dansatoare la bara caruia i se schimba viata, doar din cauza unui... barbat? Viata celor doi se schimba radical, luand totul de la 0