3. שלושה חודשים

1.6K 95 12
                                    

ליאו
הייתי עצבני מאוד על ג׳יקוב מי הוא לעזעזל שייפגע באחותי?
הוא הסתכל עליי ואמר "היא נישקה אותי," ומכאן הבנתי הכל "ואמרתי לה שאסור לנו, ועדיין כמובן שהיא כעסה עליי כי זה לא נישמע אמין שאסור לנו." הוא אמר.
אני יודע למה אסור לו. ותאכלס? מסכן. מאוהב בבחורה שאסור לו להיות איתה. "מצטער אחי פשוט הייתי בטוח שכבר עשית לה משהו" שחררתי את אחיזתי בג׳יקוב
"ככה אתה מכיר אותי? אני ייעשה הכל כדי שלא ייקרא לה כלום ואתה עוד חושב שאני אפגע בה מבררה?" הוא אמר "מצטער אחי אתה יודע איך זה עם אחותי אני לא סומך על אף אחד, אני נכנסתי לאטרף עם עצמי אתה יודע" אמרתי. קצת לא יודע מה להגיד "הכל בסדר ליאו יאללה שחכנו מזה מי משחק?" הוא שאל, כל כך טיפוסי לו כל כך לשנות את הרגשות שלו.

הלכתי לחדר של אן ודפקתי על הדלת. עדן פתח את הדלת וכשראה אותי ביקש ממני להכנס.

לוריאן
בכיתי. אני לא יודעת למה. בכיתי. פירקתי את עצמי כי כבר לא הבנתי כלום. ואז הבנתי שהוא לא שווה אתזה.
טפו עליו העולם יותר טוב בלעדיו. הסתדרתי יפה בלעדיו ואני אסדר יפה גם עכשו.

הפסקתי לבכות ובדיוק ליאו נכנס "מה קורה אחות, את בסדר?" הוא שאל "כן הכל מציון אני סתם בכיתי קודם. לא משהו רציני." אמרתי בטוחה ומכחישה את היותי נשברת קודם לכן.
"בטוחה? את לא נשמעת בסדר קודם לכן.." קמתי עליו ואמרתי "שני דברים, אחד אני בסדר. שתיים צא לי מהחדר יחתיחת חטטן צא לי מהוריד כבר!" אמרתי כי זה מה שאני תמיד אומרת לו כשהוא מציק לי.
"הנה אחותי.. טוב ביי כבשה" הוא אמר הוא תמיד אומר לי כבשה כי הוא אומר שהשיער שלי רך כמו צמר של כבשה וגם יש לי סוודר שחור שאני אוהבת של כבשה.
"טוב עכשיו בואי נראה את הסיום עונה של ריברדייל" עדן אמר מתיישב לידי במיטה בעודע מדליקה טלויזיה

ליאו 
טוב... נגיד וזה לא היה מוזר שלרגע היא בוכה ולרגע היא בסדר.
אבל אני? אפעם לא אבין בנות.
ירדתי למטה. כמובן שג׳יק עדיין התנחל שם והסתכל משחק עם פיצוחים. "מה אחי כמה כמה?" שאלתי חוזר לשגרה "אהה.. לא יודע לא הסתכלתי... חשבתי עליה"
"אחי על תדבר איתי על פינטוזים על אחותי" מי רוצה לשמוע את חבר שלו מפנטז על פאקינג אחותו "אני יודע מצטער אחי אבל פשוט עצוב לי שאנחנו לא יכולים להיות ביחד" הוא אמר ונאנח "אתה יודע שעוד 3 חודשים מספרים לה הכל, נכון?" "כן, אני יודע" אמרתי מספרים לה הכל ביום הולדת שש עשרה "תזכיר לי עוד פעם מה יש למצוא באחותי המכוערת?" שאלתי בצחוק, אחותי יפה.
ואני שמח מהעובדה שאני לא צריך לדאוג ללבוש שלה ולזה שהיא 'תגרה' בנים אחרים. היא בקטע של בגדים נוכים טנינגים וסווטשרים, לא באמת איכפת לי מה היא לובשת העיקר שלא צריך להרחיק ממנה בנים "מה אי אפשר למצוא באחותך היא יפה, חכמה, עדינה, זורמת, כייפית" הוא התחיל לחפור "טוב! אני חוזר בי יש דברים למצוא באחותי עכשו תפסיק לדבר כמו נקבה, ועכשו ברצינות כמה כמה?" שאלתי בעודי מתיישב על הספה.

My Knight, My Prince.Where stories live. Discover now