Yok yere delirmedik

17.1K 591 35
                                    

(Damla anlatır)
Sabah hazırlanıp evden çıktım. Biliyorum ki psikopat bir patronum var ama ben onu öyle olduğunu düşünmüyorum. O kendini böyle şartlandırmış geçmişi...
Onun bütün hayatını mahveden geçmişi ama bilmediği şeyler vardır belkide. Belki zorunlu olarak yetimhanede kalması gerekiyordu.  Geçmişini kurdalamamı sevmiycektir eminim. Taksiye binip şirketin yolunu tuttum. 5 dakika sonra geldim. Kapının önünde beni bekliyordu "psikopat patronum".
Yanına gittim, beni mi beklediğini sorup sormamakta kararsız kaldım ama sormam gerekiyordu.
"Mert bey beni mi bekliyordunuz?" Dedim birden.
"Senle bir yere gidiceğiz damla bin arabama."
Ne bu böyle şimdi ben onun sekreteriyim böyle birşey yok abi ya!. İçimden fısıldadığımı duymuş galiba.
"Böyle birşey var hanımefendi, geliyorsun dediysem geliyorsun! Gelmessen getirmesini bilirim güzellik." Dedi
Ay ölüyorum ya of napıcaktı sanki sırtına alıp götüremezdi herhalde. Yok yapardı bu ,sonuçta patronum bir psikopat...
"Geliyor musun ? Yoksa sırtıma atıp mı götüreyim seni?" Dedikten sonra sırıttığını anlamamak için bir aptal olmak gerek. Gitmekte zorunluydum, evet bunu biliyorum ama onu sinir etmek hoşuma gidiyor. Aynı kelimeleri tekrarladıktan sonra sırtına alıp götürdü beni.
"Oha öküz indir beni ya bıraksana be imdat yardım edin kız kaçırıyorlar."
Sırtını yumrukluyordum, hem ellerimle hemde ayaklarımla da tekmeliyordum..
Arabasına geldiğimizde beni arabanın koltuğuna bırakıp kendini de şöför koltuğuna oturdu. Öküz kapıları kilitledi ve 150' de sürüyordu.
"Ayı yavaş sürsene." Dedim
Sonra konuştu ama hızı hala aynıydı.
"Zaten omzumu çürüttün sus biraz ne kuvvet varmış senden de ya."

Müzik açtı son ses oha adam gibi şarkı açsaydın bari. Miş miş nedir ya.
"Kıs şunun sesini ya."dedim.
"Kısmıyorum ne güzel işte dinle."
"Of allahım ölüyorum ya Mert kapat artık şunu ya kapat."
"Tamam kapatıyorum senin  çeneni çekemiycem."
Şarkıyı kapattı. Soru sormak istedim ve ard arda onu soru yağmuruna tuttum.
"Sen okulu bitirdin mi?"
"Hayır bitirmedim ve bitirmiycem de."
"Neden?"
"Bu seni ilgilendirmiyor ufaklık."
Ufaklık? Ya bu beni neyi sanıyor Allah aşkına ya!
" Mert beni neyin sanıyorsun ya sevgilin, ablan, annen?"
"Bak ilk dediğin hoşuma gitti olabiliriz aslında."
"Istemiyorum."
"Isteyip istemediğini sorduğumu hatırlamıyorum."
"Zorla güzellik olmaz öğrenmedin mi bunu sen."
"Öğretirsin o zaman."
Dedi ve sırıttı o kadar içten gülüyordu ki sanki benle gerçekten mutluymuş gibi...
"Damla ben senin yanında ben olduğumu anladım."dedi.
"Eee ne dememi bekliyorsun senin gibi bir psikopatla sevgili olmamı falan mı?"
"Olmanı beklemiyorum, mecbursun yoksa biliyorsun ki ben psikopatım."
"He bide tehdit ediyorsun yani. Oldu ya!"
"Tehdit değil güzelim sadece dediğimi yaparım o kadar."
"Birşey yapamasın."
"O kadar emin olma bence yok yere mi delirdik biz."
Arkadaşlar okunma 25 olmuş. Daha 2 gün oldu  okunma arttıkça daha iyi bölümler yazıyorum sizleri seviyorum.
5. Bölümü yarın akşam saat 8-9 gibi paylaşırım
Iyi akşamlar okurlarım...

Psikopat Aşık(Düzenleniyor!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin