1.část

46 2 0
                                    

Emily

Zrovna když jsem měla tak úžasný sen tak mi zazvonil budík. Jak já to nenávidím,ale co se dá dělat mám prostě zkurvenej život. Asi si říkáte proč no ja vám to vysvětlím proč. Od svých patnácti pracují v baru jako barmanka v jednom podniku chodí plno chlapů co tam chodí jen očumovat a jako každý chlap si rád sáhne no a takhle to jde pořád jenže mě to uz přestává bavit a hledám něco lepšího jenže co se dá dělat matka má dluhy a je silná alkoholička a kdo ví ještě co bere. No, ale já to dělám jen proto abych ji z toho dostala je mi sice už 19 a mužů se v klidu odstěhovat, ale chci pomoct své matce. No nic. Vstala jsem a šla jsem sr nachystat hodila potom jsem na sebe džíny a tílko s košilí. Sla jsem do kuchyně a koukla se do lednice. To co jsem tam uviděla mi vyrazilo dech. Matka tam měla plnou lednici alkoholu. Povzdechla jsem si a sla jsem do předsíně kde jsem si nazula svoje supry a vzala si tašku. Zkontrolovala jsem si jestli mám všechno a vyrazila jsem. Po cestě jsem si koupila rohlík a šla jsem do práce. Po cestě jsem snědla rohlík a dorazila jsem před bar. Vzala jsem za kliku a vešla. Hned jak jsem vešla vrazila do mě vůně alkoholu a cigaretového kouře. Spravila jsem si tašku a šla do šatny se prevléct. Když jsem procházela kolem stolu, u kterého seděla skupinka kluků ve stejným věku a pozorovali mně. Když jsem byla kousek od jejich stolu jeden z nich mě placl přes zadek. A ja se otočila a chytla ho za čelist.
,,Ještě jednou a urvu ti tu tvou hnátu." řekla jsem a trochu mu stiskla čelist. On zasyčel a prikývl. Ja se usmála a otočila jsem se šla do šatny. Převlíkla do pracovního, když jsem si zavazovala zástěru, tak vešel do šatny majitel. Zavázala jsem si ji a koukla se na něj s nadzvednutým obočím.
,,Potřebujete něco?" zeptala jsem se ho. On se jen usmál.
,,Taky by tě nezabilo říct třeba 'Ahoj ráda tě vidím' takže ahoj" uchechtl se a došel ke mně.
,,Ahoj ráda tě vidím a co chceš?" zeptala jsem se. On se uchechtl.
,,Potřebuji aby jsi tady zůstala dýl" usmál se a chytil mě za boky.
,,No..Dobrá a pročpak?" zeptala jsem se ho založila si ruce na hrudi. On si mě k sobě přitáhl za boky.
,,Protože otec přijde na kontrolu. Má blbý keciže jsem nezodpovědný a že pořád někde chlastám atd." řekl a nad tím jsem se zasmála.
,,A není to pravda?" zeptala jsem se s úškrnem. On zakroutil očima.
,,Možná jo a možná taky ne" usmál se škodolibě. Jen jsem se uchechtla a sundala mu ruce z mých boků.
,,Robe, nesnaž se stejně ti nedám" řekla jsem a poslala jsem mu vzdušnou pusu. Vyšla jsem z šatny a šla k baru. Pozdravila jsem Bry a šla jsem za bar. Začala jsem míchat drink, který si objednal nějaký chlápek. Když jsem ho měla hotový tak jsem podala ten drink a vzala jsem si pití a napila se. Pila bych dál kdyby si někdo za mnou neodkašlal. Položila jsem skleničku a otočila se. Stál tam kluk, který vypadal tak na 20. Měl blond vlasy vyčesané nahoru a modrý oči. Chvilku jsem ho pozorovala a potom jsem zatřepala hlavou. Na jeho obličeji se objevil úškrn.
,,Přejete si?" zeptala jsem se ho.
,,Jistě, chtěl bych prosím 5 panáků a donesteje ke stolu 6 děkuji" řekl a aniž bych odpověděla odešel. Vzala jsem teda 5 skleniček na panáky a nalila je. Dala jsem to na tácek a spravila jsem si zástěru. A vzala jsem si tácek s panákama. Šla jsem jim to odnést, když jsem mířila k jejich stolu tak jsem si prohlédla kdo tam všechno sedí. Byl tam ten chlápek co mě plácl přes zadek. Nad tím jsem se zašklebila, protože jsem si vzpomněla na to jak zasyčel, když jsem mu stiskla čelist. Došla jsem ke stolu a položila je a oni si je rozebrali si je a chtěla jsem odejít jenže mě někdo chytl za zápěstí a já neudržela rovnováhu a spadla mu na klín. Vyjekla jsem překvapení,když jsem mu chtěla vlepit tak jsem se v půlce pohybu. Ptáte se proč? Byl to ten modrooký blonďák. On se usmál.
,,Nechtěla jsi něco udělat?''zeptal se s úškrnem. Pokroutila jsem očima.
,,Ne,pusť mě."řekla jsem a chtěla jsem vstát,ale on nic nedělal jen si mně přitáhl blíž. Zavolal si Roba, což jsem vůbec nechápala proč. Rob přišel a koukal se nechápavěna mně a na toho kluka.
,,Přejete si pane Parkere?" zeptal se a skákal pohledem. Odkašlal si.
,,Chtěl bych tady slečně nabídnout práci a potřebují, aby jsme ji mohly probrat tak by jsi mohl dát volno." usmál se,když jsem si vzpomněla na to příjmení co řekl stuhla jsem. To je........

Ahoj!
Tak jsem se rozhodla napsat příběh,konečně jsem se k tomu odhodlala doufám že se vám bude líbit.A chtěla bych se zeptat jestli mám pokračovat.(Na obrázku Emily)
Děkuji za přečtení;)
Christy^^

Dangerous womanKde žijí příběhy. Začni objevovat