MEDYA DERİN ve MERT'İN KONSERDEKİ KIYAFETLERİ
Şarkıyı belirttiğim yerde açarsanız daha iyi olur." Handeeeeee." Ben buzdolabını karıştırırken kafama biri yapıştırdı."Ahhh! N' oluyo yaaa! Ne vuruyon kızım mal mısın? Zorun ne!" diye bağırdım. Hande kahkaha atarak salona geçti. Arkasından koştum ve bi tane de ben yapıştırdım kafasına. Bu sefer bağıran Hande , kahkaha atan bendim. Salonda yemek yapmaya üşendiğimiz için pizza istemiştik ve o pizzaları mideye götürürken zil çaldı. İkimizde kapıya baktık ama ikimizde kalkmadık. Kapı sertçe yumruklandı."Mert' tir." dedi Hande rahat bir şekilde sonra kapıyı açmak için ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi. " Sağır mısınız? " diye bağırdı Mert kapı açılır açılmaz." Hayır, sadece açız!" dedi Hande. Allahım nasıl bir ilişkileri vardı bunların. Lan Tuğçe benle böyle konuşacak ağzını yırtardım." Derin kalk gidiyoruz!" dedi Mert." Nereye yaaa? Hem ben senle bir daha asla bir yere gelmem." diye çıkıştım Mert' e. Yav hee hee
dermiş gibi kafasını salladı. Bende ona inat yemeğimi yemeye devam ettim. Mert bir anda kolumdan çekerek beni ayağa kaldırdı." İnsanca söyledim. Sende şahitsin Hande!" dedi Mert. " Yaaaaaaaa! Ben gelmek istemiyorum. Lütfen kolunu bırak. Yoksa okul başlamadan kırılacak ve ben kaydımı aldırmadan sakatlanma istemiyorum." dedim. Hande'ye yalvarırcasına baktım. Ben karışmam dermiş gibi ellerini kaldırdı. Nankör n' olacak. İnsan bir yardım eder. Kendi başımın çaresine bakmak zorunda kaldım." Ya bırak!" dedim ve kolumu Mert' in elinin arasından kurtardım. " Benden uzak dur!" diye bağırdım ve odama çıktım.MERT' TEN
"Hande şu kızı ikna et konsere gidelim. Üç kişilik bilet aldım. Hem de en ön sırada." dedim Hande' ye." Kimin konseri. Allahım lütfen KOLPA olsun. Lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen... " diye konuşmaya başladı Hande. Lafını kesmeseydim daha fazla konuşacaktı." Hee Hande Kolpa' nın konseri." Derin ile birlikte zaman geçirmek için düştüğüm hallere bak. " Tamam o iş bende!" dedi Hande.
...
Hande nasıl ikna etti bilmiyorum ama Derini konsere gelmeye ikna etti. Konser başlayıncaya kadar konuşmadık. Konserin başlangıç şarkısı Kolpa' nın Ece Seçkin ile düet yaptığın şarkıydı.Şarkıyı burada açın 🎶🎶
" En sevdiğim şarkısı." dedi Derin. Derinin elinden tuttum ve sahneye çıkarttım.Kolpa' nın solisti BARIŞ YURTÇU arkadaşım olduğu için sahneye çıkmamız izin verdiler.
Bir baktım kendime Eskiden neymişim be..
Anladım ki sorun sende..
Neler çektim elinden
Tükendim artık bittim artık
Hepsi senin yüzünden
Bu aşk sana uymamış,
Üstüne oturmamış, hiç...
Unutma sakın,
Gidenin yeri kalmamış hiç...
Bak yol verdim sana...
Uzat boylu boyunca...
Ne fayda artık dönsen bile bu defa...
Hoşgeldin ayrılığa
Şarkıyı grup ile beraber söyledik. Sahneden indiğimizde Hande yerinde yoktu. Telefonuma baktım çok acil işi çıkmış ve gitmek zorunda kalmış. Derin lavaboya gitti. Arkasından bakarken bu kıza aşık olduğumu anladım. Derin ile şu ana kadar hiç baş başa kalmamıştık. Ve şu anda gözüme çok tatlı geliyordu. Üstüne giydiği o elbise ile gerçekten çok güzel olmuştu.Derin ile konuşacaktım ama yanıma geldiğinde ağlıyordu. Çantasını ve kabanını alıp koşarak mekandan ayrıldı. Peşinden koştum kapıda Derin i yakalandığımda yanımıza Gökçe geldi. Ânı bozmazlarsa olmuyordu. Gökçe bana sarılınca Derin koşarak uzaklaştı. Gökçeyi itip Derinin arkasından kostüm ama yetişemedim. Şu Gökçe olay çıkarmadan durmuyordu.
DERİN'DEN
Sahneden indiğimizde yerime geçmeden lavaboya ilerledim. Lavobonun kapısında biri kolumdan tuttu ve kendine doğru hızla çevirdi. Karşımda Gökçeyi görünce şok oldum. Bana " Mert beni seviyor. Şu anda seninle beraber olabilir ama o benden başkası ile birlikte olmaz, Olamaz." dedi. Kendinden emin bir şekilde konuşmaya devam etti" Seni gaza getiren Hande de bunu biliyor . Sadece beni kıskanıyor. Mert benden VAZGEÇMEZ!! " dedi. Bende ona " Mert' in seni sevip sevmediği umrumda değil bu 1. Mert ile bir beraberliğimiz de yok bu 2. Hande beni gaza getirmiyor ve senide kıskanmıyor bu 3. Son olarak Mert i hiç bir şekilde hak etmiyorsun." dedim ve çantamı almaya gittim. Mert benimle konuşmaya çalıştı ama onu duymazlıktan geldim. İstem dışı bir şekilde ağlıyordum. Mert ÂŞIK olmuş olamazdım. Ahhhhhhhh. Lanet olsun .... Mertin arkadan geldiğini hissedebiliyorum. Kapıya çıktığımda Mert beni yakaladı ama Gökçe geldi ve Merte sarıldı. Arda beni aldattığında bile böyle hissetmemiştim. Çok zoruma gitmişti. Merte başkasının sarılması başkasının onu öpmesi... Arkamdan " Derin !!!" diye bağıran bir Mert ve sürtük bir Gökçe bıraktım. Acaba Mert hala Gökçeyi seviyormuydu. Yoksa Hande nın dediği gibi bana aşık mıydı? Hande nın evine vardığımda kapıyı kırarcasına çaldım. Hande kapıyı açtığında karşısında ağlayan beni görünce şok oldu. " Tatlım n' oldu? Yoksa Mert mi bir şey yaptı? Hadi anlat. Kötü bir şey olmuş o Merti öldüreceğim sana na..." " Mert bişey yapmadı! Ben odama çıkacağım. Küçük beni rahatsız etmeyin."dedim ve koşar adımlarla odama çıktım. İkinci kez Merti dinlediğim için üzülüyorum. Ben sana çocuktan hoşlanıyordum bide. Bu benim sevgili olsa daha mı çok üzülecektim acaba. Merak etmeden durmuyordum. Odanın kapısını açıp içeri girdim. Yanıma kıyafet alıp banyoya girdim. Duş aldıktan sonra yatağıma uzandım. Aşağıdan sesler geliyordu. Hande'dir diye düşündüm ve uyumaya çalıştım. Sesler gitgide daha fazla geliyordu. Korkmaya başlamıştım. Hande' nın yanına gitmek için yorganı üzerimden attım ve ayağa kalktım. Sesler bana çok yakından geliyordu. Kapı birde açılınca karşımda duran kisiye baktım ve " Senin burda ne işin var ve buraya nasıl girdin." dedim."Deriiiin. Yapabileceğim şeyleri unutman ne kadar üzücü."" Ya sen benim burada kaldığımı nereden öğrendin? Ben senden kurtulamayacak mıyım? Bak, bu evin sahibi psikopat ve seni burada görürse öldürür. " Tabiki de Hande den bahsetmiyorum. Mert ten bahsediyordum. Ben lafımı bitirir bitirmez içeri Mert girdi. " Lan senin burada ne işin var? Dayak yemek mi istiyorsun. Anlamıyorum ki herkes bugün dayak yemek mi istiyor? Bari sıra sıra gelmeyin. Arya zaman girince dövmekten zevk almıyorum." Mert lafını bitirdiği an Arda' nın suratına yumruğu çaktı. Arda dengesini kaybederek yere yığıldı. Ben çığlık atınca Hande odaya girdi. Yerde yatan Arda' yı görünce şok oldu.
MERT' TEN
Derin' in arkasından gittim ama yetişemedim. Araba atlayıp direk Hande' nin evine gittim. Eve vardığımda kapı açıktı. İçeri girdim ve Derinin bağırma sesleri geliyordu." Ben senden kurtulamayacak mıyım? Bak bu evin sahibi psikopat seni öldürür. " Koşar adımlarla yukarıya çıktım. Sürpriz bilin bakalım kim? Tabiki de ARDA. Bu sefer bu çocuğu öldüreceğim." Lan senin ne işin var burada? Anlamıyorum ki herkes bugün dayak yemek mi istiyor? Batı sıra sıra gelmeyin. Araya zaman girince dövmekten zevk almıyorum." Arda' nın suratına bir tane geçirdim ve yere yığıldı gerizekalı. Derin çığlık atınca Hande de odaya girince ve şok oldu. Ben olsam bende şok olurdum. Benim evimde yerde yatan bir çocuk. Haklı kız. Ben Derin ile konuşacaktım. Bu Arda nerden çıktı. Diyorum anı bozmazlarsa olmuyordu. Arda kendine geldiğinde onu evden gönderdim. Derin hala kendinde değildi. Yatağa oturmuş ağlıyordu. Yanına gittim. " İyi misin?" dedim. Derin kafasını kaldırdı bana baktı ve birden bana sarıldı. Bende ellerimi belin doladım. Derin hıçkırarak ağlıyordu." Sürekli başına dert açıyorum çok özür dilerim. Çok özür dilerim, çok özür dile..." " Arda' nın yaptıklarından dolayı sen özür dilemek zorunda değilsin. Ayrıca ben seninle ilgilenmekten,ve sana yardım etmekten gayet mutluyum." dedim.
Arkadaşlar olaylar çok çabuk gelişiyor olabilir ama bu kitabın çabuk biteceği anlamına gelmez. Teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN SAVAŞ
RomanceAşk hissettiklerini kalbinin DERİNliklerine gömmek midir yoksa hissettiklerin için MERTçe savaşmak mıdır? Sen olsan ne yapardın? Derin ve Mert' in aşkı bize ne anlatacak. Hepinize iyi okumalar ! Okuduğunuz için teşekkürler❤❤❤