Era odata un vanator, care, dupa o lunga zi de vanat, a ajus in mijlocul unei paduri imense. Se facea intuneric , si pierdandu-si rabdarea, a decis sa mearga intr-o singura directie pana cand scapa de frunzisul insuportabil. Dupa cateva ore, el a dat de o mica cabana. Vazand cat de intuneric s-a facut, a decis sa vada daca poate sa stea acolo pana trece noaptea. S-a apropiat incet, gasind usa intre-deschisa. Nimeni nu era inauntru. Vanatorul s-a intins pe pat, hotarand sa-i explice proprietarului dimineata.
In timp ce se uita prin inauntrul cabanei, l-a surprins faptul ca pe peretii acesteia erau o multime de portrete, toate pictate cu un incredibil detaliu. Fara exceptie, ele pareau sa se holbeze la el, transpunandu-si figurile in priviri de ura si rautate. Uitandu-se la ele, vanatorul devenea din ce in ce mai nelinistit.
Concentrandu-se in a ignora fetele detestabile, s-a intors cu fata spre perete, si obosit a cazut intr-un somn agitat.
Dimineata urmatoare , vanatorul se trezi. S-a intors clipind la razele soarelui. Uitandu-se in sus, el a descoperit ca acea cabana nu avea vreun portret, doar ferestre.Deci (fara deci), aceasta este prima mea carte pe acest site portocaliu. Dupa cum vedeti, sunt destul de noua pe aici si ma simt ca un mic gandacel cand vad cum unele persoane au cont pe wattpad de 3-4-5 ani si eu abia mi-am facut. Sa nu mai zic de ce carti geniale au unele persoane cu atatea vizualizari si voturi, stiu ca nu o sa ajung niciodata sa am atata "succes" aici, dar merita sa visez, nu?!
CITEȘTI
Povesti de groaza
ParanormalExistă un strop de paranormal în orice lucru. Nimic nu e ceea ce pare.