La dracu'

90 0 0
                                    

-Iesi afară !!!! Spune ea nervoasa și cu lacrimi în ochii.

Ioana
E un cretin " e al meu " nu e a lu ma-ta! Lasa bebe ca și tati te va iubi.

Ajung acasă și mă îndrept spre cameră mea.

-Ioana !
Ma stiga Dylan îngrijorat.

-Da?

-Am nevoie de tine! Vino în biroul lui Bogdan!

Mă duc sa văd cu ce îi pot fi de folos desi putea sa mai aștepte vin în pana mea de la spital! !!

-Spune!

-După ce Bogdan a aflat de bebe a vrut sa fie singur, iar Kadir a profitat de asta și ....

-Și... ? Vorbește Dylan!
Lacrimile deja începuse sa și facă aparenta.

-Și, trebuie sa stați bine în casa în timp ce eu cu baieti vom merge sa-l scoatem pe dobitoc de acolo.

-Nici gând merg cu tine!

-E riscant ! Am zis ca merg cu tine !

-Bine spune-i și Julianei sa se pregătească în 2 minute plecam

La dracu cu viața asta ! Merg o anunț pe Juliana apoi plecam ! Ajungem la reședința lui Kadir gorilele lui Bogdan se ocupa se paznici iar noi îl cautam pe Bogdan.
Eram cu Juliana când din spate o umbra neagra apoi o durere cumplită și fac contact cu pământul.

Juliana
După ce am fost atacate de Kadir și lovite. M-am trezit cu o durere la cap era intuneric și nu se vedea bob.

-hmm

Aud un mormăit îl văd pe Bogdan rănit

-Juliana ce mama dracu cauți aici?

-Bogdan! Si ii sar eu la gat

Mă ridic sa văd ce se poate vedea apoi mă împiedic de cave și fac din nou contact cu pământul.

-Ioana!! Ioana esti bine ?

-Da...da cred

-Ioana e aici??? intreba Bogdan speriat!

-Cum ieș....
Nici nu termin ce am de spus ca ușa se deschide o lumina puternica.
Kadir...

-Reuniune de familie dragilor?
Of ce mă ajutați voi pe mine prin un iepure și omor 3 !

-Arza-te-ar focu! Îi spun eu nervoasa

-Blondo taci! Sa nu încep cu tine! Mi-ar plăcea sa încep hmm cu mamica ce părere aveți?

-Nu te atinge de ea! Strigă Bogdan încercând sa se ridice. Atunci mai primește un pumn de la acesta.

O ia pe Ioana și îi pune pistolul la tâmplă. Apasa trăgaci-ul și ....

Ioana
Mă trezesc intr'o obscuritate completa unde dau de Juliana și Bogdan. Era destul de nervos ca sunt și eu acolo semn ca încă îi pasa. Intra Kadir în camera obscura și mă ridica punând ' mi pistolul la tâmplă

-Stai! Te implor ia-ma pe mine și lasa fetele! Spune Bogdan aproape implorând-ul

-Nu se poate așa ceva!

Stau crispata asteptandu-mi moartea aud o împușcătura dar nu simt nimic.
Îmi e prea frica sa deschid ochii! Apoi sunetul se repeta. O mana mă trage spre el și mă îmbrățișează tare

-Gata iubito sunteți în siguranță !

Deschid ochii și îl văd pe Kadir intr-o balta de sânge și Dylan lângă el
Îl strâng pe Bogdan tare în brațe apoi mă sărută pe frunte.
Ne îndreptăm spre casa.

Fac un dus și mă relaxez când 2 mâini mă trage spre el. Mă sărută pe gat și coboară în jos ( sa îl dau dracu sau sa ... da mai bine saaa..) ma intorc cu fata spre el și îl sărut pasional. Mi-a fost atât de dor de sărutul lui, buzele și de el! Își plimba mana pe sâni mei în timp ce continua sa mă sărute.

-Iubito?

-Da?

-O sa avem un băiețel !

Rămân fără cuvinte....

Seducere Maximă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum