Bosszúsan sétáltam, Las Vegas utcáin. Akkora volt a forgalom, hogy nem győztem kerülgetni.
Az emberek folyton lökdösődtek és túródtak előre, de nekem csak te jártál a fejemben. Ha az arcodra gondoltam, elmosolyodtam. Ha az alakodra, elpirultam.
Tökéletes voltál.
----------
Másnap reggel az volt az első dolgom, hogy elmenjek hozzád.
Bementem a bárba, ami kongott az ürességtől. Ott volt az a pasas, kis apró, kopasz alak. Leszólítottam.
-Öhm, elnézést! Ma nem dolgozik az a lány, aki tegnap itt táncolt? Vagyis, gyakorolt...öö..Nicole. - Böktem ki a nevét, hisz említette, még aznap.
-Ma nem, sajnálom. Viszont itt vagyok én és a többi táncoslány, ha bármit segíthetek, csak szóljon. Jó szórakozást. Üdv itt, a Pokolban. - Mondta, azzal elment.
-Lenne még valami! - Kiáltottam utána.
-Micsoda? - Fordult meg, hogy szemkontaktust vehessen fel velem. Húztam az agyát rendesen, de kit érekelt?
Te voltál a tét.
-Szeretnék itt dolgozni. - Mintha valami vicceset szóltam volna, elkezdett nevetni. Hasát fogva ült le egy székre.
-Maga? Ugyan már! - Csapta össze kezeit.
-Komolyan gondoltam.
Ráerősített.
-Cicafiú! Mit nevetsz annyira? - Kiáltott valaki a hátunk mögül.
Te voltál az. Felismertem a hangod. Tudod, nem volt nehéz...ezer közül is felismerném a tied.
-Nicole! De jó, hogy jössz. Ez a lányka itt, téged keresett! - Mutatott rám. - Dolgozni akar a Pokolban.
Te is elmosolyodtál, de nem röhögtél rajtam. Jól esett.
-Oké. Mutasd mit tudsz. - Biccentettél a fejeddel a színpad felé. Kicsit féltem, hogy nem leszek olyan jó, mint te. De aztán lendületet adtál egyetlen kacsintással.
Elindult a zene.
Mozogni kezdtem.
Az elején még csak lassan, higgadt mozdulatokkal ringattam csípőm. Néha-néha rád pillantottam, mit olvashatnék le az arcodról.
De semleges volt.
A szám beindult, vele együtt én is. Vadul táncoltam, akár te. Tetszett neked. Mosolyogtál. Sőt, a végén még tapsoltál is.
Olyan leírhatatlanul boldog voltam.
Lementem a színpadról, kopaszka és eléd.
-Fel vagy véve. - Jelentetted ki egyszerűen, ami a leginkább meglepett.
-Ho..hogy mi? Nicole, ugye ezt nem gondoltad komolyan? - Csörtetett utánad a pasas, de csak annyit mondtál.
" Túlzottan is komoly. "
Én is komolyra terveztem veled.
YOU ARE READING
Girls Like Girls [l.s.]
Romance"lemon és nicole egy táncos bárban találkoznak először..nem sejtik, mennyi mindent élnek majd át ott, együtt." #girls#like#girls parhreka; 2016© copyright