Zorii dimineții se arată printre jaluzelele pe jumătate trase, îndemnându-mă să-mi deschid ochii.
Mirosul puternic de iarbă îmi aduce aminte unde naiba sunt şi ce s-a întāmplat seara trecută.
Brațul greu al tipului de lângă mine mă sufocă aşa că mă ridic din patul nu prea comfortabil în care se pare că mi-am făcut de cap . Trag pe mine chiloții din dantelă neagră, presupunând că sunt ai mei, la fel fac şi cu sutienul asortat şi cu rochia bleu spânzurată de mânerul unui dulap.
Geanta mult prea cunoscuta stă aruncată lângă un fotoliu ponosit din piele albā, o apuc şi ies fară prea mult zgomot în aerul plin de umiditate al Los Angeles-ului.
Conştientă că nu am habar cum se numeşte strada pe care mă aflu, o iau pe jos până voi întâlni un taxi.
Amintiri murdare îmi revin în minte.
Trebuie să mă potolesc , nu aşa trebuie să fie viața mea.
Conştință de rahat! Deci, să recapitulăm..
M-am îmbrăcat frumos, m-am dus la barul acela mişto deschis recent, am băut vreo trei patru pahare, apoi am plecat cu acel tip sexy, am ajuns la el,am fumat iarbă şi apoi ne-am traso cat de bine am mai putut . Mda..relativ bine.
La colțul străzii stau parcate câteva taxiuri aşa că urc în primul.
-Bună ziua Domnişoară , unde vă duc?
-Bună, pe E 1st street , numărul 27 S.
-Sunteți sigură?
-Pardon?
-Este destul de departe!
-ăă?
-Sunteți pe Grand Avenue!
-Ştiu unde sunt, du-mă unde ți-am spus!
Fără alte comentarii , soferul porneste derutat catre adresa indicata. Ce naiba caut eu in celalat capat al orasului, si cum am ajuns aici?La cateva ore bune, soferul opreste masina, platesc o suma imensa de bani si cobor contrariata.
Sofia, trebuie sa te opresti din ceea ce faci pana nu e prea traziu. Nu poti continua asa.
Vocea din capul meu continua sa vorbeasca. Care e problema daca asta imi place? Imi place sa ma fut, sa ma fut cum si unde vreau. Sa ma fut dur cu lovituri si sunete puternice. Cu barbati bogati cu sotii si copii, cu barbati singuri si celebrii, cu barbati buni de futut.
Imi place sa ies in cluburi, sa ma distrez cat se poate, sa agat barbati si sa ne-o tragem in toaleta. Sa oprim masina pe marginea drumului si sa ne-o tragem pe capota. Sa ma lege de pat si sa ma futa pe la spate.
Asta e viata care imi place.Apa rece ma readuce la realitate si brusc imi amintesc cum am ajuns in partea opusa a orasului.
Am plecat la inaugurarea noului club, cu acel tip. Nici el nu e de acolo. Probabil ne-am petrecut noaptea la hotel, sau cine stie.
Ies din duş hotarata sa ies in oras cu prietena mea Eve , mi-e dor de ea.Am pus pe mine o pereche de blugi boyfriend taiati, o pereche de sandale inalte si un tricou fara bretele galben. Arat bine.
Mi-am luat cheile masinii, geanta si telefonul. Cine stie cine ma mai cauta.
BMW-ul meu asteapta cuminte in garaj. Cand pornesc motorul suna frumos, lin, ca un pisoi care toarce in razele soarelui.
Demarez pe strada ingusta din fata casei, traficul este destul de lejer pentru o zi de sambata, asa ca ajung repede la "Vogue " cafeneaua noastra preferata.
Parchez in fata restaurantului, imi aranjez buclele blonde pe umeri, si ma mai dau inca o data cu ruj rosu aprins.
Prietena mea roscata sta cumintica la o masa pe terasa, ochelarii de soare ii acopera ochii mereu veseli, ma intampina cu un zambet imens.
-Bună draga mea, hai aseaza-te. Avem o tona de lucruri de vorbit.
- Heei, ia-ma usor. Abia ce am ajuns..
Radem amandoua si comandam cate un hugo rece.
-Uff, cate s-au intamplat de ieri dimineata..
Suspina prietena mea.
-Lasa-ma sa ghicesc. Iar ai iesit cu batranelul acela super bogat?
-Da fata, de data asta am iesit intr-un club in mijlocul New York-ului, dar cireasa de pe tort este frumosul sau nepot, Mikah , aproape ne-am tras-o fată.
-Nu creed, esti nebuna. De ce mai stai cu batranelul acela cand tu oricum ai tot ce iti doresti?
-Ei si tu, mai vad si eu lumea.
-Si? Ce ati mai facut?
-Pai, stai sa o iau de la inceput. Am plecat cu elicopterul lui, cand am ajuns erau tot tinerei la masa noastra. Ma plictisisem foarte tare asa ca m-am dus afara sa fumez o tigare linistita. M-a condus Mikah, am povestit si din greseala mi-a varsat bautura lui peste sani. Cand am vrut sa il calmez, sa il asigur ca sunt bine, a inceput sa imi linga cu pofta bautura deja varsata. Ne-am retras putin dupa coltul cladirii, si am inceput sa ne sarutam. M-a sprijinit de perete si a inceput sa ma pipaie peste tot. Cand mi-am incolacit picioarele de talia lui, mi-a tras chilotii in jos, eram gata gata sa ne-o tragem acolo, pe zidul din spatele clubului.
-Si?
-Stai fata. Ne sarutam noi acolo cand am auzit vocea lui unchiso, ma striga ca nebunul.. m-am desprins de el, si m-am aranjat putin. Mi-am aprins o tigare si l-am chemat langa mine. Am mintit ca mi-a varsat un idiot bautura pe rochie si ca trebuie sa plecam acasa. Chilotii mei au ramas la Mikah, mi-a facut cu ochiul, si cat timp a plecat Leonard dupa hainele noastre, I-am lasat numarul meu sa ma sune. Sper ca ne vedem deseara pentru ca sunt maxim de incinsa. Leonardo nu reuseste nicicum sa ma satisfaca. Am folosit pana si un vibrator, dar tot nu am reusit nimic.
-Vai draga mea, daca as fi in locul tau l-as parasi pe Leonardo sau cum il cheama, si m-as combina cu Mikah. Pare un bad boy desavarsit.
-Nu stiu , sa vad cum decurg lucrurile dupa ce ma vad cu el. Tu ce ai mai facut?
-Pai asa cum sti, aseara am iesit cu un tip, si am ajuns la el, sau la un hotel.. nu mai stiu.Am mai povestit cate una, alta. Am stabilit ca ne vedem maine dimineata in acelasi loc, sa discutam despre intalnirea ei cu acel Mikah. Sper sa mearga bine.
Am platit nota, si m-am indreptat incet catre masina. Nu am ce face azi asa ca merg sa-mi caut o rochita pentru deseara, in cazul in care ma hotarasc sa ies undeva.
Am intrat in cateva magazine, mi-am ales doua bluze si o pereche de pantaloni, dar nu mi-am gasit nimic potrivit pentru o seara in club.
Am mai intrat intr-un magazin hotarata sa imi cumpar orice rochie gasesc.
Am probat doua, dar niciuna nu imi venea bine.
-of, ma dau batuta!
Aruncand o privire prin magazin, ochii mi-au ramas atintiti pe o lenjerie intina din doua piese, din dantela alba. Am ales marimea mea, si m-am indreptat spre cabina de proba. Un tip statea in fata uneia cu o gramajoara de haine in brate, oftand. Am trecut pe langa el discret, dar in asa fel incat sa ii atrag atentia. Am intrat in cea de langa iubita sau sotia lui, lasand putin usa deschisa incat sa ma poata vedea.
Cu miscari lente, mi-am desfacut nasturele blugilor, si I-am lasat sa cada. M-am intors cu spatele si mi-am dat jos si chilotii, in oglinda putea sa il vad cum se holbeaza cu ochii mariti la mine.
Mi-am intors capul intentionat, voiam sa il vad, sa ii vad fata cum se minuneaza, sa vad cat de slabi sunt barbatii.
Am inchis usa discret, multumita ca l-am pus pe jar, si am probat mai departe lenjeria.
Albul imi pune bronzul in evidenta, asa ca multumita de cum arat in ea, am parasit cabina de proba cu lenjeria in mana. Am platit-o si I-am aruncat o ultima privire satenului care inca parea naucit..
CITEȘTI
Exces +18
Random•Cu fiecare mişcare mă aduce pe culmile plăcerii, simțeam cum se apropie furtunosul orgasm. Buzele sale fierbinți îmi lăsau dâre de plācere pe gât, iar degetele sale pricepute îmi mângâiau clitorisul cu sălbăticie. Din clipa în care l-am văzut am şt...