Introduction of My Rare Boyfriend

923 8 0
                                    

My rare boyfriend:

cast-

Kang Sora-korang

Oh Sehun

Nana

Taehyung/v

Guys story kali ni maybe ade unsur2 ganas/18x/gatal and many more.Have fun!

My first story dah takde.idk whats wrong.So,im going to created a new story.I know its not easy but ill try my best.Sora ialah seorang gadis yg mungkin ganas,tetapi di dalam hatinya amat suci.lagi2 pasal cinta! 💕.Sehun ialah seorang lelaki yg sangat tampan dan popular di sekolahnya.Dia digelar 'RARE BOY'👑.Semua wanita terpikat dgnnya begitu juga dengan Kang Sora yg sering menjadi ejekan budak perempuan di sekolahnya.Nana pula digelar "QUEEN NANA"💲.Nana sering memakai pakaian yg berjenama,baju sekolahnya pun ditempah di kedai taylor yg sangat mahal.Taehyung,lelaki yang mungkin tidak seRARE Sehun tetapi hatinya sangat baik🙎.Mungkin dia ada hati pada Sora?

Guys,i hope u like it.This is just for fun.Enjoy!

Watak Tambahan:

Sehun appa-Seorang yg ganas dan kurang beradab.Mempunyai syarikat yg amat kaya..

Sora omma-seorang yg garang tapi sgt bertanggungjwb.

unni sora:(mungkin akan muncul bila saat kritikal/lawak je)

hani-kawan baik Sora <3

puff-kucing jiran sebelah yg garang.

hehe..kalau nk tambahan lagi boleh dm :)

(NEW UPDATE)My Rare Boyfriend? (MalayFF)Where stories live. Discover now