Zaten bu kızın nasıl biri olduğunu anlamıştım, mutlaka onları ayırmam gerekiyordu. Ama Cenk bu kızı çok seviyordu, telefonla konuştuğumuzda bir kız var demişti, ona üzülüyorum. Kız odadan çıkınca bende yataktan kalktım ve Cenk'e "Hadi uyan Cenk saat 11 olmuş, dur bir dakika ne?!" dedim. Ne zaman buluşsak sabah 9'da kalkar yürüyüş yapardık. Benim bağırmamla Cenk tırstı ve aniden yataktan düştü. Çıkan sesle Elena odaya uçmuş, "Ay aşkııam(*_*) iyi misiin?" diye bağırmıştı. Bunun üstüne sinirlenmiş ve "Geberdi aşkııan" diyerek dalga geçtim. Sadece göz devirmekle yetindi. Bu kıza gıcık olmuştum sırf Cenk seviyor diye katlanıyordum. Yarım saat sonra herkes üstünü giyinmiş, kahvaltı için bir cafeye gidicektik. Cafeye vardığımızda ben, Cenk'in yanına ve o da Cenk'in karşısına oturdu. Kahvaltımız geldi ve kahvaltıyı yedik, kahvaltı yerken, Elena'nın telefonuna mesaj gelmişti sanırım lavoboya gitmek istedi. Bende arkasından gittim bişeyler karıştırdığını biliyordum çünkü. Tuvalete girmesini bekleyip, bende girdim. Kapının dışından onu bekliyordum. Biri aradı ve telefonu açtı, "Eren lütfen Cenk'e bişey söyleme istediğini yaparım" diye söylendi. Artık anlamıştım Cenk'i uyarmalıydım. Tam tuvaletten çıktım ki biri ağzımı kapayıp beni bir odaya sürükledi...