Markodban - 15.

2K 164 8
                                    

KENMA SZEMSZÖGE

Bizonytalan léptekkel indultam meg az említett felé.

Már sötétedett, az ég szürke volt. A hideg szellő átjárta minden porcikámat, így minden lépésnél úgy éreztem, mintha abban a pillanatban sz@rrá fagyhattam volna.

A földet bámulva lépkedtem lassan a park felé, ahova kis idő után meg is érkeztem. A park közepén egy hatalmas óra díszelgett. Felnéztem rá.

6 óra.

Kereken.

Ebben a pillanatban láttam fekete hollókat elrepülni a szürke égen, miközben megcsapott egy erősebb hűvös fuvallat.

Miért van ennek az egésznek horror feeling-je?

Csak nem hagyom itt a fogam...

Kis léptekkel elindultam a tó felé. Körülbelül 100 méterre lehettem tőle.

Mikor odaértem, megálltam és szétnéztem.

Senki sehol.

Csak egy átverés?

Idegesen kezdtem dobogni a lábammal, miközben ácsorogtam a hidegben.
Elő vettem a telefonomat. 6 óra 5 perc. Nincs üzenet, sem nen fogadott hívás.

Elkezdtem remegni. De nem a hideg miatt..

Lépteket hallottam.

Egy ember lépteit.

Félek.

Ijedten néztem körül, mire legnagyobb meglepetésemre Shou állt meg elöttem.

Mi?

-Jéé sziaa!!-mosolygott egy nagyot.

Tehát csak véletlen találkozás. Értem.

-Szia. Mit keresel erre felé?

-Éppen hazafelé indultam-magyarázkodott mosolyogva.

-Értem..

Kííínos csend..

-Na mennem kell. További jó estét!-intett mosolyogva, s ezzel tovább sétált.

Végül is jó hogy nem ő volt a titkos telefonáló.
De még mindig ninc sitt senki. Lehet hogy csak megszivattak? Vagy rossz helyre jöttem? Mi van most? Mit csináljak? Menjek haza...?

A gondolatok kavarogtak a fejemben, és egxre jobban dideregtem. Már azon voltam, hogy elindulok hazafelé, mikor ismét lépteket hallottam.

Erőteljes lépteket,..

Nem egy emberét..

-Lám lám lám... - hallok egy mély hangot a hátam mögül, mire a szívem kihagyott egy ütemet.

Félek.

Lassan, óvatosan, és rettentően félve fordítottam hátra a fejem, hogy az idegenre nézhessek.

Nyeltem egy óriásit.

3-an voltak.

Mind jóval magasabb és testesebb nálam.

A középen álló ember ismerős volt... nagyon is.

-No lám.. Csak nem el tudtál jönni ide kísérő nélkül... -folytatta pimasz mosollyal a középen álló srác, mire csak kirázott a hideg.

-Beszélni akartatok velem.. Miről lenne szó?-dadogtam halkan.

-Milyen kapcsolatban is állsz te Kuroval?-kérdezte még mindig azzal az idegesítő vigyorral a képén, nekem meg hirtelen minden vér az arcomba tódult.

Mit kéne mondanom??

Hogy együtt vagyunk??

De nem vagyunk... tudtommal.

Csak.. Szeretjük egymást..

De ezt mégsem mondhatom..!

-Tik-tak, az én türelmem is véges.-nézett az órájára. Ez vicces. Pont ő késett.. -Választ szeretnék, még ma. Nem foglak megenni. Talán. -kuncogott pimasz mosollyal.

-De ki vagy te pontosan..?-tettem fel a kérdést ami már egy ideje foglalkoztatott.

-Ha végeztünk, elmondom. De most te válaszolsz. Van köztetek bármilyen szexuális viszony?

Csak nyeltem egyet és a földet bámultam, miközben a vér a fülemben dobogott.

Nem jó...

Mit mondjak?

Nem tudtam megnyikkanni, ezért halványan bólintottam.

-Áhá.. Értem.-húzódott pimasz mosolyra a szája. - szeret téged, igaz?

Bólintottam.

-Mindent megtenne érted?

Bólintottam halványan, még mindig a földet bámulva.

-A telefonodat. -nyújtotta a kezét, mire elszakadt a cérna.

-Komolyan azt hiszi, hogy mindent megteszek amit kér!?-fakadtam ki.

Lehet nem kellett volna, ugyanis a következő pillanatban kikapta a kezemből a telefonomat.

-Vajon képes lenne elhagyni téged, ha esetleg látna rólad egy videót, amin éppen meg akarnak erőszakolni... De csak akkor hagynának téged békén, ha örökre lemond rólad?

Kirázott a hideg a gondolattól. Semmi hang nem jött ki a torkomon, csak remegtem.

A 2 hátul álló srác, csak fapofával bámulta a tájat. Gondolom ellenőrizték, hogy ne jöjjön erre senki sem.

-Azt hiszem, nem tudjuk meg addig amíg ki nem próbáljuk.- kuncogott fel a középen álló srác.

Megigazította napszemüvegét, nyomkodott valamit a telefonomon, majd közelebb lépett hozzám.

Én nyeltem egyet,

Ő pedig önelégült vigyorral a képén túrt bele zöld tincseibe.

• • • • • • • • • • •

...... T__T nem találom a szemüvegemeeet..

Markodban | BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora