capítol 1: un dia abans dels 16

23 0 0
                                    

Hola em dic Blanca i demà faré 16 any, sempre he volgut que em fesin una festa sorpresa però em fa po cadar-me sense i per aixó me l'acabo preperant jo. El meu nòvio és diu Paul i me l'estimo molt, per això deixo que m'ajudi a preperar la festa, sensa ell no se què feria,esteria perduda. Ell és el rei del meu destí i amo del meu cor. De varietat hi ha gent capàs de fer mal a qui realment l'estima?
Conversa del WhatsApp:
- Hola amor com estàs??
- Bé, i tu??
- Genial!!, ets a casa?
- Si, vina estic sola.
- Ok, are ens veiem, tkm!!
Pujo a la meva habitació ihu em posu algu descent per sortir, però quan aconsegueixo trobar algu bonic, toquen el timbre, acabo de vestir-me, vaig baixar ràpidament i vaig obrir la porta.
- M'esperaves amor??
- Si, esclar que si!!!
- perdona per fer espera!!
- No passa res.
Després de parlar una estona ens vam posar a preparar la festa la qual ell es va oferir voluntari a ajudar-me. vam fer una llista de tot el que s'havia de comprar, els invitats, el local i la roba que ens agraderia dur als dos. En paul deia d'anar formals com a la festa dels 15 anys, però jo la vull fer de Disfresses, sortim de casa, repertim les invitasions i anem a comprar el metrial de la llista la qual farà que la festa vagi millor de lo planejat. Al dia avansa i ens posem a decorar el local amb garlandes i preparem la taula del dijei però no em puc deixar de fixar amb els preperatius i en que tot estigui perfecta, estic cansedisimà i dosideixo tornar a casa a dormir. Bona nit!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 30, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Real Ment Ets Tu? Where stories live. Discover now