O, tamamen savunmasiz bir halde yerde yatiyordu. Baygindi ve uyanmak uzereydi. Psikopat gelmek üzere aşağıdaki aletleri almaya gitmişti....
CALIFORNIA
Jo sabah cok mutlu bir sekilde evden ayrildi.Yeni bir sehir ve yeni bir okulla hayatina devam edecekti.Hayatinin geri kalaninda onu nelerin bekledigini cok merak ediyordu. Universitenin yolunu tutarken otobuslerle zar zor gelebilmisti.
Küçük bir kasabadan buyuk bir şehre gelmek onun icin buyuk bir degisiklikti... Sonunda universitesinin kapisinin onune gelmisti. Iceride bambaska bir hayata adim atmisti.Karsisina universite binasi cikmisti kampus Haritası oldugu icin kolayca buluvermisti. Hemen kayit odasına gitti ve kaydini yaptirdi. Okulun acilmasina daha 4 gun vardi ve hala bir evi yoktu. Daireler bakmak icin giderken bir apartmandaki yazi dikkatini çekmişti : " bir ev arkadasi araniyor.. iletisim icin : +14159873454 u arayabilirsiniz"
hemen apartmana girdi ve kapiyi tiklatti kimse acmayinca telefonuyla numarayi aradi. Evin sahibi geldi ve evde oturan (ev arkadasi arayan) Sally 15 dakika icinde gelmisti. Ev sahibini gonderdikten sonra Jo yu içeri aldi ve birer soda getirerek kendinisini tanitmaya basladi.
Sally cok zengin bir ailenin kiziydi ama o parayi ve luks yasami sevmiyor normal bir hayat yasiyordu. Dogdugu ve buyudugu California dan vazgecememisti. Jo ve Sally odencek kira tutari konusunda anlasti ve Jo ilk gunden evini bulmustu.
Ertesi gun Jo esyalariyla iceri girdi ve yerlesti.Evleri 3+1 di. Odasini cok guzel bir şekilde yerlestirdi ve Sally eve gelmeden yemek hazirliklarina giristi. Artik yemekler ve bulasik onda, camasir utu ve supurme isleri Sally deydi. Sally eve geldi ve yemek sofrasini gorunce karninin ne kadar aciktigini fark etti. Hemen sofraya oturup yemeye basladilar. Sally ye nerede okudugunu sorunca sok olmustu Jo cunku ayni okulda okuyacaklardi. Sadece Sally ondan bir sinif ustteydi.
4 GUN SONRA...
Okullar acildi ve herkes okuluna yoneldi. O renkli sokaklar artik ogrencilerle dolup tasmisti.
Boyle boyle aylar gecti. Sally ve Jo artik cok yakin arkadas olmuslardi. Hayatlari her ne kadar monoton olsa yasamayi seviyorlar ve hayatlarindan memnunlardi.
Jo sokakta yururken bir dukkanda kendisine lazim olan edebiyat kitabini raflarda gormustu. Iceri daldi ve hemen kitaba yoneldi. O sirada bir musteriye carpti ve kitaplar da onlarla birlikte yere dusmustu. Toparlarken birbirlerine baktilar ve tanistilar.Daniel di adi. Ondan ilk gorusunde cok hoslanmisti ama bir daha karsilasacaklarini hic sanmiyordu.
Ve diger gun hic beklenilmeyecek bir sey oldu.Daniel okula geldi ve Jo yu bulup durdurdu :
-- merhaba Jo, sanirim bunu dusurdun? diyerek annesinin dogum gununde aldigi kolyeyi Jo ya verdi.
~~ Ah... bu benim icin o kadar onemliydi ki bunu kaybettigimi hic fark etmemistim. Tesekkur ederim.
-- Onemli degil, senin de bana bunun icin bi tesekkur etmen adina bu gece yemek yiyebilir miyiz acaba ?
~~ Hmm... olabilir saat 8 de beni evden alabilirsin adresimi sana mesaj atarim.
-- Tamam aksam görüşürüz
...............
O aksam bulustular ve Daniel in makina muhendisi oldugunu normal bir yerde oturdugunu ogrendi ve havadan sudan koonulari konustular...
3 gun sonra Sally ile Daniel i tanistiran Jo bu adama gerçekten asik oluyordu. Yemegun ustune gezmeye ciktilarve o gece Daniel evin onunden gecip giderek bitti...
_____5 ay sonra ______
Jo güzel bir sabaha uyandi okulda sömestr tatili vardi ve 15 gun yoktu. Kahvalisini yapip sabah yuruyusune cikan Jo yolda Daniel ile karşılaştı ama Daniel zaten planli olarak karsisina cikmisti ve evlenmek icin yolun ortasinda yuzuk cikartip evlenme teklifi yaptı. Jo cok sasirmisti. Cunku henuz evlenme fikri aklindan bile gecmemisti . Biraz dusunmesi gerektigini soyleyip Daniel dan uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU VE NEFRET
Mystery / ThrillerJo'nun yanlis adama asik olmasi hayatini yanlis yerlere surukluyor...