Det var blevet lørdag, og jeg sad i bilen sammen med mor. Vi var på vej over for, at hente Thor. Jeg er virkelig nervøs, og bange. Bange for hvad lægen vil sige. Bange for hvad mor og far vil sige. Bange for hvis Thors fans finder ud af noget. Bange for hvad alle mine veninder og venner siger, hvis det finder ud af det, eller får det af vide.
"Hej" Thors stemme afbrød mine tanker. "Hej" smilte jeg tilbage. Han lukkede bildøren, og tog sin sele på. Han så også nervøs ud. Jeg kiggede hurtig på ham, og bed mig i læben. Thor tog min hånd, og flettede vores fingre sammen. Jeg smilte til ham, og han smilte tilbage.
"Går i selv ind, eller skal jeg gå med?" Spurgte mor. "Vi går bare selv ind. Du har sagt mit navn, har du ikke?" Spurgte jeg. "Jo" svarede mor. Jeg smilte, og trådte ud af bilen. "Vi ses" sagde jeg nervøst, inden jeg smækkede døren i. Jeg gik om på den anden side til Thor. Han tog min hånd i sin, og gav den et klem. "Det skal nok gå, det lover jeg!" Sagde han beroligende.
"Thor! Thor!" Blev der råbt bag os. "Ikke nu.." Sukkede Thor. Han vendte sig om, og imod os kom fem piger. "Hej piger" Thor smilte svagt til dem. "Må vi ikke få et billede?" Spurgte den ene af dem. "Jo selvfølgelig. Men kan det så ikke være et gruppebillede? Vi har lidt travlt?" Svarede han. "Jo, helt i orden!" Svarede en af de andre piger. Thor smilte, og tog en af pigernes mobiler. De smilte alle, og fik taget nogle billeder. "Tusind tak for din tid Thor, vi ses til forårs turen!" Smilte de. "Ja vi gør så" Thor smilte til dem. De gik igen, og vi gik ind.
Jeg gik op til receptionen, og fortalte mit navn. Jeg fik af vide der ville gå ti til femten minutter, før vi kunne komme ind.
Da vi kom ind, kiggede lægen lidt ekstra meget på os. Nok fordi vi er så unge, og sådan en dum ting er sket.
"Hej" startede han smilende ud. Thor og jeg svarede begge et hej tilbage. Vi satte os ned. "Jeg kan forstå at i er her, angående en abort." Spurgte han. Jeg nikkede svagt, og Thor svarede ja. "Ja, det sker jo en gang imellem i jeres alder, at det kan gå galt." Sagde han. "Men hvis i følger med ind ved siden, så vil vi lige så hvor langt du er henne." Thor og jeg rejste os op, og fulgte med ham ind i et andet rum. Der stod en læge. En dame. Hun smilte til os.
"Hvis du bare lægger dig op, Emma." Smilte hun til mig. Jeg gjorde som hun sagde, og lagde mig usikkert op. Hun hev op i min trøje, og puttede noget cremeagtig på min mave. Derefter kørte hun en metalting på, og man kunne se på en skærm, hvad der var inde i min mave.
Jeg bed mig blidt i læben, og fældede en enkelt tårer. Thor lagde mærke til det, da han havde taget min hånd, og gav den et klem.
"Ja, vi kan se, at du er omkring tre uger henne, så du kan godt få en abort, hvis det er det du ønsker." Sagde hun og fjernede cremen fra min mave. Jeg kiggede på Thor. "Er det, det vi vil?" Spurgte jeg lavt. "Hvad du vil." Smilte han svagt. "Jeg vil godt, have en abort.." Sagde jeg lavt. "Så er det, det vi gør!" Han kyssede min kind.
"Vi vælger en abort." Svarede jeg, og sank den klump jeg havde siddende i halsen. "Ja, så finder vi en tid til dig, hurtigst muligt." Smilte hun til mig. "Okay, tak." Svarede jeg. "Vi skriver en sms til dig, så snart vi har en tid." Jeg smilte til dem, og gik med Thor ud igen. Han tog min hånd i sin.
---
UNDSKYLD jeg ikke har været så aktiv her på det sidste!! Men jeg var til m&g og koncert i går, så har været ret meget oppe, at køre her de sidste par dage pga det.. Men ja, nu er det slut, så nu kan jeg skrive videre!
KAMU SEDANG MEMBACA
Purple Light
Fiksi PenggemarDET HER ER 2'ERN AF THINGS WE DO !! DET VIL DERFOR VÆRE EN GOD IDÉ AT LÆSE DEN FØRST ;-) Emma og Thor er stadig kærester. Deres forhold bliver bedre og bedre. Der er dog stadig nogle små ting de skal igennem, en gang imellem. Thor er blevet mere be...