Föregående:
"Cat du har besök." Sa en vakt och förde mig till ett rum med 5 stolar. Jag satte mig på en av dem och väntade in mina gäster.
••••••••••••••••••
Dörren öppnades och in kom ingen större än... HAHAHA måste sluta med det skämtet.... Maze, Lexy, och Diana!
"Hej!" Sa jag glatt. Och dem log.
"Hej Katten" sa Maze och flinade.
"Hej pitbull"
"Hej bulldog"
"Hej åsna"
"Mäh! Jag är ingen åsna! Din Kossa" höll jag och Maze på och förolämpade varandra.
"CHILLA APOR!" skrek Lexy, och vi tystnade tvärt. Sen bröt vi ut i gapskratt.Besöket var kort, så dem berättade att de skulle åka hem till där dem kom ifrån. Vilket betydde att dem inte skulle kunna träffa mig nå mer.
*
Allt jag kunde förmå mig till under tiden jag var i fängelset var att lära mig spela gitarr och lyssna på musik. På något sätt lyssnade jag på Jack&Jack's låt California över vad som egentligen är logiskt på 5 månader. Jag lärde mig rappen och enligt vakterna lät det bra. Vilket förvånade mig mer ön något annat. Jag kan inte ens sjunga. Men rappa? Vad är skillnaden liksom? Liksom typ man pratar men ändå!I fängelset flög faktiskt tiden iväg fortare än vad man kunde tro. Och jag fortsatte dag som natt att fundera på vem killen i mina drömmar med dem blå vackra ögonen var. Jag ska hitta honom. Någon gång.
THE END!
••••••••••••
❤️
Kände att jag inte har ork att fortsätta på denna bok. Nån gång
Kanske det kommer en 2:A (fortsättning) men rösta gärna och kommentera blir så himla glad av era positiva kommentarer att det bara får mig att gråta av glädje ni är mina små pizzor :* medveten om att detta är entré mycket kort kapitel och att boken är ganska kort.
Men hoppas ni njutit av läsandet och läser någon av Mina andra böcker.
Observera att detta var den första boken jag skrev ovh att den blev lite konstig i handlingen och lite hoppig här i slutet. Men puss på er och ha bra liv?
Jag ber fader Pizzus vaka över er🙏❤️//- matildaaaaaa <3
ESTÁS LEYENDO
Badboys vs Badgirls -problem life.
Novela JuvenilPå många skolor runt om i världen finns det "grupper". Men jag har aldrig hittat en "coolare"tjej grupp. Bara massa Barbiedockor. Det finns Badboys, Babiedockor, cheerleaders, punkare, nördar, men inga Badgirls!! Varför inga badgirls. Eller finns de...