CAPTER 15

994 63 0
                                    

[ OUR OPPA ]

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
/ / / / / / / / / / / / / / /
Di sinj lah mereka sekrang..di depan alaman rumah mereka..haru dan luhan dah masuk ke dalam rumah sedang kan jungkook dan yuju masih di luar sama-sama. Diam tanpa sepatah kata pun..sejak 15minit berlalu mereka hanya diam tiada yang memula kan topik..sehinga lah membuat yuju tak selesa duduj diam lama..

'' gwenchana..''

Yuju bertanya sambil mmuncung kan mulut nya di tambah lagi dengan pipi nya yang selalu kemerah-merahan membuat kan ia comel..jungkook menatap yuju sekilas dan menganguk kan kepala nya..''tu lah..nasip baik awak tak kena gigit nasip baik halmomie tu datang dengan pemukul besbol dia..selamat lah awak..lain kali jangan lah sibuk nak buat baik..babo''kata yuju sempat memangik jungkook babo..tanpa ampun jungkook memukul belakang kepala yuju..

'''Aku dah baik hati lindungi kau..kau siap'pangil aku bodoh..awak yang babo..''marah jungkook memukul sekali lagi kepala yuju''yak! Sakit lah..aku tak minta pun kau lindungi aku..kalau kau tak datang pun halmomie tu juga jafi hero aku..so jangan berfikir awak dah jadi hero okey..''balas yuju hampir laghi jungkook memukul yuju tapi sempat yuhu elak..

''Aish..kenapa lah aku berifkir nak lindungi yeoja sengel ni dah di bantu bukan nya ucap terima kasih tapi dia biuat sakit hati..''geram jungkook..yuju tersenyum memlihat jungkook merengut jari telunjuk yuju mencucuk-cucuk lengan jungkook''wae!"soal jungkool marah tak suka di sentuh,.''awak rupa nya baik juga kan..kalau macam tu boleh lah kita kawan..''kata yuju..''bo? Hahhaa..chingu..aku patut biar jer anjing tu gigit kau sampai habis choi yuna..jangan harap aku nak jadi chingu kau..kau ingat aku tak tau niat buruk kau ke saja nak kena kan aku kan..fdan untuk prngetahuan kau..itu kali terakhir aku lindungi kau..lepas ni pandai kah kau jaga diri''kata jungkook mrmanjang..lalu jungkook beridir buat kan yuju hairan

'' awak nak ke mana ''

'' masuk rumah lah tak kan nak tidur kat sini ''

''Andwae~~jangan lah dulu masuk''rayu yuju..memeluk lengan junghkook..''aish..''jungkook menolak dahi yuju guna jari nya..''andwae!"jerit yuju memeluk kaki jungkook macam budak kecil buat kan jungkook bengang

'' ''yak!! Lepas lah!! "

'' shiero!!"

Jungkook menolak yuju paksa sehinga yuju terbaring lalu jungkook pun masuk ke rumah nya..'' yak!! Jeon jungkook awak tak guna!! ''Jerit yuju tapi jungkook dah masuk dan menutup pintu rumah..yuju menghentak-hentak kaki nya macam budak kecil lalu bangun..''siapa juga nak jadi chingu beruk macam awak..baik berkawan denga beruk sebenar daripada palsu''kata yju tak habis nya mengumpat..merasa letih yuju pun masuk ke rumah dan di sana yerin dan yang lain lahap makaan..

''Yak! Korang tak tungu yuju! Yuju nak makan juga!"jerit yuju tak puas hati''wae..kami ingat kan awak dah kenyang bergaduh dengan jungkook..''kata eunha''kenyang apa..temgokk muka dia pun aku dah lapar..rasa nak makan dia pun ada..ketepi saya nak makan..''balas yuju ambil'tempat di samping sinb lalu makan dengan rakus nya sebab kan lapar..

''Yuna..sini oppa bersih kan luka awka''kata luhan baru saja datang dengan obat dna tuala basah nya..awal'nya yuju ragu lalu ia arah kan kaki nya ke arah luhan..''kalau umin oppa tau awak luka dia pasti risau...luhan oppa' jangan lah beritau oppa nanti dia risau pulak''kata yerin pada luhan''araseo oppa aoan diam kan diri..mianhae oppa tak pandai jaga seornag adik sebab oppa tiada adik..''kata luhan..''oppa anak tungal..''tanya sin

''Tak juga..oppa perna ada adik yeoja..seumur yuna dan secantik yuna tapi dia dah meningal saat umur 10tahun penyakit amnesia nya telha melumpuh kan seluruh tubuh nya..''cerita luhan mereka pun terasa sedih..''kalau dia masih hidup mesti dia jadi sahabat baik korang bukan..''sambung luhan sambil trrsenyum..''pasti oppa sedih..''kata umji merasa kesdihan di hato luhan''ani..dulu ya lah tapi sekrnag oppa dah boleh menerima..ok luka siap di balut masa untuk korang tidur.''kata luhan'mereka geelng kan kepala mereka..

OUR OPPA> [ xiumin x Gfriend FF ]_completeWhere stories live. Discover now