Мене звати Емілі Лайт, і мені 15 років. Іноді я буваю трохи дивною, але насправді я звичайна дівчина-підліток. Я живу з батьками, а навпроти мене живе мій найкращий друг - Тревіс Вагнер.
Більшість дівчат мого віку дружать з дівчатами, але Трев не просто мій друг: він - найближча мені людина. Ми з ним пережили дуже багато, але наша дружба залишилася такою ж міцною, як і раніше.
Наша дружба почалася з того, що я посварилася з мамою і вибігла на вулиці. Мені було лише 5 років, і я не знала, що можна робити, а що ні. Побачивши на обочині собаку, я вирішила погладити її, але вона раптово кинулась на мене. Я злякалась і почала плакати, коли на мій крик вибіг хлопчик, ненабагато старший за мене. Він схопив камінь і кинув його по псові. Як не дивно, пес втік. Ось так ми і подружились.
Коли Треву було 10 років, його батьки розлучилися, і Трев декілька тижнів жив у нашому будинку. Хоча мої батьки й пропонували йому власну кімнату, але він спав зі мною. Одного разу він пояснив мені: він боїться, що прокинувшись, він не знайде мене. Тож коли ми спали, він дуже міцно притискав мене до себе. За той час, що він жив у нас, я так до цього звикла, що коли він повернувся додому, мені почали снитися кошмари. Саме тому ми майже завжди спали разом: у нього були ключі від мого будинку, а у мене - від його. Наші батьки так звикли до цього, що й не заперечували.
Я була першою, хто дізнався про початок "його статевого дозрівання". Це сталося не тому, що він розповів, а тому, що я прокинулась від того, що щось впиралося мені в живіт. Потім , зрозумівши, що це, я обережно розбудила Тревіса і натякнула йому на "зміни". Він дуже почервонів, а мені довелося його заспокоювати, що нічого страшного не сталося. Мені було 13 років. В той же рік я опинилася на місці Трева: дозрівання почалося у мене.
Ми ніколи не сварилися, хоча часто сперечалися через дрібниці. Ми були справжніми друзями. І хоча ми вже в старшій школі, наша дружба все одно залишилася непохитною. Я сподіваюсь, що що б не сталося, ми завжди будемо друзями!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ти - все для мене
Teen FictionЕмілі і Тревіс - друзі дитинства. Їхня дружба почалася тоді, коли Тревіс відігнав від дівчинки величезну собаку. Йому тоді було сім, Емілі - п'ять. Коли у одного були труднощі, інший завжди приходив на допомогу. Згодом їхні сім'ї теж потоваришували...