Μέχρι να φτάσουμε στην πανεπιστημιούπολη,οι γονείς μου λέγαν ιστορίες τι έκανα όταν ήμουν μικρή!Δεν είχα πολύ όρεξη να ακούω τις σαχλαμάρες που έκανα πέντε χρονών οπότε αποφασίζω να ακούσω το αγαπημένο μου τραγούδι.Βάζω τέρμα τον ήχο στα ακουστικά και ακούω την Τέιλορ Σουίφτ να μου τραγουδάει για έναν έρωτα όπου στο τέλος πληγώθηκε και εύχεται να την θυμάται ακόμα και στα πιο τρελά όνειρα,κάτι που θυμίζει τον μοναδικό έρωτα που έζησα σε όλοι μου την ζωή.''Ηταν κακός αλλά έπαιζε τόσο καλά'',ναι γαμώτο ήταν καλός γιαυτό με έριξε στο κρεβάτι,ήθελα να το κάνω..ήθελα να τον νιώσω μέσα μου αλλά όχι σε τόσο μικρό διάστημα ενώ καν δεν είχαμε σχέση..Δεν ήθελα να τον νιώσω τόσο βίαια..Δεν ήθελα να με χτυπάει και να ουρλιάζω από τον πόνο όταν για πρώτη φορά θα τον ένιωθα..Ήθελα να τον νιώσω από αγάπη..Ήθελα να φωνάζω το όνομα του και να μου λέει σ'αγαπώ..Όχι γαμώτο,μη δεν θέλω να τα ξανά θυμηθώ.''Πες πως θα με ξαναδείς ακόμα και στα πιο τρελά όνειραααα..''Με κοιτούν οι γονείς μου καλά καλά και τότε κατάλαβα ότι άρχισα να τραγουδάω δυνατά!Οι γονείς μου γελάνε ενώ εγώ από την ντροπή μου κοκκίνισα..Τέλεια!''Χάρρυ πήγαινε πιο σιγά''!Φωνάζει η μητέρα μου στον πατέρα μου.''Καλά γυναίκα μην φωνάζεις''!Απαντάει ο πατέρας μου με αστείο τρόπο στην μητέρα μου.Μακάρι και εγώ να βρω έναν που να αστειευόμαστε συνέχεια και να μην με προδώσει με τον χειρότερο τρόπο..Ντιάνα κόψε τώρα,μην σκέφτεσαι τα αγόρια τι είπαμε;Θα επικεντρωθείς στα μαθήματά σου και μόνο!Έχει δίκιο ξανά το υποσυνείδητο μου!Δεν θα ξανά ασχοληθώ με αγόρια μέχρι να τελειώσω το κολέγιο..Τέλος!Μετά από τρεις ώρες ταξίδι μου απομένει άλλη μία ώρα για να ετοιμάσω τα πράγματα μου στην εστία και μετά να συναντηθούμε όλοι στο κτίριο όπου θα μοιράζουν δώρα και θα γνωριστούμε μεταξύ μας!Ναι..Τέλεια!Συχαίνομαι τις γνωριμίες έχω σταθερές αξίες όπως..Τον εαυτό μου..Εμένα και εγώ!Είμαστε στο χολ και ο πατέρας μου μαζί με την μητέρα μου κρατάνε τις αποσκευές ενώ εγώ ανοίγω την πόρτα!Οι τοίχοι είναι άσπροι.Αριστερά βλέπω ένα διπλό κρεβάτι με πορτοκαλί πάπλωμα,άσπρα διακοσμητικά μαξιλάρια στο πάνω μέρος του κρεβατιού και ένα ακόμα στην μέση που έχει σχήμα καρδίας και λέει ''Σαγαπώ'',από πίσω είναι μια καφέ ντουλάπα όπου είναι κολλημένη στον τοίχο,από την μπροστινή μεριά του κρεβατιού ένα μαύρο αρμόνιο κάνει τον χώρο δημιουργικό, μια κορνίζα μαύρη όπου είναι κολλημένη εκεί που είναι το κρεβάτι της συγκάτοικου έχει τέσσερις εικόνες με ένα μελαχρινό κορίτσι με πράσινα μάτια να φιλιέται και να αγκαλιάζει λογικά το αγόρι της ..Ενώ στο δικό μου μέρος που είναι από τα δεξιά βλέπω ένα κρεβάτι διπλό με..Δύο άτομα να...Πηδιούνται!''Μπρους''Λέει η μελαχρινή κοπέλα που είναι κάτω από τον..Μπρους;''Τι στο διάολο''!Λέει ο Μπρους,σηκώνεται και καλύπτει το γυμνό του σώμα με ένα από τα διακοσμητικά μαξιλάρια του δίπλα κρεβατιού..Δηλαδή της συγκάτοικος μου το κρεβάτι..Φαίνεται σαν να μην τον νοιάζει το ότι τον είδαν εγώ και οι γονείς μου να πηδιέται με μια κοπέλα..Αλλά δεν είναι αυτή που μοιάζει στις φωτογραφίες..Ποια είναι;Οι γονείς μου έχουν μείνει με διάπλατα μάτια όπως εγώ,αλλά παίρνω το θάρρος και μιλάω.''Μου φαίνεται ότι κανένας από τους δυο σας δεν είναι ο συγκάτοικος μου..Ποιοι είστε'';Ρωτάω με βραχνιασμένη φωνή.''Α..Είσαι..Η συγκάτοικος..Της Ελένας να φανταστώ''..Λέει με αμήχανη και κάπως βαριά φωνή το αγόρι με το απίστευτο σώμα,είναι πολύ ψηλός και έχει τόσο ωραία γαλανά μάτια και τα μαύρα μαλλιά του είναι μαγικά..Τι στο διάολο σκέφτομαι είναι στην εστία μου με μια ξένη κοπέλα.''Δεν ξέρω ποια είναι η Ελένα αλλά με έστειλαν σε αυτό το δωμάτιο,λογικά μου έδωσαν λάθος κλειδί..Έχει είδη δύο άτομα,την φιλενάδα σου και την..Ελέ..Όπως για την είπες..Όποτε..να πηγαί..''Λέω με πιο αμήχανη φωνή αλλά ο Μπρους με διακόπτει και λέει.''Όχι καλά είσαι..Η φιλενάδα μου και εγώ...Ε..Απλά ήρθαμε..Για επίσκεψη''Μου είπε με πολύ ζόρι τις λέξεις αυτές..Τώρα δεν φαίνεται τόσο ήρεμος όπως πριν.Εκεί που πάει να μιλήσει ο πατέρας μου..Βασικά..Να φωνάξει,εμφανίζεται η κοπέλα που μοιάζει στις εικόνες.''Τι γίνεται εδώ πέρα πάρτι κάνουμε'';Είπε παιχνιδιάρικα,αλλά μετά βλέπει τριγύρω της και καταλαβαίνει τι φάση γίνεται.''Ω..Μάλλον φέραν την ακατάλληλη στιγμή''.Γέλασε με αμήχανο τρόπο.Οι γονείς μου έχουν πολλά νεύρα αλλά δεν θέλω φασαρίες οπότε τους έσπρωξα για να φύγουν και στο χολ τους είπα σ'αγαπώ.Όταν μπήκα μέσα είδα και τους δύο ντυμένους και να είναι έτοιμη να φύγουν.''Μπρους τώρα που μου βρήκαν συγκάτοικο,πρέπει να μου δώσεις το κλειδί πίσω''Λέει η Ελένα και ο Μπρους της δίνει το κλειδί.''Λοιπόν ξανθούλα,από ότι φαίνεται θα ζούμε μαζί,πως σε λένε''.Μου είπε η Ελένα ξανά με παιχνιδιάρικο τρόπο.''Ντιάνα''.Απαντάω ντροπαλά.''Ω,Ντιάνα;Δεν μου αρέσει το όνομα θα σε λέω Ντι''.Πετάγεται ο Μπρους,ποιο είναι το πρόβλημά του,ήταν στο κρεβάτι και έκανε..Ότι έκανε τέλος πάντων.Κοκκίνισα από τα νεύρα μου αλλά δεν απάντησα.''Ωραία,Ντιάνα εγώ είμαι η Ελένα,ο βλάκας με τα γαλάζια μάτια είναι ο Μπρους και η πουτά..η κοπέλα του η Μέρεντιθ''.Γέλασα λίγο επειδή ήταν έτοιμη να την πει πουτάνα,καλή φαίνεται η Ελένα θα περάσουμε καλά..Ελπίζω.
أنت تقرأ
Impossible
أدب المراهقينΝτιάνα,ένα κορίτσι τόσο ήσυχο με σκοτεινό παρελθόν,ένα κορίτσι που δεν θα το κοιτούσε κανείς παρότι είναι πλούσια.Η Ντιάνα ξεκινάει το πρώτο της εξάμηνο στο πανεπιστήμιο Χάρβαντ μόνο που όλα όσα είχε σχεδιάσει πάνε χαμένα αφού η συγκάτοικος με την π...