Pelin karnesini aldı.Zıplayarak şarkılar mırıldanarak Larasu ile yürüyordu.Pelin giyim kuşamı çok seviyordu.Ve en büyük hayali tarz yarışmasına katılıp 1. Seçilmekti.
Birgün de yapıcaktı Inşallah.. "Lara bebişko bak internette dollskill" adresinden bu çantayı aldım.Nasılll?""Ay peluşum bayıldımm.Kız Pelin bugün bize gidelim.lycium kızılelmas marmelatından sipariş etmiştim.Onu deneyek."
Ayşenur balcı nın attığından dimi? Balcı balcı forEver.." Dedi Pelin .
Aynen Peloo hadi gel şuurdan bi pizza alıp öyle eve geçelim."dedi lara . Ve eve geldiler.Bizim lara pizzaları masaya yerleştirdi.Ve iPhone 6 sını çıkartıp masayı ve kendilerini çekip efectler yapıp sosyal medyalarında paylaştılar.Pelin yeni aldığı Camera ile fotolarını çekti .Yarın yıl boyunca çektikleri fotoları çıkarttırıcaktı.Foto albümü alıp Instagrama fotoğraflarını atıcaklardo.neyse Hemencecuk pizzalarını yediler ve Larasunun odasına geçtiler. Ve Larasu iştah kabartan bir sürpriz hazırlamıştı.Kızlar bu jelibonların hastasıydılar resmen.hemencecik mideye gooo küüt ..Sonra onlar da tırnak bakımı olmazsa olmaz dediler .Ve yan komşuları pedikürr Nihal i davet ettiler .ondan tırnak bakım ürünü sipariş aldılar.Vee başladılar oje ,losyon, pedikür, maniküre..
Artık bakımlı olmanın verdiği hazla daha bi mutluydular.Pelin" Ponçiğim miley cyrus yeni foto atmış bak nekadarda aşık edici.seviyorum çok" dedi. Pelin cyrus'u , Lara ise justin'i çok seviyordu.Ve kendi fotolorunu shop'lamayı çok severlerdi.Hemen bonibon zekaları ile shop yapıp eğlendiler.Gerçekten çok eğlendiler.Sonra kapı çaldı.Hemen Villa'nın kapısına dooru koştular.Lara'nın sipariş ettiği şeyler gelmişti.heyecanla paketleri aldılar
Ve beklediği gibi efso ürünlerdi.Pelini canı gibi sevdiğinden ve Pelinin bir çanta kendisinin de bir ayakkabı hastası olduğundan çantayı Pelin'e hediye etti.Pelin çantanın fotosunu çekerek @larasuözsu nun bonbonumun hediyesiiii ve kalpler, öpücükler...
Şimdi açlık hissediyorlardı kızlars , hemen sarışın saçlarını topladılar,pyjamalarını giydiler ve marmelatları hazırlamaya başladılar..Ayşenur gibi foto attılar yine . Marmelatı yediler ve üstüne çayını içtiler.Hem açlık hisleri geçti,hem sağlıklı kaldılar.Sonra Pelin çantasından mosmor bir ruj çıkardı ve lara bayildi..Hemen sürdü ve fotoğraf çekip Chattime dan mor rujlara bayılan Seraya attı.Seray çok beyendi.-I love purple lipgloss - yazdı.zaten onda dolu dolu vardı.Sonra uykuları geldi. Ve uyumaya geçtiler tabi öncesinde Fikret teyze (evin hşzmetçisi) nin yaptığı börekleri yemeden olmazdı...
~~~Good Night~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cool summer && lise 1
ChickLit8. Sınıf bitmişti.Yaz tatili hoş gelmişti.Pelin için yaz tatili ve lise nasıl geçecek ......Hergün yeni şeyler yapan,deliler gibi alışveriş yapan iki kız ..Başlarına gelen o heycan dolu anları okurken keyif çatacaksınıZ ♥️♥️