-6-

22 2 21
                                    

Otobüsten indim ve abimlere doğru koyuldum bidakka o siyah arabada kimin hyr o beyaz onlarında siyah kimin? Allah Allah hadi bakem görelim kimmiş.

Zilli çaldığımda onların hizmetçilerinden biri açtı kapıyı. Montumu alıp yukarıya çıktı. As işte şuraya. Ben içeriye doğru ilerlediğimde koltukta oturan abimi yengemi ve tanımadığım bir çoçuğu gördüm.

Abim''Hoşgeldin Maya''dedi

Yengem''Hoşgeldin Mayacığım''dedi bende onlara

''Hoşbuldum'' dedikten sonra sıra o çocuğa geldi. Ay bana bişi oluyo töbe töbe toparlanmam lazım hadi kızım Maya. Sen ne dadlularını , daşları gördün dayanman lazım.

Yalın'' Ordamısınız duymadınız galiba merhaba''dedi dalmışım.

Ben''Ay şey özür dilerim affedin dalmışım adım maya sizinki''dedim

Yalın''Benimkide Yalın memnun oldum''dedi yalın demek adı isme bak ya yalın.

Beraber bi koltuğa geçtikten sonra hizmetçi bize içecekleri dağıttıktan sonra abim söze girdi.

Abim''Yalın ve Maya sizleri okulunuzdan alıkoyduğum için özür dilerim ama çok önemli birşey konuşucağız''dedi neymiş ki bu kadar.

Ben''Neymiş bu kadar önemli olan abicim''

Yalın''Dinleyelim''dedi.

Abim''Maya sizin okulun yeni müdür yardımcısı benim ve Yalında senin sınıf arkadaşın''dedi hyr anlamadığım tek şey Yalının benm sınıf arkdaşımda abim??

Abim''İyimisin Maya şokta gibisin hazal hanım su getirin lütfen''

Suyu içince kendime geldim.

Ben''İyiyim de sen müdür yardımcısı mı olacaksın abi?''

Abim''Ewet hadi ben seni okuluna bırakayım hatta ikinizi''

Yalın''Yok ben kendi arabamla giderim isterseniz Maya'da benle gelsin onunla birlikte''

Ben''Hm teşekkür ederim sakıncası yok değil mi abi?''

Abim hyr anlamında başını salladı ve bizde Yalının arabasında binip yol boyunca hiç konuşmadık. Okulla girdiğimizde bütün gözler Yalındaydı.

Yalın''Arkadaşların varmı?''

Ben''Evet niye sordun ki''

Yalın''Arkadas kalmazsa diye şey ettiydim ben''

Ona baktığımda sırıttıp etrafa göz gezdiriyordu. Tatlı turta. Turta ne ya?? Harbiden manyadım ben işte bölelerle dolaşırsan manyarsın Maya. Önden yanıma gelen Marsı gördüm.

Yalın''Sevgilin mi?''

Ben hyr demeye kalmadan mars hayr dedi ve sözüne devam etti:

Mars''Benle bugün yemeğe çıkarmısın Maya''

Ben''Hyr mallesef ki hyr okulu gezdirmem gerek belki baska zman olurmu knk?''

Mars'a baktığımda yüzü düşüktü.

Mars''Tamam'' dedi ve uzaklaştı.

Yalın''Hazır hyr demişken benle çıksana'' anlamadım çıkma telifimi etti şimdi yoksa yemeğemi dedi.

Ben''Ne konuda acaba''dedim umarım anlamıştır beni.

Yalın''Yemek ve anladım seni'' ne yani içimdemdekinidemi okuyo la bu.

Yalın''Hyr fısıldıyorsun ve ne dediğin anlaşılıyor küçük bayan'' dedi ha işte şimdi kızarmıştım.

Yalının arabasına binip sevdiğim bir kafede inip birşey ısmarladık.

Yalın''Eee anlat bakalım nerelisin , ailenler nasıl , sevgilin var mı?''

Ben''Hyr 1.İstanbulluyum doğma büyüme ve ailem ben küçükken öldü sevgilim yok bu kadar ayrıntı yeter mi? Şimdi sıra sizde yalın bey''

Yalın''Aileni küçük yaşta kaybetmene üzüldüm Allah sabır versin ne diyim bana sorman gerekenle nelerdir acaba bide bana yalın bey demesen yalın desen kaba hissediyorum kendimii'' Allah buna bi çene veermiş Maşşalah bi susmadı.

Ben''Sağol yalın bey....''

Yalın''Yalın''diyip yanlışımı düzellti.

Ben''Yalın sana sormam gereken sadece yasın yas kac''

Yalın''20 siz''

Ben''Aynı''

Yalın''Şey diyorum bu bi ani oldu sizden hoşlanıyorum'' NEY YOK ARTIK HEMEN Mİ ÇÜŞ ABİİİ

Ben''Şey bende sizden sanırım'' ne dedim ben öle lan ağzıma hay ben..

Yalın''Hmm sevindim ozamn benle çıkarmısınız?''

Neyyy çıkma teklifimii ne desem acabaa

Arkadaşlar bu kız ne desin Hyr mı Ewt mı en çok cevap geleni yazacağım yani bu kaderi birazcık siz yazıcaksınız. Sizleri çook seviyorum ewet biliyorum kısa ve uzun süre geçiken bi bölüm oldu. Ama oldu Sizleri SEVİYORUM

Voteler ve yorumları alayım ben :D


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim SebeklerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin