Capitolul 22

589 24 0
                                    

Ma simnt fara viata.Fara dorinta sau ce.De la convorbirea cu Harry a trecut o saptamina,la dracu'.Mie dor de el dar nu pot sa fiu asa o scoprie,in curind o sa aiba un copil,o minune si eu nu trebuie sai incurc.Chiar daca o urasc pe Margaret.

Stau in pat si ma uit in tavan.Super distractie.Insa telefonul imi strica distractia.Raspund fara sa ma uit la abonat nu am chef acum de nimeni."Ascult'spun dura."Hey,asa tu ma saluti da?"vocea lui Eleanor se aude in difuzor."Oh,Eleanor tu erai,imi pare rau"spun deja mai calma.

"Ai vrea sa iesim la shopping?"spune Eleanor."Desigur,vin sa te iau in jumate de ora"spun si inchid.Ma ridic din pat si ma indrept spre dulap.Imi iau o pereche de blugi albastri deschis cu talie inalta si un pulover pufos crem.Ma imbrac rapid si imi prind parul intr-o coada de cal.Nu am chef de machiaj deci ma dau doar cu rimel.

Imi iau bcancii si geaca si ies ne uitind telefonul si banii.Urc in Ferrari-ul meu negru mat si pornesc spre Eleanor.In 10 min am ajuns.Am claxonat de doua ori si ea a iesit odata.Era imbracata asemanator cu mine.

"Hey,deci avem zi de shopping"striga ea cu bucurie."Yeyy"spun eu incet.Pornesc din loc si in curins ajungem la mall.Am parcat in parcarea mall-ului si ne-am indreptat spre cladirea mare.Mai intii neam dus la un magazin cu haine unde am luat niste blugi,un training si un hanorac.Apoi am cutreierat asa fiecare magazin ce ne cadea in cale.

Dupa 3 ore de shooping eram epuizata.Am hotarit sa ma duc eu sa duc plasele cu haine in masina in timp ce Eleanor cumpara bilete la un film.Am pus toate plasele in masina si cind era sa intru inapoi in mall un cuplu mi-a atras atentia.Era Margaret si eu tip necunoscut.

Ma indrept spre ei.Si o ating pe Margaret pe umar.Ea se intoarce si ramane socata ca ma vede pe mine."Deci asa tu astepti un copil de la Harry?"spun zimbind pe sub mustata la fata baiatului."ESTI INSARCINATA SI DE LA CINE?"striga baiatul la Margaret.

"Nu esti nebun, te iubesc pe tine doar Luke"spune Margaret spre baiatul care pesemne il cheama Luke."Ok deci ce vrea ea?"spun el aratind spre mine."Ce vreau eu e ca iubita ta sa se duca si sa spuna adevarul de sarcina sa"spun zimband.

Telefonul baiatului suna si el se scuza spunand ca trebuie sa plece.Am ramas doar eu si Margaret."Deci il sunam pe Harry?"spun ranjind.'Nu,Harry nu o sa afle nimic din asta"spune si ma impinge in fata unei masini.Masina ma loveste si eu doar aud cum striga soferul apoi intuneric.Iata si sfarsitul meu.

Eleanor P.O.V.

O astept de 15 minute pe Mel,unde la naiba umbla?Ma duc sa o caut.Cind ies din mall o vad vorbind cu un tip si Margaret.Da o cunosc pe Margaret Mel mi-a spus multe despre ea.Ma apropii si aud toata discutia.Deci Margaret nu e insarcinata si doar la mintit pe Harry in tot acest timp.

Tipul pleaca si raman ele doua.Cind vreau sa ma apropii vad cum Margaret o impinge pe Mel in fata unei masini."MELLL"strig si fud spre ea.O zgudui dar nu se trezeste.In curind a sosit si ambulanta,iar paramedicii au luat.

Margaret a disparut dar nu va scapa ea asa usor.Telefonul lui Mel a ramas pe asfalt il iau si caut numele lui Harry.Il apelez rapid.Nu-mi pasa ca curg siroaie de lacrimi acum Mel e cea mai importanta.Dupa doua tonuri raspunde.

"Mel iubito sunt foarte fericit ca m-ai sunat"era fericit insa nu pe mult timp."Nu e Mel"mai am putin si izbucnesc din nou."Ce sa intimplat Eleanor?"spune ingrijorat deci ma cunoscut."Mell"spun zi izbucnesc si incep a plinge mai tare."Ce e cu Mel spune-mi"spune el aproape plingind se observa de pe voce.

"Vino la spital si o sa-ti spun tot,iti trimit adresa imediat"spun si inchid.Ii trimit mesaj cu adresa si ma indrept spre masina lui Mel.Urc la voalan si pornesc la spital.Ajung repede Harry inca nu a ajuns.Ma duc la receptie sa intreb de ea si mi se spune ca e in sala de operatie.

Ma asez pe un scaun si astept vesti.In curand a venit si Harry,arata groaznic."UUnde e Mel?"spune si se aseza pe scaun linga mine.Incep sa-i spun tot despre Margaret si sarcina si despre accident el doar statea si asculta apoi ma intreba."Unde e Margaret o omor cu mina mea"spune fieband de furie."Hey trebuie sa fii aici cu Mel,iar Margaret a fugit"spun incet.

Harry P.O.V.

Au trecut doua ore nenorocite de cand Mel e in sala de operatii.O omor pe curva aia daca se intimpla ceva cu Mel.Doamne,o iubesc pe Mel la nebunie daca moare mor si eu.Stau cu Eleanor aici si parintii lui Mel au ajund de curind.

Stau si astept vesti dar nu vin.Ma omoara asteptarea asta.Stau cu ochii atintiti pe podea.CInd se apropie doctorul lui Mel."Sunteti familia domnisoarei Star?"intreaba doctorul.Noi raspundem toti cu un "Da"."Imi pare rau dar ranile sunt grave si domnisoara Star a intrat in coma"spune doctorul cu parere de rau.

Simnt cum cerul mi s-a prabusit in cap.Iubita mea e in coma din cauza unei scorpii.Trisha cu Eleanor incep sa plinga,Devon e pe cale iar eu doar stau incremenit la auzul vestilor.Nu e moarta dar e pe moarte.

"Pot sa o vad?"ma aud spunind."Da ,dar pentru putin timp urmati-ma"spune doctorul si imi face semn sa-l urmez.Ma ridic incet si il urmez agale gata sa lesin.Inr-un in salonul lui Mel.O vad sta conectata la aparate,o multime de tuburi sunt puse in miinile ei.

E toata bandajata.Ma apropii de pat si ma asez pe scaunul de alaturi.Ii iau mina mica in miine,e rece.O duc la buze si o sarut incet."Stiu ca ma auzi,iubito nu ceda,esti puteenica,fao pentru noi te rog nu ma lasa"spun si o lacrima se prelinge pe obrazul meu.

Osterg rapid,trebuie sa fiu puternic pentru ea.O asistenta intra si imi spune ca timpul a expirat dau afirmativ din cap si Ma ridic si o sarut pe frunte apoi ii murmur un " Te iubesc" si parasesc salonul.Simt ca mi-a murit o jumatate din mine.

My Teacher(H.S)Vol. I si IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum