OKUL

53 15 1
                                    

Yeni yatağım oldukça rahat olacak ki 11'e kadar uyumuşum.Yeni odamda bir banyom ve giyinme odam olduğunu söylemiş miydim?Üstüme sabahlığımı geçirip duşa girdim.Hava çok sıcaktı.Buz gibi bir duşla tamamen uyanmıştım.Likitimi sürdüm.Lacivert mini şortumun üstüne oldukça salaş olan beyaz siyah yazılı t-shirtimi giydim.Sıktığım parfüm odanın her yerine yayılmıştı.Küçük siyah küpelerimi taktım.Açık pembe rujum harika görünüyordu.Saçlarımı kurutup hafif dalga yaptım.Siyah converse çantamı da alıp alt kata indim.Deniz çoktan hazırdı.Bu sefer kolsuz basketçi forması kadar uzun siyah bir t-shirt giymişti.Altında siyah pantalon vardı.Daima siyah giyer.Taktığı altın sarısı kolyesi onu çok cool göstermişti.Bize kahvaltı hazırlamıştı.

"Uyanabilmişsin Begüm."

"Yatağım çok rahattı,senin ki."

"Benimde rahattı ama uyuyamadım.Bu günü düşündüm."

"Hala aynı okulda olduğumuza inanamıyorum,çok mutluyum."

"Bende hadi bak sana nutellalı ekmek yaptım."

"Vay,ne zamandır Aşçı Deniz Şafak'sın?"

"Bu eve taşındığımdan beri."

Kahvaltımızı edip evden çıktık.Taksiye binip okula gidiyorduk.Yeni okulumuza.

*****************************************************************************************************

Okul çok güzeldi.Hatta muhteşemdi.Bahçesinde ders çalışan öğrenciler zaman zaman kahkahalar atıyorlardı.Kızlar Deniz'e büyülenmiş gibi bakıyorlardı.Kıskanıp koluna girdim,evet az önce kardeşimi kıskanmıştım.

Doğruca rektörün odasına gittik.Kayıt için.Ben daha fazla kişi bekliyordum ama sadece 7 kişi vardı.Hepsi farklı,birbirinden ayrı kişilerdi.Poyraz,Berke,Demir,Tunahan,Mira,Almina ve Bade.

Duvara yaslanmış elimde telefon teyzemle mesajlaşıyordum.Koluma çarpan öküzle beraber telefon yere düştü.

"Yavaş be."

"Pardon canım."Bu ukala kişi Demir'di.Yakışıklı bir tipti.Ama bu ukala olduğunu değiştirmezdi.Deniz yerden telefonumu alıp.

"Buyur bir tanem."

"Sağol canım."

Yandaki 2 kızın kıs kıs gülüştüğünü duydum.Kafamı çevirdiğimde bunların Mira ve Almina olduğunu fark ettim.Mira'nın kıvırcık saçlarının içindeki açık sarı saç çok göze çarpıyordu.Ama güzel görünüyordu.Almina'nın saçları neredeyse beline geliyordu.Saçları çok güzel görünüyordu.Neye güldüklerini anlamak için göz kırptım.Mira:

"Hiç canım.Yakışıyorsunuz?"

"Kiminle"

Yanıma yaklaştı.Mahallenin dedikoducu teyzeleri gibi takılıyorlardı.Bade'de olaya dahil olmak istiyordu.

"Yeşil saçlıyla."

"O benim kardeşim."

"Hiç benzemiyorsunuz?"

"Ya öyle değil,yani en yakın arkadaşım."

"Hmm,tabi, tabi."

"Ben ciddiyim."

Güldük.Onlarla anlaşacak gibiydim.Rektörün odasına girdik.Rektör gözlüğünü kaldırıp bize dikkatle baktı.Gözleri Deniz'in saçlarıyla buluştuğunda şaşırmış gibiydi.

"Merhaba yeni öğrencilerimiz,okulumuza hoş geldiniz."

"Hoşbulduk"

"Eee beğendiniz mi bakalım?"

"Hhhh."

"Boş dersliğimiz kalmadığı için hepinizi aynı dersliğe alıyorum."

Deniz'le aynı derslikte olduğuma sevinsem de Demir'le aynı derslikte olduğuma üzülmüştüm.Yapacak bir şey yoktu.Derse girdik.Hoca bizi şöyle bir südü.Her zaman ki gibi gözler Deniz'deydi.Hoca:

"Sen yeşil saçlı olan bize kendini tanıt bakalım,diğerleri oturabilirsiniz."

Yerimizie geçip Deniz'i dinledik.

"Merhaba,ben Deniz Şafak.İzmir'den geldik Begüm'le birlikte(elimi salladım.)"

"Saçlarının rengi neden böyle."

"Tarzım bu."

"Hmm,anladım.Oturabilirsin."

Yanıma oturdu.Dersin yarısına yetişebilmiştik zaten fazla zaman geçmeden zil çaldı.Ders çıkışı Deniz:

"Şu yeni gelenlerle tanışmaya ne dersim?"

"Bilmiyorum iyi tipler ama Demir'e gıcık oldum."

"Bende ama anlaşabilirsiniz.Seni anlaşamayan birini görmedim ben güzel arkadaşım benim."

"Hhhh."

Deniz böyleydi işte.Bardağa hep dolu tarafından bakardı.Dünyadaki herkes Deniz gibi olsa savaşlar olmaz.

*****************************************************************************************************

Birlikte bahçeye çıkmıştık.Oldukça büyük bir okul olmasına rağmen fazla öğrenci yoktu,sanırım biz hariç herkes inekti.Deniz:

"Sen biraz bekle burada ben birazdan geleceğim."

Sesinde bir gerginlik sezememiştim,bir şey olsa kesin anlardım.Tamam,dedim ne diye üsteleyecektim?

Beklemeye başladım.5 dakika sonra Deniz geldi.Yüzünde güller açıyordu,hemen söze daldım.

"Hayırdır."

"Al sana yeni okulumuzun sembolü olsun."

Elinde "Lo"yazan dünyanın en güzel bilekliği vardı.Kendi bileğini gösterdi,onda da "Ve"vardı.

"Love."dedim.

Güldük,Deniz'in tatlı şakalarından biriydi.Koluna girdim.

"Gezmeye ne dersin?"Yeşil saçlarını düzeltiyordu.

"İyi olur."

Aşırı derece miyop gözlerimi kısarak karşıdaki 2 kıza ve 1 erkeğe baktım:

"Şuraya gidelim mi?"

"Tabi."

Biraz daha yaklaştığımızda bunların Mira,Almina ve Poyraz olduğunu fark ettim:

"Selam millet."Almina:

"Aaa,naber?"

"Hiç okulu gezmeye çıktık,büyükmüş gerçekten."

Mira gözlerini kısarak bizi şöyle bir süzdü.Bilekliklerimize gözü takıldı ve:

"Aranızda hala bir şey olmadığına emin misin?"

"Hayır yok,en iyi arkadaş olmak dışında."

Bu cümleye takılmış gibiydi.

"Hmm.Size bir şey teklif edeceğim."

"Nedir?"

"Hani şu rektörün odasındaki diğerleri ve siz bir grup oluşturalım,uyumlu kişileriz sonuçta,okulun ağası oluruz."

Deniz'e baktım.Ben ne dersem oydu bu kesindi.İyi kişilerdi her ne kadar Demir gibi itici biride olsa kaynaşabilirdik.

"Neden olmasın?"

"Harika o zaman."

HAYAT "ilkbahar"/Watty_DestekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin