Zrovna jedu se svou rodinou do města na nákupy sice je to jen jednou za měsíc protože nemáme moc peněz ale mě to nevadí, ráda snimi jezdím na tyhle nákupy moc se doma nevídame protože rodiče pořád jezdí do práce a na měmoc čas nemaji, ale vždycky si jeden den v měsíci udělají čas a jedem na nákupy abychom byly cely den spolu je to sice jen jeden den ale ja sem spokojena. Bydlíme hned vedle New Yorku takže to nemáme daleko od nákupního centra ale už začínám byt nedočkavá „ kdy už tam budem tati ? " zeptala sem se taťky protože jedeme už hodinu a já se začínam pořádně nudit. Táta si jen povzdechl „ za chvíli tam budem Jess " řekl a usmál se na svou nedočkavou dceru. „ A kam že to vlastňe jedeme ? " zeptala se mamka ktera je už taky nedočkava. Táta se na mamku láskyplně podíval a řekl " do toho nového střediska co otevřeli minulý týden ale už sem zapoměl jak se to jmenuje " podíval se na svou dceru a usmál se na ni, ta mu usměv oplatila ale rychle ji zmizel z tváře protože viděla auto ktere se žene obrovskou rychlosti přímo na proti jejiho auta. Táta ani nestačil nijak zareagovat a auto nabouralo přímo do nich. Jess se probudila a všechno ji bolelo hlavně noha a žebra, byla trosku mimo a nez stihla zjistit nebo vzpomenout co se stalo padla do bezvědomi.
..........................................................................................................
Omlouvam se zachyby :D
ČTEŠ
Vlkodlačí srdce
FantasíaJess neví proč se tohle děje, je zmatena a Jared se též chová divně už ne tak mile jako dřív. Doufá ze se všechno správí a ze se naučí ovládat.