Makijaż.

7K 345 79
                                    

Twarz.

BB cream.
Czym jest BB Cream?

Blemish Balm Cream zwany również jako BB cream to jeden z najbardziej popularnych produktów na rynku azjatyckich kosmetyków. Wcześniej wspomniana rzecz pochodzi z Niemiec, gdzie był on stosowany do leczenia blizn spowodowanych chirurgią laserową skóry przez dermatologów ze względu na swoje właściwości regenerujące. Następnie koreańskie gwiazdy zaczęły używać go jako produkt kosmetyczny.

Co robią kremy bb?

Wiele kremów BB zapewniają skuteczną ochronę przed słońcem, z szerokim spektrum SPF 30 lub wyższym. Zazwyczaj zawierają tlenek cynku lub tlenek tytanu, które posiadają  właściwości wodoodporne.

Kremy BB są również przystosowane dla osób o wrażliwej skórze lub skórze trądzikowej. Jednocześnie, BB Cream jest stosowany do pielęgnacji skóry, jak również produkt do makijażu, który lekko kryje  wypryski, przebarwienia i zaczerwienienia.

Można znaleźć kremy BB, które zawierają:

Składniki przeciw starzeniu się, w tym peptydy i przeciwutleniaczy, takich jak witamina A, E i C, kwas hialuronowy i gliceryna.
Składniki takie jak lukrecja i arbutyna, które pomogą wyrównać koloryt skóry.
Światło odbijające miki, aby dać skórze świetlisty wykończenie.
składniki na bazie silikonu, takie jak dimetikon pomagają wygładzić skórę, działając podobnie jak podkład.

Korzyści i cechy BB Cream

- Daje bardzo naturalny wygląd makijażu.
 Ukrywa większość przebarwień trądziku itp.
 ma właściwości, które zmiękczają, wygładzają i przyśpieszają  gojenie skóry , np. blizny potrądzikowe
 Zawiera ochronę przed promieniowaniem UV dla zdrowej skóry
 są przeciwzmarszczkowe i rozjaśniają skórę (niektóre kremy bb to zapewniają)

Korektor.

Czym jest korektor?

Korektor   jest rodzajem kosmetyku do makijażu stosowany do maskowania cieni, plam starczch, dużych porów, i innych drobnych przebarwień widocznych na skórze. To jest jak podkład, ale bardziej kryjący. Jest on zwykle stosowany po podkładzie. a przed podkładem może być stosowany jako 'color-correcting'

Będziemy chcieli wybrać korektor, który jest o jeden odcień jaśniejszy od naturalnego koloru skóry

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Będziemy chcieli wybrać korektor, który jest o jeden odcień jaśniejszy od naturalnego koloru skóry. Aby upewnić się, że kolor kupując masz rację, spróbuj przetestować je już w sklepie. Najlepiej iść do sklepu bez makijażu. Jednak można też po prostu przetestować korektor na wewnętrznej stronie ramienia, jeśli wolisz nie wychodzić z domu bez makijażu. Ponadto, chcemy też wybrać korektor, który ma żółte tony. To daje najbardziej naturalny wygląd.

Ulzzang - Co Zrobić, Żeby Nim Być?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz