Гледахме се толкова втренчено един в друг, че не усещах времето дали минава или просто е спряло на едно място, докато я гледах. Мислех си, че тези кафяви очи всеки момент ще ме пронижат. Чудех се.. Дали.. Вижда ли скелетът ми? Или просто вижда очи, като нейните, в които едва може да се огледа. Отлично виждах себе си в очите и'. Мога смело да кажа, че изглеждах като идиот. Заблеян в очи на момиче и то толкова силно, че изпаднах в транс. Не исках да излизам от него, но следващия транс ми беше още по-интересен и забавен. Бърз и стенещ. Гол и болезнен. Хм, защо да не пробвам Напрежението долу започна да се опитва бяга и исках по най-бързия начин да се успокои. Вече се бях насладил на лицето и', а сега ще се насладя на тялото и'. Разкопчах бавно роклята и я вдихнах. След няколко секунди я разкарах от нея, хвърляйки я на леглото зад мен. Погледнах към гърдите и'. Сутиенът я стягаше доста, като двете сладуранки изпъкваха през него. Разкопчах го и го премахнах, пращайки го при роклята. Преминах с устните си през зърната и', като бяха твърди, но това не ми попречи да се заиграя с езика си по тях. Погледа ми се озова върху белите и' бикини. Сякаш ме приканваха да ги разкъсам. Плъзнах ръката си бавно по тях, докато не усетих, че е мокра. Това ме нарака да се усмихва, зарадва ме. Ръката ми стоеше мирно върху плахото и мокро коте, а тя една се търкаше в дланта ми. Определено бих я направил доста добра, а в момента бе толкова неопитна. Положих я да легне на леглото и хванах ластичетата на бикините, като ги свалих бавно от нея. Това, че бе доста послушна ми хареса още повече. Изкарах от катарамите на дънките си черния колан и застанах на леглото. Раздалечих плахите и треперещи крачета, като сгънах колана на две. Протегнах се и хванах китките и' без да ги пускам. Ударих със сила котето и' с колана в другата си ръка, при което се задоволих със силен стон. Ох.. Колко харесвах така. Захванах китките с колана и ги завързах за рамката на леглото. Изправих се от мекия матрак и свалих бързо дрехите си. Щом останах по боксерки я погледнах. Беше толкова червена и сладка, докато следеше движенията ми. Свалих и боксерките си и отново се наместих между краката и'. Нямах време за презерватив или по-точно желаех да ме усети най-добре. Хванах члена си, който беше достатъчно твърд и голям. Допрях го до входа 'и, като бавно отърках главичката си. Надвесих се над нея и бавно започнах да навлизам в нея. А тя.. Все още е била девствена, тясна и то не малко.
- Мамка му, Хани.. Тясна си. -прошепнах през устните си и ги захапах за момент.
Слях устните си за момент с неините докато не навлязох колкото мога по-навътре в нея. Преместих главата си до нейната, оставяйки я да вика колкото поиска. Стиснах завивката под нея, стягайки ръцете си и издадох тих стох. Първите ми три тласъка бяха доста бавно, докато свикне с приятеля ми.
- Л-лей.. М-моля те.. -прошепна и издаде врата си назад, докато се опитваше да дръпне ръцете си от колана. - И-искам..
Не я изчаках за завърши накъсаното и' изречение и рязко навлязох отново в нея, което я накара да изпищи от болка, че даже се просълзи. Опс.. Май не е искала това.. Е, нищо. Милото не е моята страст. Ще свикне още от началото. Захапах силно вратлето и', което беше извила настрани и продължаваше да стене, както и да вика. Честно.. Много ми харесваше. Продължих с грубите тласъци и чух отново пронизващия глас.
- Л-лей.. Повече не мога да издържам..
При тези думи прехапах устните си и направих още няколко груби тласъка. Можех да издържам повече време, но зависи от момичето, а това момиче ме въбуждаше само, като говори. Как, мамка му го постига това момиче? Шитня.. Излязох от нея и свърших върху корема и'. Протегнах се и разкопчах колана. Хвърлих го настрани и и лягнах до нея. Хареса ми да усетя матрата под тялото си. Преметнах ръката се през ръмото и' и я придърпах към себе си. Завих двама ни със завивката и се облегнах на възглавницата.
-Хани. Викаш, сякаш някой те бие. Продължавай в същия дух, момиче. -засмях се леко и облизах устните си. - Справи се добре. Като за пръв път, беше добре, но ти трябва практика, миличка.
-Ам.. Благодаря ти.. Ам.. Такова.. Да.. Беше хубаво. - завря главата си във врата ми и леко се засмях. - Дали са ни чули? Такова.. Лей. Притесняваш ме.. -въздъхна във врата ми и ококорих очите си.
- Аз? Те притеснявам? Та аз нищо не направих? Нищо не казах? Ще продължа да те притеснявам. - засмях се още веднъж, а погледа и' стана доста лош.
Това е прословутата смът част. Надявам се да е хубавка и миличка. :3 ^_^
KAMU SEDANG MEMBACA
My dreams.. My fucking love.
AcakЖанр: Hentai, drama, comedy, romance. Главни герои: Лей и Хани. Поддържащи герои: Сехун, Кай и Тао. Ограничение: --