.::Melody Smith szemszöge::.
Mióta akkor eldöntöttem, hogy nem akarom látni Niall- t, és hogy el akarom felejteni, azóta nem is láttam. Elfelejteni viszont nem tudtam, bár hogy is lehetne elfelejteni azokat a gyönyörű kék szemeket... A válasz rendkívül egy szerű: sehogy.
.::Visszaemlékezés::.
A repülő landolt a földön, én pedig egyre izgatottabban szálltam le róla. Vajon Liam képes volt nekem megbocsátani, hiszen eléggé csúnyán bántam vele? Én mellesleg nagyon remélem, mert most nagy szükségem lenne rá. Azért, hogy elfelejtsem Niall- t? Bevallom megfordult ez a gondolat is a fejemben, de akkor csak kihasználnám szegénysrácot, és Liam ezt nem érdemli meg. Neki szeretetre van szüksége. És, ha azzal az óriási szívével viszontszeret, az csak megtiszteltetés lehet. Ezért nem szabad összetörni azt a bizonyos szervét, mert azzal mindenkinek csak ártunk.
Miután megkerestem a csomagom elindultam, hogy megkeressem Liam- et az emberáradatban. Nem volt nehéz megtalálni, mivel ő volt az egyetlen ember, aki napszemüveget viselt a csarnokban. Egy oszlopnak támaszkodott, miközben a telefonját böngészte. Csak egy pillanatra nézett fel, de akkor összeakadt a tekintetünk. Ellökte magát az oszloptól, majd két lépéssel előttem termett. Letettem a táskát a kezemből, és hagytam, hogy a nagy karjai közé zárjon...
Úgy éreztem, hogy nem állíthatunk be Harry- ékhez együtt, ezért jobbnak láttam, ha egyedül megyek. A buli csak nyolckor kezdődik, most pedig fél öt volt, de megígértem Grace- nek, hogy segítek nekik. Ráraktam egy vállfára a fekete testhez simuló ruhám, amely csipkével volt díszítve. Beraktam a kocsimba, a sminktáskám mellé, majd útnak indultam Harry háza felé. Röpke fél óra leforgása alatt megérkeztem hozzájuk. A kabátomat becipzárazva szálltam ki a kocsiból, amelyet gondosan bezártam magam után, Mire felértem a feljárón Grace már az ajtóban várt egy nagy vigyor kíséretében.
- Szia!- ölelt meg, mikor mellé értem. Viszonoztam a gesztust, majd beljebb sétáltam. A házban még totális káosz uralkodott, amit Harry, Liam és Niall próbált helyreállítani, megjegyzem nem sok sikerrel. Elkellett nekik egy kis női segítség, és én voltam rá az egyetlen jelölt, merthogy Grace most nem igen alkalmas rá. Felakasztottam a kabátom, meg a cipőm, majd a fiúk segítségére siettem. Az érkezésemre mindannyian felkapták a fejüket. Liam lekászálódott a létráról, ahol éppen egy pár lampiont, és szerpentincsíkot rakott fel, csakúgy, mint a többiek. Mellém lépett, és egy szenvedélyes csókot adott a számra, amit én nem igen szerettem volna most viszonozni, főleg nem Niall szeme láttára. Kicsit elléptem a tőle és egy aprót ráztam a fejemen.
- Menj vissza pakolni!- suttogtam, de amikor ellépett előlem megláttam a szöszi csalódott tekintetét, amibe belesajdult a szívem. Egy pillanatra találkozott a tekintetünk, de nem bírtam sokáig tartani a szemkontaktust. Elfordítottam a fejem, de észrevettem, hogy Niall továbbra is keresi a pillantásom.
Hét óra körülire már mindennel végeztünk, ezért Grace- el elfoglaltuk a fürdőt. Miután mind a ketten felhúztuk a ruhánkat, segítettünk egymásnak egy kis sminket készíteni. Nem vittük túlzásba, de így is tökéletesen festettünk. Leérve már mindenki ránk várt, ezért elkezdődött a buli...
Melody ruhája:
Elérkeztünk az évadzáró részhez! Jövő héten érkezik a második évad! Köszönöm a több, mint 17 K megtekintést! Nagyon hálás vagyok érte! Remélem ezután is velem tartotok majd!
YOU ARE READING
Story Of My Life
FanfictionLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.