(Има малка размяна на топ и ботъма. Ъх, повечето вече приемат Джимин като ботъм, но така или иначе съм започнала по този начин, не мисля, че много ми се променя сюжет и прочие, затова се надявам да не е проблем. Както и да е. Леко и закъснях с продължението, но имах и други идеи и исках малко да ги развия преди да започна с това, заради което се извинявам, както и ако има някакви грешйи в правописа и подобни. Та, дано да ви хареса. 💜)
Двамата влюбени слязоха от огромният самолет на тяхната авиокомпания и се качиха в лимузината, която ги чакаше точно там, потегляйки към един от най- скъпите хотели в Париж с изглед към Айфеловата кула. Частният самолет беше добра идея и още повече тази невероятно скъпа екскурзия. Трябваше все някак да отпразнуват завършването на Кук, нали? Колко по- хубав начин от Париж? Особено, ако е любимата столица на детето? Едва ли има. Но хотела биеше всички рекорди за изисканост, за които някога Кук е мечтал. Не, че дори и си е помислял за нещо подобно. Скромните му родители не биха му позволили. Но за мечтите няма граници, според повечето. Кук мечтаеше за този момент от много време. Сега имаше всичко, което можеше да поиска някога, въпреки че тази екскурзия беше изненада. Кой би предположил, че отиват в Париж, като са се запътили към родителите на момчето? Никой.Хотелът... "Беше огромен!". Поне това повтаряше "детето" по пътя от лимузината, през фоайето, чак до стаята им, която поне управителя на хотела преди време твърдеше, че е "кралския апартамент". И все пак беше като дворец, в сравнение със скромната къщичка от детството на Кук. Джимин само кимаше одобрително, докато слушаше благодарностите на момчето. То подскачаше наоколо, оглеждайки апартамента и се смееше точно като 2 годишно пеленаче. Накрая завърши своята обиколка на предно конче на учителя, поставяйки хиляди целувки на лицето му. Джънгкук усети как палавите ръчички на по- големия се обвиваха около тялото му, стигайки до дупето му и го стискаха. То подскочи неподготвено за това и погледна с леко уплашен поглед момчето пред себе си, което му хвърляше доста подъл поглед, който го накара да изтръпне. Побърза да слезе от него, но както винаги, имаше все още от частта с подаръка на учителя, която поне до този момент не беше и подозирана. Джимин постави момчето да стъпи на земята и отново обви ръцете си около тялото му. Започна да поставя нежни целувки на врата му и в същото време да мачка дупето му силно и грубо, наслаждавайки се на леките и непостоянни стонове, които се отделяха от меките устни на Кук. Неусетно, се отдели от него и с един размах, учителя остана без каквато и да е материя по себе си.
YOU ARE READING
*Let me be your teacher* (Jikook-One Shots)
RandomГлавни герои: Джимин и Джънгкук ( БТС) Поддържащи герои: - Годишно ограничение: 18+ Дали може един учител да си преподаде правилно урока? Да. Само че не е обикновен урок. Трябва много усилия, издръжливост и.... Перверзност.