Televizyona dalmis dakikalardir calan zili duymuyordu. En sonunda kapiya saglam bir tekme geldi. Biranda yerinden firladi. "Pizza gelmis olmali." Diye dusundu. Kapiya dogru giderken (yani sizin icin iki uc saniye) icinde bir kusku uyandi. "Geliyorum!"diye bagirdi. Yalan soylemisti. Aslinda tam tersi yonde yatak odasina gidiyordu. Don cekmecesini acti. En alttaki donu alip icinden bir silah cikardi. Silaha bakti ve en son kullandiginda neler oldugunu hatirladi. Bir hirsizlik yaparken kullanmisti bunu. Uc cocuklu bir aileyi hic acimadan vurmustu ve cantalarinda ne var ne yok hepsini almisti. Silaha bakakalmisken tekrardan zilin calmasi onu ayiltti. Kapiya dogru yavas yavas yurudu. Kapiyi usulca acti ve bir anda butun evi pizza kokusu aldi. Rahat bir nefes alip silahini bornozunun icine soktu. Pizzayi getiren gencin yaka karti dustu. "Borcunuz 14 dolar efendim.". Parayı verip pizzayi aldi, kapiyi kapatti. Koltuguna gecti. 99 model televizyonu keyifle izledi. O anda daha pizzayi acmadan dikkatini pizzaci cocugun yaka karti cekti. Metalcilik isinde tam bir ustaydi. Gidip yaka kartini aldi. "Demek titanyum ha! Bunlar simdilerde bes para etmiyor. Benim zamanimda bulmak icin evini satanlar vardi. Cok saglam bir metal. Patlamalara falanda dayanikli." Bir anda duraksadi ve kendi kendine konustugunu fark etti. Pizza kutusunu acti ve 4 katli bina bir anda toz buz oldu. Cok sesli bir patlamaydi. Sifon Mahallesinde deprem olmus gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G.O.D: Serseri
FantasyCocukluk travması yaşamış, anne ve babalarının ölümlerine tanik olmus uc genci yani goner, odrich ve danielin bagzi maceralarini yazdim. Iyi okumalar.