1. Bölüm Yemek

24 1 1
                                    

Ben Aysu kitabı kısa kısa yazmak zorundeyım çünkü 7. Sınıfa gidiyorum onun için teoga hazırlanıyorum . ❤Ezgi'nin ağzından ❤
Evde tek başıma oturuyordum ki telefonum çaldı arayan Eren di Eren sevdiğim çocuk ama hala açılamadım . Her neyse Eren "alo " dedi bende "efendim " dedim "napıyorsun dedi " bende" evde oturuyorum "dedim "tamam o zaman akşam hazır ol yemek yemeye çıkarız "dedi bende "tamam " dedim sonra hemen giyisilerime bakmaya başladım babamın bana ölmeden önce aldığı bir elbise vardı evet babam ve annem uçak kazasında öldü
bu arada ismim Aysu akrabam olarak tek dedem kaldı ismi Kemal Özen . Eren den mesaj gelmişti "10 dakka sonra kapının önündeyim " bende "tamam " diye mesaj attım çok heycanlıydım . Alt kata indiğim de Sena ve Ezgi vardı Sena ve Ezgi ev arkadaşlarım çok iyi insanlar yani babam ve annem öldükten sonra hep yanımda kaldılar . Sena "nereye tatlı kız dedi " bende "Eren beni yemeğe götürücek " dedim sonra ikisi de bana dönüp "bu muhteşem bir haber "dedi Ezgi bende "evet çok heycanlıyım " dedim Sena "sakin ol ve dik dur hem sen Erenle anasınıfından beri arkadaşsın " dedi ben de "tamam " dedim. Sonra kapı çaldı kapıyı açtığım da Eren vardı "çok güzelsin prenses" dedi bende "sizde çok yakışıklısınız" dedim "tamam o zaman hadi gidelim " dedi Eren ve kapımı açtı ve kendi kapısını açıp arabayı sürmeye başladı . Geldiğimiz yer çok güzeldi boğazı gösteren bir yerdi sonra Eren bize 2 tane balık istetti . Çok güzeldi herşey sonra Eren sessizliği bozdu "Aysu ben okulunu değiştireceğinizi duydum ve bende o okula yazıldım ama bir kaç arkadaşımla adları Deniz ve Berk senin için sorun olur mu ?" Dedi Eren ben de "tabiki olmaz " dedim o da "tamam o zaman " dedi. Ben Eren "lavaboya gidiyorum" dedim o da tamam dedi . Çok mutluyum Erende benimle aynı okula gelecek . Lavaboya gittiğim de makyajımı düzelttim .
          ❤Eren' in Ağzından❤
Aysu lavaboya gittikten sonra bende hesabı istedim hesabı ödedikten sonra Aysu " hadi gidelim " dedi bende " hadi "dedim ve arabaya bindik sonra Aysu' nun evinin önüne geldik ben arabayı park ettim ve yanına gittim "yan tarafa taşındık arkadaşlarla bir şeye ihtiyaç olursa ara " dedim o da "süper haber bu "dedi Aysu bende "iyi geceler dedim o da "iyi geceler "dedi sonra Aysu'nun yanağından öpüp "eve gidim artık " dedim o da "tamam" diyip eve girdi sonra bende kendi evime girdim. Deniz ve Berk "hele şükür geldin abi biz yatmaya "gidiyoruz dedi Ber bende "tamam "dedim o sırada Deniz "iyi rüyalar "dedi ben ve Berk aynı anda "iyi rüyalar "dedik  . Sonra odalarımıza dağıldık .

Sadece Bir Sır     Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin