Medya Cenk
Okul zor iş abicim dersler falan bi de YGS nedir ya bildiğin küfür bence açılımı Yarrağam Götünü Sikicem böyle sınav mı olur şu an matematik dersinde olduğum için camdan dışarıyı seyrediyorum.Neden böyle bi yarışın içindeyiz anlamıyorum.Sanki hayat bir at yarışı biz atlar, ailelerimiz jokey ben varlıklı bir ailenin kızıyım.Adım Gece KURŞUN. 18 yaşındayım. Babam çok büyük bir mafya. Annem ise ben çok küçükken öldürülmüş.Babamın işi sağolsun. Neyse babam bana özel üniversiteye gidebileceğimi söylesede ben birşeyleri kendim başarmak istiyorum.Zil çaldı ve son dersten çıktım.Epey sıkıcıydı babamın yanına gitmek için motoruma atladım ama çalışmadı iyi de benim oğlum hiç arızalanmaz ki bu işte bir bit yeniği var. Babamı arayıp gecikeceğimi söyledim. Fakat etrafta garip bir sessizlik vardı.Otoparkda neden kimse yok diye düşünüyordum ki birinin kafama vurduğunu hissettim. Gerisi karanlık. Hiçbir şey hatırlamıyorum.Nerdeyim,neden burdayım ve beni buraya getiren şero kim? Bir şekilde babama ulaşmalıyım ama nasıl? Of bir de ellerimi neden bu kadar sıkı bağladılar ki acaba.Babama nasıl ulaşacağımı buldum ama yedek telefona nasıl ulaşacağım. Birini çağırmalıyım ve ona lavaboya gitmem gerektiğini söyleyim. Babama orda konum atarım diye planlıyorum ama bi B planına ihtiyacım var.
2 Saat sonra
Neyse ya doğaçlama yaparım bu ne abi düşün düşün yok anlamıyorum beni kaçırınca beynimi ele mi geçirdiler.Yoksa benim hiç beynim yokmuydu. Aman ne saçmalıyorum ben ya artık çağırayım şu gerzeklerden birini.
-ya beni buraya bağladınız anladık da insan bi ihtiyacı var mı diye sorar ya
Ses yok niye kimse cevap vermiyor ya offff
- bana bakın it sürüsü çözün lan beni bak öldürüm sizi elimde kalırsınız.
-sus be kızım ne çene varmış amk sende
-kimin itisin lan sen niye kaçırdınız beni ecelinize mi susadınız.Arkadan bi ses
-ben kaçırdım seni dedi ama yüzünü göremiyorum arkamda duruyor şero
-Korkak yüzünü göstersene bana ne diye saklanıyorsun.
-saklanmıyorum beni görmen için daha erken dedi.
-Neyse ne beni tuvalete götürün yoksa sonra burayı temizlemek zorunda kalırsınız.
-tamam tamam yeter ki sen sus. Götürün şu kızı
Sonunda istediğim oldu ya bu kadar çenemi yormama değer inşallah botumdan telefonu çıkardım ama şarjı çok az acele etmeliyim konum attım ve bir de mesaj beni kaçırdıklarını yazdım gerisi onun işi artık. Lavabodan çıktım ve eski yerime bağlandım.Bundan bi yarım saat sonra silah sesleri duyulmaya başladı ama ben hâlâ bağlıyım. Babam kapıdan içeriye girdi ve beni çözdü.
-Beni kaçıran şerefsiz kim
-seni kaçıran kişi burda değil Gece sadece adamları vardı.
-Nasıl ya nasıl kaçar kim o şerefsiz hiç biri de mi konuşmadı.Neyse ben bulurum onu.Benden kaçamaz. Geberticem onu.
-Ay yeter Gece sus artık yürü gidelim.
-Tamam
Sabah okula geldiğimde yeni bir dedikodu dolaşıyordu ortalıkta galiba okula yeni çocuk gelecekmiş. Kim acaba sınıfa çıktım ve yerime oturdum ders başladıktan sonra kapı çaldı ama ben kafamı sıradan kaldırmadım içeri giren kişinin sesi neden bu kadar tanıdık kim lan bu diye merakdan kafamı kaldırdım ama yüzü hiç tanıdık gelmedi biraz garip bir duygu kimdi kimdi kimdi diye düşünürken çocuk yanıma oturmuş ya cesarete bak başka boş yer yok sanki iç sesim bana bak bakalım gerizekalı etrafda başka boş yer var mı? dedi.Bende baktım.Ama başka boş yer yok.Gerçekten ben iyice mallaştım galiba iyi değilim ben.
-iyi misin?diye sordu adını bilmediğim çocuk bende
-Neden sordun dedim.
-Kendi kendine konuşuyorsun da ondan sordum.
-Hee yok sana öyle gelmiştir.
-Hayır ya konuşuyordun.
-Allah'ım ya çattık.dedim ve sinirli bir şekilde önüme döndüm.Onbeş dakika sonra zil çaldı ve sınıftan çıktım sonra bir anda aklıma birşey geldi ben bu çocuğun adını bilmiyorum. Hemen sınıfa gitmek için arkamı döndüm.Birine çarptım galiba biraz sarsıldım. Kafamı kaldırdığımda o çocuğu gördüm.
-Adın ne senin ya dedim çocuğa bir hışımla.
-Cenk dedi bana sakin sakin nasıl sinir oluyorum ben sinirliyken onun böyle rahat olmasına ya.Arkamı dönüp gidiyordum ki beni durdu ve adını söyle bari dedi.Bende
-Gece BÜYÜK dedim.o da bana bende
-Cenk KORKMAZ tanıştığıma memnun oldum dedi ama ben çocuğun yüzüne bile bakmadım. Arkamı dönüp gittim. Belki blraz bozulmuştur. Aman neyse banane canım bozuldu mu bozulmadı mı beni ilgilendirmez.Son dersden çıkmak üzereydim. Cenk kolumu dürtüp sana daha önceden birşey mi yaptım dedi.Ben de ne alakası var dedim ama yine biraz agresif bir tavırla söylediğim için bana al işte bak sanki ben senin ezeli düşmanınmışım gibi davranıyorsun dedi. Ben de ona bu konu hakkında hak verdim.Özür dilerim ben biraz kötü hissediyorum dedim. Çocuk ne dese haklı aslında ben niye çocuğa trip atıyorum anlamıyorum. Ben bile kendimi anlamıyorsam bu çocuk beni nasıl anlasın diye düşünmeye başladım. Sınıfdan çıktım koridorda ilerlerken Melih ile karşılaştım o çocuktan nefret ediyorum. Bana yavşıyor ve biz koridorda yalnızız aman ne güzel dedim içimden. Tam yanından geçerken kolumdan tuttu ve beni duvara yasladı yumruğu tam yüzüne geçirecekken biri Melih'e kafayı gömdü. Kim diye bakmak için kafamı kaldırdığımda Cenk'i görmeyi beklemiyordum aslında ama ben sanki hiç bir gariplik yokmuş gibi teşekkür edip koridorda ilerlemeye devam ettim ve o ikisini baş başa bırakdım.Eve geldiğimde yardımcımız Necla abla aç olup olmadığımı sordu bende aç olmadığımı söyledim. Odama çıkıp biraz yatağa uzandım uyuya kalmışım. Camın tıklama sesiyle uyandım cam nasıl tıklar ya of bir rahat yok saat kaç acaba diye telefona baktım saat gece üç buçuk kim olabilir ki bu salak...