(Pořád pohled Harry)
Ráno jsem se vzbudil dříve něš Chloe, ta vedle mě ještě spala. Pak jsem si vlastně uvědomil že je nahá, a přece jen včera byla tma a já její tělo moc neviděl. Tak jsem si pomyslil že by nebylo za hřích podívat se. Pomalu jsem z ní stahoval peřinu. "Byla tak nádherná." Mluvila ze mě nadrženost, hned jsem dostal chuť si to co se včera stalo zopakovat.
Dnes byl pátek jak si vzpomínám a já si nemohu dovolit meškat. Ale jednu věc jsem si neodpustil. Sebral jsem všechno Chloiino oblečení a vyměnil ho za hoodně krátkou minisukni, která tu zústala po nějaké štětce. Nakonec jsem na to oblečení napsal lísteček.
Chloey, Chloey, Chloey...
Ty se snad nikdy nepoučíš, zase meškáš,
nevěděl jsem že včera taak rychle odpadneš.
PS- Miluju pohled na tvoje kozičky po ránu :3
ale abys neřekla že mám tak zlé srdíčko, dám ti čas do 9:20
jinak dostaneš padáka :**
Jo a nemohl jsem najít tvoje oblečení,
tak ber co tu je :)
Pohled Chloe
Ze spánku mě vyrušil hlas budíku. "Cože ? 8:50 ?" Zařvala jsem na prásný byt. Rychle jsem vstala a snažila se najít oblečení ale marně. "Ten hajzl !" Zařvala jsem opět. Nakonec jsem se zastavila u papírku ležícím na židli, přes kterou bylo hozeno oblečení. "To snad nemyslí vážně" naštvala jsem se. Co to sakra se mnou je ? Já si včerejšek ani moc nepamatuji a teď tu chodím nahá a hledám oblečení ?! To jsem s ním něco měla ? Pamatuji si jen že jsme něco pili a pak už jen něco matně.
Jak chce budeme si hrát !
Řekl ať beru co tu je tak jsem od něho vytáhla modrou košili, trenky a černé džíny. Bylo mi jedno jestli mi jsou nebo ne, oblekla jsem to na sebe, vlasy jsem dala do nějakeho drdolu nepovedeného a pak jsem měla tu drzost vzít si i jeho auto. Chtěla jsem mu to oblečení oplatit, tak jsem mu do boxerek a trenclí vysypala svědící prášek.Do práce jsem nakonec přijela když bylo asi 9:15. "Nazdar Stylesi" prošla jsem kolem něj v jeho oblečení. Právě se bavil s ženskýma co vypadaly jako šlapky tak mě napadlo... "Stylesi máš krásný trenky, ty jsou od babičky?!" Ukázala jsem na kousek vyčuhujících trenek, které na mě visely. Styles okamžitě chytil rudou barvu a ty ženy radši odešli. Uplně klidně jsem si pak odešla do jeho kanceláře uvařit kafe. Když v tom se rozlítly dveře a v nich Harold.
"Chloe Williams!!! Jestli se nezačneš chovat slušně, dostaneš padáka ! Zařval až jsem naskočila.
"Takže já se najednou slušně nechovám?! Podívej se na sebe ty uchyle ! Ani když se se mnou hádáš nekoukáš se mi do očí !" Začla jsem po něm poštěkovat já.
"A tohle, tohle si narvi do pr*ele nebo ti to tam narvu já" hodila jsem po něm teď už zmačkanej papírek, který jsem ráno našla.
Harold se ke mě najednou řítil jak býk. Už jsem jen čekala kdy ucítím štipkavou bolest na tváři. Ale ono nic, začal mě zuřivě líbat a rozepínal mi jeho košili co jsem měla na sobě. Hrozně se mi líbilo jak líbal, ale taky si musím zanechat svoji hrdost a tak sem ho odstrčila a jednu mu vlepila.
"Teeda ty se umíš rozjet, vzrušuješ mě skoro víc jak včera" skousl si spodní ret a mě už pěkně štval tak jsem ho začla ignorovat.__________________
Po dlouhé době zas nová část... A info jestli se vám líbí fanfikce s Harrym tady najdete Káji první příbeh s Harrym -> VajaKl
A pokud dáváte přednost Niallovi tady je jedna ode mne -> michelliFlekA pokud chcete abychom tu takle napsali váš příběh napište do zpráv :)
*Michelli*